Üdv,
Kérdezném, hogy lett-e újabb kipufogód a masinára, ha igen honnan mennyiért?
A többiektől is kérdezném, ha valaki birtokol egy szép krómozásút és nincs rá szüksége, akkor érdekelne a téma.
Thx.
Az olaj, amit Lóri kinézett, teljesen jó. Pont most ajánlottam ezt a típust valakinek a Wild fórumon.
Olajakról több infó a doktorchopper.blog.hu-n, ugyanígy Daffos kolléga kérdésére is ez a válaszom. Ott vannak cikkek több témában.
A súrlódáscsökkentő motorba nem ajánlott, mert a kupplungot ugyanaz az olaj keni, mint a többi alkatrészt. A tengelyeknek ugye jó, ha jobban csúsznak, de a kupplung pont ellenkezőleg működik, az nem szabad, hogy elcsússzon. Olyan vasakba szabad csak ilyet tölteni, mint a Harley, egyes BMW-k és Ducati-k, ahol vagy száraz kupplungot használnak, vagy külön olaj keni a váltót és a kupplungot. Ez a japán vasakra sajnos nem igaz, 99%-ban nedves kupplungjuk van, egybeépítve a motorral.
Daffos fúvóka problémájára találtam egy listát:
Főfúvóka - 135-ös
Alapjárati - 32.5-ös
Benzinszint az úszóházban: 13.5-14.5 mm között
Biztosat természetesen csak akkor tudok mondani, ha megnézed közelebbről a karbit és leírod ide a teljes típusszámot, pl. BDS34 2JV00. Ezt a listát egy amcsi fórumon találtam, a katalógusnak jobban hinnék.
A nyomvályú szar műsor, de az mindent megvezet típustól és állapottól függetlenül. Leírtam lentebb, miket kell megnézni a futóművön, hogy nagyjából tudd, hol lehet gond, de ezen kívül a gumi állapota és a kerekek egy nyomon futása, valamint a rugóstagok közötti rugóerő vagy olajszint különbség is beleszámít. Végyé esetében a fehér csíkos problémára első körben a rugóstagok beállítását javasolnám, növeld a rugók előfeszítését mindkét oldalon egyformára, az utolsó előtti vagy utolsó fokozatra.
XV 535 és afölött kanyarban érezhetően "bedönti" magát a motor, mert ugye nem bölcsővázas és pár századmilit csavarodik a váz a blokk felett, de ez normális, igazából csak meg kell szokni. Az elejét túlkormányzottnak lehet érezni, de ezek a vasak ilyenek. A kisebb, bölcsővázas 250-es vagy 125-ös motoroknál viszont a hasonló viselkedés árulkodó jel arra, hogy valami nem oké. A már említett okok bármelyike lehet.
Természetesen ha a motor csak pl. balkanyarban viselkedik hülyén és a másik irányba felboríthatatlannak tűnik, esetleg egyenesben elhúz valamerre, az annak lehet a jele (ha nem te vagy az első tulaj), hogy valakivel már lefeküdt a kicsike az aszfaltra és deformálódott a váz. Ezt csak műhelyben lehet precízen kimérni.
Ami a telefonos kontaktot illeti, elég hülye helyen dolgozom, mobilt nem vihetek és elég sokat vagyok bent. A fent említett blogoldalon szereplő e-mailcímen elérhető vagyok, azt bent is nézem.
Ahogyan én tudom, semilyen adalékot nem ajánlanak a mociba. De ha te úgy döntesz, hogy kipróbálod, ám legyen. Hallottam már metabondról, de az eredményt nem tudom.
Elméletileg a viszkozitása, konzisztenciája az jó. Látom 4 üteműbe való. Lényeges momentum, hogy ne szintetikus, vagy ne fél szintetikus legyen, hanem ÁSVÁNYI !
Ha rám hallgatsz, vigyél magaddal egy "öreg Viragóst " aki tetőtől-talpig átnézi a gépet, és kipróbálja menetközben. Az ő véleménye legyen a döntő. Ne adj a kinézetre! A műszaki állapotot vedd figyelembe !
