Most nézet meg a képeket nagyítva... olyan mintha az első leömlő foltos lenne... kérem szépen, nem az
egész jó állapotban van az egész, látványos helyen komoly korrózió nincs.
Fú! Irigyellek ám.
Én még nem mertem elővenni. Mivel nálunk még igen vizes és helyenként jeges is az út.
Pedig már alig várom a tavaszt, s a motorozgatásokat.
Sziasztok ! Tegnap beindítottam a motort, valamiért az első henger nem ment, de egy gyertya csere megoldotta a problémát. Ma mentem vele egy gyenge ötven kilométert, hideg volt, de minden centijét megérte. Mindenkinek olcsó benzint, szép időt kívánok !
Bizonyám! Alku nélkül rábólint és Pay Pallon akar majd fizetni miközben küldi a szállítót. Úgy menj bele,hogy a traileres hozza a zsetont magával. Van rá egy ötösöm a lottón,hogy utána nem fog írogatni.
Good day to you seller,
Please, is your bike still available on sale for now? Can i know the condition and the actual price of the bike?conielmyhreedward@gmail.com
God bless You
A felniknél összetett volt a dolog. A ráfot szintereztettem, az agyakat a fényező barátom fújta, a küllők meg krómozva lettek.
A szinternél én a "kültéri matt fekete" névre hallgató bevonatot kértem. Ez fokozottan UV álló, és nem korom fekete, inkább már nagyon-nagyon mélyszürkének mondanám.
Amúgy a www.porfesto.hu
weblapot nézd meg. Én mindent hozzájuk viszek, nagyon korrekt brigád!
A felső holtponton kell mérni a szelephézagot a hátsó henger holtpontja a mágnesen lévő T jelölésnél van az első hengeré az I jelölésnél. Oda kell tekerni a főtengelyt és akkor kell mérni. A karbikat én nem szedtem le és mégis hozzáfértem.
En a robbanas pontjan szoktam azaz a surites vegen a felso holtpontban. 2 variacio van mikor a dugo fent van: robbanas vagy szelepvaltas. Ovatosan egy csavarhuzoval a gyertyanyilason nezed hol a dugo meg nezed mit csinalnak a szelepek.
Hova állítsam a dugót, mikor hézagot mérek? Amikor lent van a dugó és sűrítés következik, akkor mindkét szelep teljesen zárt, akkor érdemes vizsgálni a hézagot, nem?
Köszi!
Vettem hézagmérőt, úgyhogy mivel kiszedtem az akksitartót is, gyorsan lekapom a karbikat és végigállítgatom a szelepeket.
Szívó: 0,1 ?
Kipu: 0,15 ?
egész jó állapotban van az egész, látványos helyen komoly korrózió nincs.