Esztergályosok csinálják és általában esztergával. Az illető valszeg csak síkköszörűs próbálkozást látott. Elvileg azzal is lehet, de én a vídia kést tarton jobbnak.
Üdv
Látott már valaki olyan embert aki hallott olyanról, hogy féktárcsa szabályozás? :)
Most akkor milyen módszerrel szokták ezt felszabályozni?
A yamaha szervizben azt mondták ezt köszörülni szokták nem esztergálni, de ugy sem lesz jó.
Vegyek egy bontott tárcsát, de kérdem én, mi a biztositék arra hogy az nem üt?
Köszönöm. még egy kérdés ha hátsó gumit cserélek az elsőt is lecseréljem ugyanarra a tipusra vagy maradhat a mostani.Michelin van elöl hátul.csak a hátsót találom rosznak.
Köszi ! Már értekeztünk karbi ügyben de köszönöm a megerősítést! Wv bogat nem vágod? Megeszi a megszakítókat! Kondi vagy nem megfelelő gyujtótrafó? Már elektromos gyújtáson gondolkodom!
Én is magam akarom készíteni, de a régi alapra. Korábbi motoromra csináltam már egyszer nyerget, annak az alapját - nevetni fogsz - tejesládából készítettem. Hőre lágyuló műanyag és kiválóan ragasztható. Súlyra is könnyű lett.
Én most 5cm-es kemény szivacsot vettem, de a ragasztás az tényleg jó 5let! Gondolkoztam, hogy a behúzásokat, homorú felületeket hogyan lehetne megoldani, de a ragasztás jó erre.
Köszi a tippet!
Ki kell ábrándítsalak: magyar könyv nincs hozzá. Csak a Haynes és a Clymer adott ki hozzá könyvet, angol nyelven természetesen.
A magyar márkaszervízek is ölnek egy-egy gyári, magyar nyelvű Virago szervízleírásért, sajnos ritka és nincs a neten sehol.
Egyébiránt amcsi 700-asom van.
A tű emelésével megoldódik a gond, de tavasszal megint variálhatod.
Ajánlom az irridium gyertyát, vagy egy, esetleg két női bokafixet a légszűrőre húzni.
Segít az is, ha szívatóval állítod le.
Valaki tudna segiteni?! Nehezen indul a vas!400.-s ! Kiváltképpen hideg reggelente! Emeljek a tűszelepen? Akkor nő a fogyasztás! A szivatóm jól müködik!
Halli! Én magam készítettem el az ülés alapját is! A harmadik már sikeres is lett! 1.5-s lemezből és 25x3-s laposvasból a felfogatást! Palmatex ragasztóval vékony félkemény 3 cm-es szivacsot majd a bőr huzatott ragasztottam és kész! Nem olyan macerás! Ugyan lakatos vagyok de egy kiz kézügyesség és megy minden! Sima bőrt nem ajánlok huzatnak mert ha esik vizet kap megnyúlik a bőr és igencsak szarul áll! Sok sikert! Ha adsz egy számot küldök egy mmst a műről !
A nyeregátalakítás eredménye és mikéntje érdekelne, én is most kezdek dolgozni rajta. Szivacsot már vettem és nézegetem a műbőrfelhozatalt is. Bordó - fekete színkombinácót tervezek, Virago feliratot hímeztetve bele. A gyári már túl puha és előrecsúszok rajta. Így közel a lábtartó. Ezért akarok rajta módosítani, de ha már hozzányúlok dizájnt is kap.
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni gumivásárlás ügyében.
Milyen típust ,márkát javasoltok fő szempont a jó tapadás.A mostani tapadásával nem vagyok kibékülve pedig szinte vadonat új.
A gép XV 750 83.as. Elöre is köszönöm. Gyula
Üdvözlök minden Virago tulajdonost.Az inyenceknek itt egy eredeti 750-es virgács úgy ahogyan én szeretem.Blackiex ha jól láttam neked is ilyen van.Nem tudsz segíteni magyar nyelvű leírás ügyében.