Szitálás, és instabilitás között lenne némi különbség. Szitálhat, ha kevés az abroncsnyomás, és ha laza valami a futómű közelében. Instabilitás, ha nem tudod stabilan az úton tartani, vagyis a gép függetleníteni szeretné magát tőled. ( Kiszakad a küllő, elkezd szitálni a moci alattad, és egyszercsak összeroppan a kerék. Ergó, arra megy a gép, amerre a fizika törvénye diktálja. Irány az árok! De akkor is ez van, ha pl az első telókkal gond van, és már irányíthatatlan a moci. Pl eltörik az egyik kormány kifli a teló száron. )
Kívánom mindenkinek, hogy soha ne élje át ezeket a jelenségeket a gyakorlatban.
Osztom a véleményed, meghajlok a tudásod előtt. Vajon a gyakorlat is ezt bizonyítja, vagy csak az elmélet? Szívesen eltöltenék nállad egy kellemes délutánt. Igen, nekem is van "pár év" a hátam mögött egy benzingőzös garázsból. Anyám cicijéből nem tejet, hanem benzint szívtam annó. Szóval némi konyítás már tapadtt rám a 48 évből.
Más!
Instabilitásnál én előbb a hátsó villa csatlakozását nézném át, Pl szilentek. Ha ez nem vezet sikerre, akkor jöhet a többi.
Megadom a számom, hívj fel, konzultálhatnánk némi karbi ügyben.
06 20 3262 897
Szerintem a fehér csík rosszabbul tapad mint az aszfalt ,azért szitál esetleg a hátulja . A nyomvályú meg szerintem minden motort megvezet . / ez alól a trabantom sem volt kivétel /
Üdv
Zavaró instabilitás nálam is előfordul.
Azt vettem észre ha pl. hosszában rámegyek az út szegélyvonalán levő fehér csikra akkor a hátulja olyan instabil lesz.
Hasonló jelenség van akkor is ha ezeket a kurva kamionok álltak "készitett" vályukat szelem át majdnem párhuzamosan.
A kerékbeállitáson már változtattam, picit talán javult is.
1 személyel hamarabb jelentkezik mint 2 vel.
Ez gondolom nem igazán jó, lehet hogy gumiproblémám van?
Finoman fogalmazva nem tünik vadonat ujnak a gumi :)
A nejednek igaza is van. A baj nem olyan komoly, mint amilyennek látszik.
Annyit még tegyél meg, hogy megnézed a karbin, hogy milyen szériás. A BDS 34-en kívül kell legyen valami olyasmi, mint pl.: 2GV00, 3BT100, stb. Az alapján lehet, hogy megtalálom a méreteket Mikuni katalógusban.
Blackiex Te egy Úr vagy a fórumon Mindenkihez van 1-2 jó szavad szerintem a többiek is osszák a véleményemet.Nem akarom elhinni,hogy nem tudnál megélni a motor szerelésből a jó szakihoz a világvégére is elmennek az emberek(SZERINTEM)nem papír meg fényes csempés műhely kell szaktudás és nem a lenyúlás mint a fényes műhelyekben a trendi.Vissza térek a problémámhoz megpróbálok rövid lenni.Tehát teljes karbi pucolás majd szinkron és irány haza,először nem de kb 4-5km megtétele után mint ha leakarna sluszolni úgy rángatott másnap új gyertya és az első hengernél korom a hátsó őz barna.A szerelő mondta hogy az 1-es hengernél nagyobbak a fúvókák,de Ő sem tudja milyenek kellenek hozzá mint méret szerint.De eddig nem rángatott csak mostantól ahogy a karbihoz lett nyúlva.Nem untatlak tovább a nyűgömmel,de nagyon el vagyok KESEREDVE mert itthon is csak mondogatja a Nejem jó lesz ez még az életben stb
Kérdezném, hogy lett-e újabb kipufogód a masinára, ha igen honnan mennyiért?
A többiektől is kérdezném, ha valaki birtokol egy szép krómozásút és nincs rá szüksége, akkor érdekelne a téma.
Thx.
Olajakról több infó a doktorchopper.blog.hu-n, ugyanígy Daffos kolléga kérdésére is ez a válaszom. Ott vannak cikkek több témában.
