Nem kell hogy elégedett legyél velem, sokkal fiatalabb sem vagyok mint Te.
Szóval: ebből a madártávlatból, amiből te fényképezted a motorodat, semmi nem látszik rajta, vakrozsda meg egyebek. Pedig ott van az....
Nézd csak: innen fényképezve az enyém is mily gyönyörű....
Persze a te alufelnis (nem épp chopper-feeling) változatodon valszeg nem lesz "rozsda". De nézd el ezt nekem, ezért nemigen fogom szétszedni a kereket, hogy lekrómoztassam.....
....és a táskának pont jó helye lesz ott, a rugók mellett. Nem lesz elakadásveszély, mert pont annyit fog eltartani a távtartó, mint most, annyi különbséggel, hogy az alja a táskának nem fog belógni a rugó köré.
Más: Pont hosszú túrákon nem kell mögém senki, nem egyedül megyek túrázni. Akivel megyek, van motorja!
Én akkor leszek elégedett veled, ha a hozzászólásaid produktívak lesznek, és kisebb egóval osztod meg a véleményed...
Hát így lett a gépem teljesen készen dióhéjban most így fest.Mindezeket nem azért írtam le,hogy beharagudj rám.Bár egy igazi motorőrültnek sohasem kész a gépe.De pont ez benne az egyik jó a többi mellett. Húúúúúúú.Ma nagyon ráérek.
A konyvben nincs megadva az uszo szintje? "float level" Mert en arra szeretem allitani sokkal pontosabb mint a karbin kivul a benzinszint.
Hasonlo ahogy backiex irja de nem kell a ruggot osszenyomni es mm-ben adjak meg a karburator palastjatol az uszo magassagaig. Mi ezeket az ertekeket hasznaljuk.
Nem tudom miért ragaszkodsz a táska helyére,pedig ott szar helyen lessz.A telók miatt pedig túl széles lessz az összhatás hátulról meg az elakadásveszély is.Szerintem meg kéne venned a fasza Corbin ülésemet és egy háttámlával kombinálva feltenni.Akkor aztán lenne egy szuper kényelmes géped jó pozíciolyú táskákkal kényelmes utasüléssel úgy mint az enyémen
Hát az enyém is 20 éves és akad benne 82000 km.Persze akad rajta hiba hiszen napi használatban van de azért az összhatást nagyon rontja a rozsda.Amikor megvettem az enyém se volt ilyen de rendbe raktam alaposan.Tessék nézd meg,hogy legyen mihez igazodnod és akkor meg leszek veled elégedve.
Nem akartam belegázolni fiatal lelkedbe.De egy jó motoron látható helyen nincs heje rozsdának.PL:küllő anyák,vázon kardánon rozsdás kopások.Tessék ki javítani.Valahogy így.
Sajna nekem ez így nem egyértelmű, mert ha benyomom a rugót akkor ugyanúgy zár a szelep mintha csak hozzáérne az úszó, ráadásul ami új tűszelep volt a felújító készlethez, sokkal hosszabb a rugós része, mint a réginek.
Egyébként rugóösszenyomás nélkül kb párhuzamos.
Így a legegszerűbb. fejre állítod a karbit, az ujjaddal annyi nyomást gyakorolsz rá, hogy a rugós tüske becsússzon a helyére. Az úszó dobjának az oldalán van egy vízszintes vonal. Ha az a vonal párhuzamos ebben az állapotban a karbi házának peremével, akkor jó a szint.
A karburator kozepe a karburator haz also pereme. Az alatt kell lenni a szintnek a konyvben megadott erteken ami ha jol emlekszem 3-4 mm. Ha jol emlekszem.
...mellesleg: ez a motor augusztusban került hozzám, az óta csak újítgatom, építem. Ha motorod 23 éves lesz, dumáljunk már egy sör mellett, hozz fényképezőt is...
Valaki be tudná rajzolni a képre, hogy hová kell mérjem a karbin az úszóház benzinszintjét? Sajnos a könyv képe nekem elég félreérthető (eleve nem is vízszintes a karbi). XV1100 '97
Sziasztok,
Az 1ik Virago-s barátomnak keresek gyújtáselektronikát, vagy alkatrésznek valót.