Na jelentem megtörtént a vizsgáztatás.
Igaz nem a közlekedésfelügyeletné.
Pont a rosszabb forgatókönyv szerin történt.
Rá kellett állni a fékpadra és és szép lassan fokozatossan fékezni.
Hát mit mondjak nagyon rendes volt az ürge, "műszakilag megfelelt" .
Most már tényleg keresnem kell egy esztergályost aki felszabályozza a féktárcsát.
Ez az ülés nem gyári. Az eredeti szebb, csak az én seggemnek nem elég kényelmes. Most hajtom fel a körynék kárpitosait, hátha valamelyik tud K&Q fazonút faragni a gyári alaplemezre...
Hát nemtom, ezek az egybe ülések.
Valahogy ezek amocik a 2 üléssel tetszenek.
Volt anno egy Jawa-m.
Még ez első változat, Ogar jawa .
Nagykerekű, külön ülésekkel, hátul teleszkópos kerékfelgügesztéssel.
Olyan chopperes volt, de nem annak szánták :)
Látott már valaki olyan embert aki hallott olyanról, hogy féktárcsa szabályozás? :)
Most akkor milyen módszerrel szokták ezt felszabályozni?
A yamaha szervizben azt mondták ezt köszörülni szokták nem esztergálni, de ugy sem lesz jó.
Vegyek egy bontott tárcsát, de kérdem én, mi a biztositék arra hogy az nem üt?
Tud valaki olyan helyet ahol vállanak ilyet?
végyé
Én most 5cm-es kemény szivacsot vettem, de a ragasztás az tényleg jó 5let! Gondolkoztam, hogy a behúzásokat, homorú felületeket hogyan lehetne megoldani, de a ragasztás jó erre.
Köszi a tippet!
A magyar márkaszervízek is ölnek egy-egy gyári, magyar nyelvű Virago szervízleírásért, sajnos ritka és nincs a neten sehol.
Egyébiránt amcsi 700-asom van.
Ajánlom az irridium gyertyát, vagy egy, esetleg két női bokafixet a légszűrőre húzni.
Segít az is, ha szívatóval állítod le.
A nyeregátalakítás eredménye és mikéntje érdekelne, én is most kezdek dolgozni rajta. Szivacsot már vettem és nézegetem a műbőrfelhozatalt is. Bordó - fekete színkombinácót tervezek, Virago feliratot hímeztetve bele. A gyári már túl puha és előrecsúszok rajta. Így közel a lábtartó. Ezért akarok rajta módosítani, de ha már hozzányúlok dizájnt is kap.
Milyen típust ,márkát javasoltok fő szempont a jó tapadás.A mostani tapadásával nem vagyok kibékülve pedig szinte vadonat új.
A gép XV 750 83.as. Elöre is köszönöm. Gyula
virago 535-750-1100- hoz 1981-1994 ig
Ha kell dobj egy mail címet és küldöm
Igaz nem a közlekedésfelügyeletné.
Pont a rosszabb forgatókönyv szerin történt.
Rá kellett állni a fékpadra és és szép lassan fokozatossan fékezni.
Hát mit mondjak nagyon rendes volt az ürge, "műszakilag megfelelt" .
Most már tényleg keresnem kell egy esztergályost aki felszabályozza a féktárcsát.
végyé
www.kepesmotor.hu/yamaha-chopp...
Én is ezen filózok, mert hosszú távon igen beáll az ülepem az 535-ös székén.
Tud valaki Pest környékén ügyes ülésbőrözőt?
Valahogy ezek amocik a 2 üléssel tetszenek.
Volt anno egy Jawa-m.
Még ez első változat, Ogar jawa .
Nagykerekű, külön ülésekkel, hátul teleszkópos kerékfelgügesztéssel.
Olyan chopperes volt, de nem annak szánták :)
végyé
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
A maroknyi magyarországi 700-as egyike. :)