A súrlódáscsökkentő motorba nem ajánlott, mert a kupplungot ugyanaz az olaj keni, mint a többi alkatrészt. A tengelyeknek ugye jó, ha jobban csúsznak, de a kupplung pont ellenkezőleg működik, az nem szabad, hogy elcsússzon. Olyan vasakba szabad csak ilyet tölteni, mint a Harley, egyes BMW-k és Ducati-k, ahol vagy száraz kupplungot használnak, vagy külön olaj keni a váltót és a kupplungot. Ez a japán vasakra sajnos nem igaz, 99%-ban nedves kupplungjuk van, egybeépítve a motorral.
Daffos fúvóka problémájára találtam egy listát:
Főfúvóka - 135-ös
Alapjárati - 32.5-ös
Benzinszint az úszóházban: 13.5-14.5 mm között
Biztosat természetesen csak akkor tudok mondani, ha megnézed közelebbről a karbit és leírod ide a teljes típusszámot, pl. BDS34 2JV00. Ezt a listát egy amcsi fórumon találtam, a katalógusnak jobban hinnék.
A nyomvályú szar műsor, de az mindent megvezet típustól és állapottól függetlenül. Leírtam lentebb, miket kell megnézni a futóművön, hogy nagyjából tudd, hol lehet gond, de ezen kívül a gumi állapota és a kerekek egy nyomon futása, valamint a rugóstagok közötti rugóerő vagy olajszint különbség is beleszámít. Végyé esetében a fehér csíkos problémára első körben a rugóstagok beállítását javasolnám, növeld a rugók előfeszítését mindkét oldalon egyformára, az utolsó előtti vagy utolsó fokozatra.
XV 535 és afölött kanyarban érezhetően "bedönti" magát a motor, mert ugye nem bölcsővázas és pár századmilit csavarodik a váz a blokk felett, de ez normális, igazából csak meg kell szokni. Az elejét túlkormányzottnak lehet érezni, de ezek a vasak ilyenek. A kisebb, bölcsővázas 250-es vagy 125-ös motoroknál viszont a hasonló viselkedés árulkodó jel arra, hogy valami nem oké. A már említett okok bármelyike lehet.
Természetesen ha a motor csak pl. balkanyarban viselkedik hülyén és a másik irányba felboríthatatlannak tűnik, esetleg egyenesben elhúz valamerre, az annak lehet a jele (ha nem te vagy az első tulaj), hogy valakivel már lefeküdt a kicsike az aszfaltra és deformálódott a váz. Ezt csak műhelyben lehet precízen kimérni.
Ami a telefonos kontaktot illeti, elég hülye helyen dolgozom, mobilt nem vihetek és elég sokat vagyok bent. A fent említett blogoldalon szereplő e-mailcímen elérhető vagyok, azt bent is nézem.
Súrlódáscsökkentőkkel van valakinek tapasztalata ?
A kuplung miatt mennyire necces ?
Mivel rá van irva hogy mineral ezért ásványinak kell(ene) lenni.
végyé
Megjött a teló szimering Japánból. Mit ne mondjak baakker arany áron van, de ez origi Japán ! Tuti jónak kell lennie pár évig.
Kívánom mindenkinek, hogy soha ne élje át ezeket a jelenségeket a gyakorlatban.
Más!
Instabilitásnál én előbb a hátsó villa csatlakozását nézném át, Pl szilentek. Ha ez nem vezet sikerre, akkor jöhet a többi.
Megadom a számom, hívj fel, konzultálhatnánk némi karbi ügyben.
06 20 3262 897
Zavaró instabilitás nálam is előfordul.
Azt vettem észre ha pl. hosszában rámegyek az út szegélyvonalán levő fehér csikra akkor a hátulja olyan instabil lesz.
Hasonló jelenség van akkor is ha ezeket a kurva kamionok álltak "készitett" vályukat szelem át majdnem párhuzamosan.
A kerékbeállitáson már változtattam, picit talán javult is.
1 személyel hamarabb jelentkezik mint 2 vel.
Ez gondolom nem igazán jó, lehet hogy gumiproblémám van?
Finoman fogalmazva nem tünik vadonat ujnak a gumi :)
végyé
Annyit még tegyél meg, hogy megnézed a karbin, hogy milyen szériás. A BDS 34-en kívül kell legyen valami olyasmi, mint pl.: 2GV00, 3BT100, stb. Az alapján lehet, hogy megtalálom a méreteket Mikuni katalógusban.