Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerem tisztelettel.

Van egy kerdesem, biztos mas is talalkozott mar vele:

akarhogyan is ugyelek, a gyonyoru, karcmentes festesemen a dzsekim zipzarja, gombja stb. apro karcolasokat hagy, a benzintankon. Mikor a gep hozzam kerult, gyonyoru, hibatlan fenyezese volt, most azon a reszen van par egeszen apro karcolas. nekem viszont szurja a szemem. van valami tippetek, mit lehet csinalni?

tisztelettel
modi istvan
jah es bocsi ezert a kerdesert elore is...melyik konyv 324. oldalan van?
Peace.Beszereztem a csovet a szinkronteszterhez meg olajat mar csak megkell csinaljam...es kiderul hogy mukodni fog e kosz megegyszer a segitseget.Peace
Motormosáshoz vegyél olcsó MOL olajat. A régit leereszted, felöntöd szintig MOL olajjal, járatod fél órát, majd leereszted ismét. Én 5 literes MOL Botond olajat használok ilyen célra, ha nagyon érik a dolog a vasnak, akkor 2 körben mosom át vele, 2 X 2,5 liternyi cuccal. Szépen kitakarít, mert elég szar olaj, melegen nagyon felhígul és folyóssá válik, ami ilyen célokra alkalmassá teszi.
Hogy 25 vagy 32 kW-e a motorod teljesítménye, azt egy alapos szemrevételezéssel el tudod dönteni. Jól nézd meg a karburátorok környékét, a szívócsonkokat, valamint a kipufogót. Ha látsz bárhol gravírozást vagy beütést, ami 25kW-ról szól, akkor bizony 25kW-os. Ha nem, akkor 32. Alaphelyzetben 32kW-os, de létezik belőle fojtott, 25-ös verzió az "A korl" jogsisok miatt. (tőlünk nyugatabbra nagy divat ez, ott a biztosítás is sokkal olcsóbb a 25 kW vagy az alatti motorokra)
Hali!
segítsetek 25KW vagy 32KW a yamaha 535 viragóm!
a forgalmiban 25KW van beírva de több helyen olvastam 32KW
más: ki szeretném mosni a motort olajcsere előtt mivel tegyem, hogy a kuplung ne menjen tönkre
Köszi!
Köszönöm a megértést. Remélem, senki nem értett félre.
Gyűlölöm a gerinctelenséget és a lehúzást, esetünkben a túlszámlázó, de pl. a légszűrőt csak papíron kicserélő műhelyeket, akik aranyáron adják az alkatrészt és szelepállítás helyett csak túltöltik a motort olajjal, hogy ne csörögjön. Nem vagyok önzetlen szamaritánus, aki meg akarja oldani mindenki baját, én alapvetően azért csinálom, hogy a nem korrekt műhelyek mielőbb bezárjanak. A másik dolog, hogy nagyon kevesen tanulnak meg otthon, maguktól gépeket szerelni. A rendszerváltás előtt az összes szomszédunk a garázssoron javította a saját kocsiját/motorját hétvégeken, ez mára eltűnt. A magam részéről sokkal értékesebb és minden szempontból jobb időtöltésnek érzem ezt, mint a tévé előtt döglést vagy a kocsmázást. Pláne, ha olyan dologról van szó, mint egy motor - akár Virago, akár Simson Star. Ha sikerül ezekkel az ötletekkel bárkiben felkelteni az érdeklődést és megszerettetni ezt a hobbit, akkor már megérte.
Peace.teljes mertekben igazzad van...es koszonjuk!ritka az ilyen ember mar sajnos a foldon aki onzetelunul segit.peace
1- et :)

végyé
Lori007: Az AROL 2T az kétütemű motorolaj, ugyanarról beszélünk. A vákuumcső csatlakozási pontjai a könyvben le vannak fotózva. 324. oldal, de mondom sokadszor: nem 535-ösöm van, nem tudok mindent fejből csak a dolgok alapvető elvét ismerem, szóval tessék használni a könyvet is, ne nekem kelljen mindenki helyett keresgélni. :)

Mindenki:
Az egész itteni és a blogon folytatott munkámnak az a célja, hogy mindenki megtanulja maga, otthon belőni vagy megjavítani a vasat és ne kelljen vagyonokat olyan szerelőknek adni, akik lehet, hogy még jobban elcseszik. Ehhez viszont az is kell, hogy az ember hajlandó legyen egy kis önálló munkára. Egyetértünk, urak?
Meg egy kerdes a karbin hova kell csaltakoztatni a csovet?jah es mas olajat nem lehetne belle tenni,peldaul van ilyen olaj amit a benzinbe kevernek 2 utemu motorokhoz?peace
Peace.ok koszi eloszor beszerzem a hozavalokat es osszeallitom;)peace
Állítsd be te magad. Építs egy szinkrontesztert. :)

http://doktorchopper.blog.hu/2...

