bővebben:
- 2007. 06. hó
- szervizkönyv leinformálva.
- nyári gumi, téli kerék, egy éves Mazda assistance szolgáltatás
- légkondi, tempomat
- új aksi, új lengéscsillapítók
- 7 személyes de inkább 6 és fél...
A Négykerekű igen csak szép és jó is lehet. Reméljük nem fogod megbánni.
Nekem 12 éves Suzukim van. De most sem a kocsi cserén töröm a fejem, hanem a motoron.
Izgatja a fantáziámat egy nagyobb erősebb, gyorsabb, és kényelmesenbb.
Heló
Tetszik a csillag rombolód. Kimondottan a vezető háttámla.
Milyen nagyobra váltanál?
A hirdetésének a linkjét be tehetnéd nekünk ide.
No és egy pár infó sem ártana.
Hogy, hogy ez 700-as, és nem 750-es? Hogy alakul a fogyasztása. Menyivel tud kényelmesen ballagni? Stb.
Szia
Meg tudlak érteni én is voltam hasonló cipőben. S nagyon rosszul eset a vád.
2010-ben adtam el az N csoportos Suzki Rallye autómat. Tökéletes álapotban volt. Erős motor, strapabíró futómű, stb. Igaz a kasznin kívülről volt egy pár horpadás, (De melyik verseny gépen nincs?)
A horpadásokat nem rejtettem el.
Elvitte a vevő. Salgótarjánból Pécs környékére lábon vitte el. Aztán ment vele vagy hátom versenyt. Jó eredményeket ért el. Még abszulútban is. Aztán szezon végén nekem tapadt itt a neten, hogy én töröt dugóval attam el neki. Mert eszi az olajat. S most szét szedték és töröt volt az egyik dugó.
Nálem egy deci olajat nem evet. Igaz minden második verseny kb 1000 km után cserélgetten benne az olajat.
Szóval meg tudlak érteni. Nekem is nagyon rosszul eset a vád. Amit józanul, és logikusan végig gondolva, teljesen alaptalan volt.
Egyébként meg most is állítom, hogy a gépeknek is van lelkük. S mikor gazdát cserélnek akkor makrancoskodnak egy kicsit.
Minden viccet félretéve nagyon örülök hogy ez a probléma még időben kiderült mert el nem tudom képzelni hogy mi történhetett volna szegény motorral ,ugyanis a zárlatos generátor csak kis hibának számít mert a sok vezetékvédő darabocskák úszkáltak az olajban ami szerencsére a durva szűrőben landoltak legalább is remélem mert egy lapátra valót szedtem ki belőle ,-én azt egy szóval sem állítottam hogy te fegyelmezetlen kontár amatör lennél -de tény hogy valaki az volt ,-szeretet teljes tiszteletem neki-üdv széles utat!
Robág - a korrektségeddel semmi bajom mert még nem ismerlek ami gondom volt azt jeleztem neked és nincs harag nem hiszem hogy lesütött szemmel kellene elmennünk egymás mellett sőt szívesen várlak egy karbi szinkron beállításra amit felajánlottál nekem és bármi furcsa is lehetünk akár barátok is !
Köszi én is -ez a motor fog találkozni a te motoroddal is és ha a bal tükrödben látsz egy kék villámot vadul közeledni akkor az én vagyok -széles utat neked is !
Az igazi lutri a tök ismeretlenbe vásárlás külföldön. Mondtam is a havernak (amikor nyavalygott az 53000ft-os szabadonfutó miatt) hogy örüljön 2 idény után ennyi költségnek egy 700€-be kerülő gépnél. Most meg a fékbetét 8000- és ennyi. Soha rosszabbat!
Így van!Tizen - huszonéves gépeknél csak kapugarancia létezik főleg a villamosság terén.Amikor én vettem az enyémet fizetés után már meg sem akarta fogni az eladó.Igaz nekem szerencsém volt,olcsón vettem úgy néz ki nagyon jót.
Robag korrektsegeert kezeskedem. Ismerem ot is es az ex- motorjat is. Az ujat meg nem, de ez remelem valtozni fog.
Mas. Lassan komolyan eladosorba kerul az en csillagrombolom is. Ha aktualis lesz, posztolok reszleteket es videot, forumtagok szamara rugalmasabb alkukepesseget ajanlok. Most is hirdetem, de csak tesztelem a keresletet. Nem egy lelakott vacak, csak szeretnek eggyel nagyobbat.
bővebben:
- 2007. 06. hó
- szervizkönyv leinformálva.
- nyári gumi, téli kerék, egy éves Mazda assistance szolgáltatás
- légkondi, tempomat
- új aksi, új lengéscsillapítók
- 7 személyes de inkább 6 és fél...