Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nézet meg a képeket nagyítva... olyan mintha az első leömlő foltos lenne... kérem szépen, nem az
egész jó állapotban van az egész, látványos helyen komoly korrózió nincs.
Üdv!
ha valakinek épp erre lenne szüksége... nekem fölösleges. sajnos... azaz, amíg motorom volt, szerencsére fölösleges volt...

nem tudom mit kérjek érte, mindenki maga tudja mennyit ér meg egy ilyen darab...
Fú! Irigyellek ám.
Én még nem mertem elővenni. Mivel nálunk még igen vizes és helyenként jeges is az út.
Pedig már alig várom a tavaszt, s a motorozgatásokat.
Sziasztok ! Tegnap beindítottam a motort, valamiért az első henger nem ment, de egy gyertya csere megoldotta a problémát. Ma mentem vele egy gyenge ötven kilométert, hideg volt, de minden centijét megérte. Mindenkinek olcsó benzint, szép időt kívánok !
Bizonyám! Alku nélkül rábólint és Pay Pallon akar majd fizetni miközben küldi a szállítót. Úgy menj bele,hogy a traileres hozza a zsetont magával. Van rá egy ötösöm a lottón,hogy utána nem fog írogatni.
holnap délután küldöm a képeket ... árat nem mondok,mert nem tudok. Megmondod mit ér neked, és ha oké, akkor rábólintok...
Halli engem lehet érdekelne a virago kipufogó.Tudsz rola képet meg árat küldeni.toki@stcable.net
Szia!

nem kell leszedni a karbikat, menni fog anélkül is...
Sziasztok!

Néha azért még rátok nézek :)

Még megvan a kipufogóm, ha esetleg érdekel valakit. Remélem nem felejtem el, csinálok képet is...
Az átverést nem írtad le. Mi a szopacska benne? Csak érdeklődik,hogy eladó e még a motor és milyen az állapota. Ezt én is mint vevő megkérdezném.
Így indul a külföldről való átverés amiről nemrég volt szó?

Feladó: conielmyhreedward
E-mail: conielmyhreedward@gmail.com

Good day to you seller,
Please, is your bike still available on sale for now? Can i know the condition and the actual price of the bike?conielmyhreedward@gmail.com
God bless You
Köszi még egyszer, már meg is rendeltem.
Köszönöm!
Szia!

A felniknél összetett volt a dolog. A ráfot szintereztettem, az agyakat a fényező barátom fújta, a küllők meg krómozva lettek.
A szinternél én a "kültéri matt fekete" névre hallgató bevonatot kértem. Ez fokozottan UV álló, és nem korom fekete, inkább már nagyon-nagyon mélyszürkének mondanám.
Amúgy a
www.porfesto.hu
weblapot nézd meg. Én mindent hozzájuk viszek, nagyon korrekt brigád!
Hát akkor szedd le és úgy tényleg kényelmesebb.
OK, de a karbikat amúgy is leszedném felújítás miatt, így egyszerűbb most, és akkor nem kell centizni, kényelmesen elférek.
Pontosan. Bar ha a dugo nincs tokeletesen a holtpontban ( kb 5-5mm elotte utana) az meg jo.
A felső holtponton kell mérni a szelephézagot a hátsó henger holtpontja a mágnesen lévő T jelölésnél van az első hengeré az I jelölésnél. Oda kell tekerni a főtengelyt és akkor kell mérni. A karbikat én nem szedtem le és mégis hozzáfértem.
Ok, gondolom a lényeg, hogy mindkettő teljesen zárva legyen és a vezértengely bütyke ne érjen a himbákhoz egyáltalán.
En a robbanas pontjan szoktam azaz a surites vegen a felso holtpontban. 2 variacio van mikor a dugo fent van: robbanas vagy szelepvaltas. Ovatosan egy csavarhuzoval a gyertyanyilason nezed hol a dugo meg nezed mit csinalnak a szelepek.
Hova állítsam a dugót, mikor hézagot mérek? Amikor lent van a dugó és sűrítés következik, akkor mindkét szelep teljesen zárt, akkor érdemes vizsgálni a hézagot, nem?
Igen.
Köszi!
Vettem hézagmérőt, úgyhogy mivel kiszedtem az akksitartót is, gyorsan lekapom a karbikat és végigállítgatom a szelepeket.
Szívó: 0,1 ?
Kipu: 0,15 ?