Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lehet, hogy túltölti az akksit. Az akku elektrolitszintje nem alacsony? A töltőn nem csoda, ha pezseg, ez a kémiai reakcióval jár, ami töltés közben játszódik le. Az akku saruin nincsen fehér kikristályosodás? Ha nem pörög az indító, az az akksi hibája. Tölts rá desztillált vízzel, tedd töltőre és megfelelő ideig hagyd töltődni (az akksitöltő áramát oszd el az akku kapacitásával és megkapod a töltési időt, pl. 6A-es töltő, 12 Ah-s akku = 2 h )
Blackiex! Az új fejlemény!Reggel irány a garázs fényképezés a karbit minden szögből+oldalról majd kiértékelés.Próbáltam indítani de csak kerregés az ülés alatt,akkumulátor töltő de az akku úgy elkezdett pezsegni mint a pezsgőfürdő.Most délben próbáltam indítani de csak kettőt fordított az önindítón de csak nyugisan és kész.az akkumulátor márciusba lett véve nem tudom nem túl töltése van és az nyírta ki az aksit? A régi tulaj dumált ilyet meg kicserélték a fesz szabályzót mert kinyírta az aksiját Én mar lassan de biztosan bele örülők ebbe a motorba.üdv daffos
Üdv
Igy van, most már tudom hogy cserélni kell.
Ezt teszi a gyakorlott mester, nekem a saját "káromon" kelett rájönni :)

végyé
Üdv
A dizelhet külön inditó van.
Ezeket benzinmotorokhoz árulják.
Lehet igazad van, de nekem még nem okozott semmi gubancot, pedig az autóhoz télen rendszeresen használom.


végyé
A hidegindító " Artikát" és más alkoholos csodaszert azonnal felejtsétek el, mert több kárt tesztek a motorban mint hasznot. Az alkohol már alacsony kompressiónál is képes önmagától berobbanni enyhe nyomásra. És pont ez a lényege a diesel járműveknél amikor használták indítás elősegítésére. Akkora erővel robban, és tágul, hogy lerúgja a hengerfejet magáról, elszaggatva a hengerfej csavarokat, és extrémebb esetben hajtókar is elgörbülhet.
Inkább marad a hiba okának a pontos meghatározása, és elhárítása.
Annó az én 250-es gépem is elment 300km-t 16-17l benzinnel.
Minek után minden benzin származékban vannak illóanyagok, és különböző adalékok amik a stabilitást produkálják, így nem kéne ezen csodálkozni. Mindíg azzal kezdünk, hogy egy huzamosan leállított gép élesztésekor friss benzint teszünk bele, pont az illóanyagok miatt. Egy alapos átöblítés és esetleg egy gyertyacsere megoldja a gondot az esetek 90% ban.
Ja és 250-es Ő is.
J ó az a fogyasztás. Az én kis virágom is 3 lityi alatt iszik 100 Km-en, 80-100 km/h tempónál , egy személlyel (96 kg).
Üdv
Én mondjuk elsőre a szivótorokba befecskendezett hideginditóval probálkoznék.
Ha azzal beindul vagy életjelt ad akkor a gyujtással nem lehet olyan nagy gond.

Ha azzal sem akkor először a gyujtásban kell hibátkeresni.

Érdekes jelenséget tapasztaltam tavasszal egy motoros permetezővel.
Benne maradt a benzin, persze nem indult.
Mindent kapott, benzint és szikrát is.
Az Artika nevű hideginditóval periodikusan befujogatva mondhatni szépen üzemelt.
Kinomban kicseréltem a benzint és láss csodát megjavult :)



végyé
Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám hogy nem indul a motor!
1994-es 535!
Indítok, de nem is pöffen egyet sem pedig van szikra kap benzint, meg az aksi sem gyenge! benzin is van benne, de a faterom azt mondta hogy a szikra nem mindig tökéletes! Amúgy a faterom motorja!
Ha valakinek van valami ötlete lszi írjon, vagy ha volt neki már ilyen gondja!
Lehet a karbi van eldugulva?
Előre is köszi!
Üdv:Tomi
Ok, előre is thx !
Ugyanolyan Hitachi, mint az enyém. Zsír, azt ismerem jól.
Most el kell mennem, de holnap folytatjuk és leírom, mi a kehe.
Ok, rendben elment az 5 db kép.
Pill, csinálok pár képet, és küldöm a fenti címre.
Némi kiegészítéssel. Bówden húzza a jobbost, és egy rudazat nyitja egyszerre a két pillangószelepet. tehát nem bówdenes mind a kettő.
Az is valami. Jöhet. Abból eldöntöm, hogy Hitachi vagy más-e... :)
Küldd a képet a david pont chopperfield kukac gmail pont com címre.

(az enyém is hasonlót csinált egyébként, de rájöttem a kehéjére egy kicsi de drága segédeszközzel, szívesen kölcsön is adom, ha megpróbálnád meghekkelni)
Hát szívesen lefotózom közelről, ha az segít, de én írást nem látok kívülről sehol.
Esküszöm, be invesztálok 1 millát, és nyitok valakivel 1 karbi logopédiát. Hátha megélnénk belőlle.
Nem tudom, nekem 700-asom van egész más berendezésel, szóval nézelődj erősen. A te szemed közelebb van. :)
Akkor az már nem a gyári. Eredetileg Hitachi HSC40 van benne. Mikuni BST40 van a kései hétötvenesekben. Jó lenne tudni, melyik van a tiédben, mert mindkettőt máshogy kell szerelni és ez a hiba, amit leírtál, inkább a Hitachi-ra utal... Egyébként van tippem, de majd ha tuti fix a márka. :)
Blackiex! Hól találom az írást a karbin mert nem tudom hól keressem.üdv daffos
Kórismeret: hideg indításkor gázadásra durrog. Hátsó henger melegszik, gyertyák kormosak.

Vettem új belevaló gyertyát, de még nem tettem bele, mert nemakarok a karbiba bele nyúlni. Ez nem az én reszortom. Ha ezt tenném, abból minden lenne, csak menetel nem.
Még azt sem tudom, hogy milyen karbi van feltéve, nem még a sorszámot. Csak annyi, hogy Mikuni.
Egyszeriben nem merek hozzá nyúlni. Pedig így nem megy sehová.
Mondsza el a bajt, hátha...
Hát nekem is elkéne valaki aki tőről hegyire ismeri a karbi tudományt.
A karbidat mindenesetre leolvashatnád...