Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blackiex !Már régebben említettem a kipufogómon a 3 kb 14-es lukat most nagy ráértemben faragtam bele parafa dugókat de mikor bedugtam az elsőt nem volt változás,második luk már nagyon leesett az alapjárat szinte vergődött,a harmadik luk eltorlaszolása már leállást eredményezett.Egy új indítózás de gázadás nélkül el sem indult mikor kis gázt adtam a dugókat kilőtte.Utána a megszokott alapjárat vissza állt.egy darabig kémlelgettem és egy gázfröccs adás után nagy fekete kormot dobott ki a három lyukon. Szerinted ne úgy kezdjem az egészet,hogy behegesztessem a lyukakat?Nem játszik közre a fogyasztásban?Várom megtisztelő véleményedet.Üdv daffos
UI:a megrendelt akkumlátort a mai napig nem kaptam meg.Most egy zselés akkumulátor donort tettem az oldaltáskába míg az új nem érkezik meg.Ez egy elektromos rollerban volt remélem nem csinál kárt a gépben Voltam vele Kaposváron de igen meleg volt szegényke.
Az az igazság, hogy lehet én vok a ludas a dologba, mert kimostam a tankot, és a csapot is szerettem volna. Ezért szétszedtem a csapot, és a membrán fülei át voltak szakadva. Az is elképzelhető, hogy eddig befelé engedett, és a szerelés után kifelé hamarabb talált utat a benzin mint befelé. Öszerakás után jelentkezett a szivárgás. Majd meglátom mi történik. Már rajta vok a szeren, és folyamatban van a rendelés is.
Csak mert ilyet már láttam. Két karbifelújító készlet és háromszori karbiszinkron után jöttünk rá, hogy ez a kis gumibizbasz szivárog a szívótorokba.
Hali !
Köszi az infót. Még nem tudni mi mit okoz, de az biztos, hogy nem zár le a membrán, mert szemmel láthatóan is izzad, ereszt a csap. Hogy belűlre mi folyik? Azt egyenlőre nem tudom. Tegnapelőtt elvitték a vasat a gyógyászhoz. Vákumos ketyerével belővik a karbit, meg az összes pillempátyot amit kell. Csak utána tudok mondani bármit is.
A biker-world.hu-n árulnak ilyet, onnan rendeltünk mi is egy XV920-asba.
Csak nem az van, amire gondolok és azért köhög a vas, mert a benzincsap vákuumcsövén benzin csorog a motorba a szívócsonkon?
Továbbítsátok sürgősen levelezőpartnereiteknek:

Az elkövetkező napokban ha BÁRKITŐL, legyen az ismerős, rokon vagy barát
a HALLMARK-on keresztül képeslapot kaptok ne nyissátok ki! Megnyitáskor
a C merevlemezt "égeti" le. A CNN tette közzé a felhívást, maga a
vírus nagyon agresszív és a MICROSOFT is roppant veszélyesnek
nyilvánította. Tegnap fedezték fel és még nem találták meg a megfelelő
vírusírtót.



Nagy Katalin Krisztina

gazdasági referens

___________________________________

Magya
r Köztársaság Külügyminisztériuma

Biztonsági, Informatikai és Távközlési Főosztály

1027 Budapest, Bem rkp. 47.

Telefon: (361) 458 1176

Fax: (361) 356 8578
Felesleges pénz kidobásnak tartom. Aki erre képes, az alkosson hasznos, használható valamit. Pl el tudok képzelni egy homokfutót, egy gokartot, stb.
Vagy derékban csuklik mint a Rába traktor
Hat csak is egyenesen .peace
xv 250: csak hogy megy vele?
lemaradtt a kép.
Nincs véletlen valakinek egy elfekvő benzincsap membránja? Szívesen átvenném, mert sos be kéne.
Téves az infód. Nézz meg egy xv750es képet, és látod, hogy mind két oldalon van benzincsap rajta.
Helló!Én úgy tudtam csak egy benzin csap van
Szelep ellenőrzés állítás, olajgomba tömítés, elsőteló tisztítás szimeringezés, karbi szinkron, töltés vizsgálat.Jobb oldali benzincsap membrán csere, elsőfék rendbe tétele. ( gagyi a fékhatás )
Szia!Mit csinálnak rajta?
Ma elvitték a vasam doktorálni. Kíváncsi leszek az eredményre.Van rajta mit csinálni.
Igen. Yamaha XV750 Se 1981-es japán belpiacos.
A gyári utasítása is ez. YB16AL-A2
(16AL = 16 AMPERÓRA, A2 = A POLARITÁS OLDALÁVAL. )
+ - , - + ha szemből nézed az akkut akkor a pólusok melyik oldalra esnek. Ezt jelölné az ábra.
Akkor a tiéd az XV 750 típus? azt hittem 535 természetesen akkor azt tedd bele.Üdv daffos
Nekem a gyári könyve is 16Ah-st ír, úgyhogy akár mennyire is drága, ezt fogom belerakni. Ja, és nagyon nem mindegy a polaritása.
Szia!nézd meg www.virago.ro ott is 12 AH a gyári,Ha minden rendben egy pöc és indul is.Az enyém így rosszan is egyből indul
Kicsit mintha keveselleném ezt a 12Ah - át nekem 16Ah-s van. de amikor indítok, még ezis néha lassan köszörül. Én inkább ragaszkodnék a 16 Ah-s nál, az tovább bírja feszkóval az indítást. Ámbár, ha be lesz hangolva minden, akkor nagy rá az esélyem, hogy pöccre fog indulni, és nem kell kínozni az akkut, meg az öngyujtót.
Szia!Tudod egyszerűbb ráírni a lapra,hogy cserélve meg kifizettetik.Te eljössz,hogy minden oké és a nagy túrót.. Ezért írtam előzőleg nem a csempés műhely kell csak lelkiismeret meg tudás.Senki nem szedi szét a gépet,hogy tényleg kicserélték-e a dolgokat.Üdv daffos
Köszi, szétnézek én is, mert szerintem már nekem is kelleni fog.