A szinkronozás önmagában nem egy nagy mutatvány, a kézikönyvben benne van a módszer. Csak egy csavart kell tekerni nagyon finoman addig, míg az olajszint a csövekben egyforma magas nem lesz.
Peace.csak magas fordulaton raz...akkor az lehet a gond...csak nem tudom hogy kivel allitasam be...
Csak ha minimális vibrációnövekedést észleltél és kimondottan magas fordulaton (4-5 ezer felett), akkor esélyes, hogy szinkronoznod kell. Ha minden tartományban ráz, akkor más a tészta.
Kosz blackiex.a felfogatasba nem leltem hibat....a karbi elallitodasa nemlehet ok?egy szinkron nem javit az ilyesmin?peace
A plusz vibrációnak valószínű más oka van (a helyedben a motor felfogató csavarokat nézném meg, hátha kicsit meglazultak), a három lyuk a dob végét lezáró lemezen pedig nem igényel karbi beállítást.
Peace es tiszteletem mindenkinek.kb 2000 km ere furtam a kipufogo vegen egyenkent plusz 3 lyukat a jobb hang erdekeben,jobb lett a hangja...azt szeretnem kerdezni hogy ezert kell allitani a karbin?nah meg eszrevettem hogy kicsivel mintha azzota jobban berezegne a gep magas fordulaton.vagy ez mastol lehet?Peace....jo motorozast kivanok es kosz a valaszt
Ahhoz nem kell irodalom. Az első kereket eltávolítod és leszereled a féknyerget a teleszkópról. A villaszárakat tartó csavarokat kilazítod a kifliken, kiveszed a telókat, majd fejre állítod és kiöntöd a régi olajat. A szárak aljában van egy-egy csavar, azt kitekered és szét tudod húzni a külső és a belső csövet, ezáltal ki tudod cserélni a szimmeringet.
Összeszerelés a fordított sorrendben, a szükséges teleszkópolaj 15W jelzésű/sűrűségű.
Itt a szerelési könyv, innen letöltheted. Minden XV 250 tulajnak ajánlott!


http://www.gofastvideo.com/vid...
Sziasztok!
Nem találok irodalmat a 250-es szerelmem első teleszkópjának javításához. Problémám, hogy már kis gödröknél is koppan mint az atom és még azt sem tudtam kideríteni, hogy egyeltalán olajos-e vagy sem. Ha valakinek volt már ilyen problémája kérem segítsen!
Szabi
hacsakúgynem
Ha kellemetlen maró érzés, az arra utal, hogy nagyon sok anyagot kap és tökéletlen az égés. A koromfelhő is ezt támasztja alá.
Hegessz és állíttasd be rendesen.
Szia! Én nem is merek belenyúlni,majd viszem még a szerelőhöz az majd megoldja.De befogom hegesztetni a dobot,mert ha megállok akkor jön fel a kipufogó gáz és marja a szememet meg a torkomat is.
Majd beszámolok a fejleményről.Üdv daffos
Az első ezen is. De mivel kurva széles a hátulja, a lengővilla tengelyénél van egy plusz köztes lánckeréktengely. A motor annak a bal oldalára szerelt lánckereket hajtja, a köztes tengely jobb oldalán levő lánckerék pedig a hátsó kereket.
Gyakori trükk ilyen jellegű átalakításoknál.
Az biztos, hogy ezeket a lyukakat valaki úgy fúrta rá, hogy mackósabb legyen a hangja. Ha a dobot behegeszted, arra számíts, hogy a karburátorba bele kell nyúlni, ugyanis a jóembör, aki kiherélte a középdobodat, tutira hozzáhangoltatta a karbit a megváltozott kipufogórendszerhez. Ehhez viszont inkább szakembert javasolnék, aki tudja, mit merre tekergethetett el az előző tulaj.
(minden bizonnyal emelt a tűn, dúsította a keveréket, hogy ne durrogjon, ez pedig igencsak növelheti a fogyasztást)
Mellik fajta? Mert nekem a bal oldalon van a lánckerék!