Igazából valami kiherélt is jó lenne, mert neki a kontrollerje döglött meg benne.
A kontroller típusa:
MH63B01V1P DIP40-es tokozású.
Nem kopott az :))) de olyan öreg, hogy egy pedofil már nem is foglalkozna vele...
Idézet a 2012 májusi hozzászólásból:
"szia.....megnéztem sajna 96 os évjáratú a gumi de ha érdekel még így is akkor 30 ba a kettőt odaadom..üdv gábor 30 605 6883"
szóval azóta ez sem fiatalodott az elmúlt egy év alatt, csak olcsóbb lett, mint a kurva a sarkon...
ha esetleg tévedtem, kérem szólni... amúgy itt a keresőbe elég beírni a "dunlop" szót, és a megvan az... emlékeztem rá, ahogy arra is, hogy viccctor életveszélyesnek nyilvánította...
Nem kell hogy elégedett legyél velem, sokkal fiatalabb sem vagyok mint Te.
Szóval: ebből a madártávlatból, amiből te fényképezted a motorodat, semmi nem látszik rajta, vakrozsda meg egyebek. Pedig ott van az....
Nézd csak: innen fényképezve az enyém is mily gyönyörű....
Persze a te alufelnis (nem épp chopper-feeling) változatodon valszeg nem lesz "rozsda". De nézd el ezt nekem, ezért nemigen fogom szétszedni a kereket, hogy lekrómoztassam.....
....és a táskának pont jó helye lesz ott, a rugók mellett. Nem lesz elakadásveszély, mert pont annyit fog eltartani a távtartó, mint most, annyi különbséggel, hogy az alja a táskának nem fog belógni a rugó köré.
Más: Pont hosszú túrákon nem kell mögém senki, nem egyedül megyek túrázni. Akivel megyek, van motorja!
Én akkor leszek elégedett veled, ha a hozzászólásaid produktívak lesznek, és kisebb egóval osztod meg a véleményed...
Hasonlo ahogy backiex irja de nem kell a ruggot osszenyomni es mm-ben adjak meg a karburator palastjatol az uszo magassagaig. Mi ezeket az ertekeket hasznaljuk.
Sajna nekem ez így nem egyértelmű, mert ha benyomom a rugót akkor ugyanúgy zár a szelep mintha csak hozzáérne az úszó, ráadásul ami új tűszelep volt a felújító készlethez, sokkal hosszabb a rugós része, mint a réginek.
Egyébként rugóösszenyomás nélkül kb párhuzamos.
Köszi, egyébként 1,5-2,5 mm.
Utolsó kép.
Így a legegszerűbb. fejre állítod a karbit, az ujjaddal annyi nyomást gyakorolsz rá, hogy a rugós tüske becsússzon a helyére. Az úszó dobjának az oldalán van egy vízszintes vonal. Ha az a vonal párhuzamos ebben az állapotban a karbi házának peremével, akkor jó a szint.
A te motorodon teljesen máshová került az ülés, mint az enyémen. Nézd csak:
helyette táska lesz, mert én nem a szomszéd faluba-városba átjárás miatt vettem a motort. Ha én elindulok,akkor abból túra lesz...
Nem 200 km.
csinálj már légyszi egy ilyen közeli, nagy felbontású képet a vasadról.
Kíváncsi leszek a rozsdás dolgokra......
köszi
tomy
Az 1ik Virago-s barátomnak keresek gyújtáselektronikát, vagy alkatrésznek valót.
Igazából valami kiherélt is jó lenne, mert neki a kontrollerje döglött meg benne.
A kontroller típusa:
MH63B01V1P DIP40-es tokozású.
Idézet a 2012 májusi hozzászólásból:
"szia.....megnéztem sajna 96 os évjáratú a gumi de ha érdekel még így is akkor 30 ba a kettőt odaadom..üdv gábor 30 605 6883"
szóval azóta ez sem fiatalodott az elmúlt egy év alatt, csak olcsóbb lett, mint a kurva a sarkon...
ha esetleg tévedtem, kérem szólni... amúgy itt a keresőbe elég beírni a "dunlop" szót, és a megvan az... emlékeztem rá, ahogy arra is, hogy viccctor életveszélyesnek nyilvánította...