Ok ,-felfogtam és számomra is törölve a probléma ,-aki használt vasat vesz azt érheti egy kis meglepi ,te is most vettél egy használt vasat és remélem el fog vinni téged A-pontból B-pontba és haza -én is ezt szeretném magamnak ezért lettem kicsit bizalmatlan de már elmúlt ahogy mondani szokás spongyát rá,-széles utat gumifákkal !
Hát ez nem semmi.
Mi azért józanok szoktunk maradni. Azért nem teljesen. De én is láttam már furcsaságokat. Idén Karcagi talin, az egyik ájult fickót szépen kikészítették a haverjai. Szépen nézet ki. A durva csak az volt, hogy másnap mindent letudott magáról mosni, csak a tűzpiros körömlak nem jött le a körméről. Szegény srác, még a Harlye tankjába is gyömöszölte a kezét. Hát ha a benzin leáztatja a lakkot. De nem sikerült. Női kézzel kellet neki haza motoroznia.
Sokáig hezitáltam hogy egyáltalán reagáljak-e a kapugarancia jellegü hozzászólásokra. Azt gondoltam méltatlan dolog a fórumon a sárdobálás, de mivel most személyesen is megszólítottatok, hát hallgattassék meg az én verzióm is.
Igen az én motoromat vette meg huputtya, és elmondása szerint másnap leégett a generátor tekercs. Bár célzásaival inkább azt érezteti hogy úgy adtam el neki a motort hogy már akkor szar volt, de ha mégsem akkor is az én hibám mert fordítva volt benne a tekercs és azért lett zárlatos...stb. Ezen kívűl hozzá nem értő kontár vagyok én is meg a Yamahás szerelő is mert kb másfél évvel ezelőtt mikor le volt véve az oldaldekni, nem vettük észre hogy így van benne. Ennek okán a javítási költségek felét fizessem én.
Az cseppet sem zavarja hogy én a generátorhoz hozzá sem nyúltam és ha egyáltalán tényleg fordítva is volt benne a tekercs én gond nélkül mentem vele két szezonon keresztül.
Tisztelt Uraim !
Aki nem tegnap regisztrált erre a fórumra az tudja hogy ki vagyok és azt is tudja hogy amíg nálam volt a motor milyen problémám volt vele, hogy oldódott meg stb. Nyugodtan vissza lehet keresni a topikban, töltés vagy generátor nyűgöm soha nem volt! Én a motor előéletét nem ismerem, hogy az eltelt 16 évben ki mit csinált rajta nem tudom, és nem is kéne rajtam számon kérni.
A folyamatos "kapu garanciázgatás" már unalmas, ugyanakkor eléggé sértő a feltételezés hogy elsumákolt hibával adok el valamit, úgyhogy részemről a témát lezártnak tekintem.
Pont Barcson történt meg,hogy annyit sikerült inni,hogy csizmában a motor mellet aludtam el a hálózsákon,de a legjobb az volt,hogy az intruderes cimbora zsákját használtam párnának. Ő udvarias ember nem keltett fel, leheveredett a fűre és ott aludt amíg vissza nem kívánkozott a boroskola. Utána arrébb ment kb30 centit és mint aki jól végezte dolgát aludt tovább Na ezen a másnapon jól esett a zuhany.
Ja ja elírtam. egy nullával kevesebb a valóság.
Higénia az meg mi? Motoros talin nekünk kimondottan árt a víz.
Belsőleg mérgező, külsőleg meg egyenesen fertőző. Motorozás közben kimondottan a hegyi patakokat respektáljuk. Ami ettől civiziláltabb az már egyenesen luxus.
Barcson a nomád stílus teljesen megvalósul,de jelen van a civilizált tisztálkodási (melegvizes zuhanyzó díjmentesen)lehetőség is. Nekem ez is fontos, te meg hozol nőneműt is akinek ez szintén fontos lehet. Thor 535 ott lakik,remélem első kézből informál az időpontról!
A Barcsi találkozó nekünk is jó lehet.
Bár még nem tudjuk az időpontokat. Meg még a saját tervünk sincs meg.
Február környékén tele szoktuk írni a naptárunkat motoros programokkal. S ha a nagy része megvalósul akkor jó sikerült a szezon. Az idén kb, 80000 km-et mentün.
Nagyon élvezem a nomád élet stílust. A motorra felpakolunk mindent a mi szükséges. (Sátor, hálózsák, stb) S világot látunk.
Lehet hogy ilyenkor az ősök vére dolgozik bennem?
Most jutott valami az eszembe. Nem biztos, hogy így van, de.
Annak idején 90 években, mikor még nem jutottunk hozzá a verseny fékbetétekhez, és kénytelenek voltunk utcai betétekkel versenyezni.
Szóval az utcai rossz, vagy is gyengébb minőségi betét, tud olyat csinálni, hogy megég, megpörkölődik, felkeményedik és nem fog.
Annak idején csiszoló papírral lecsiszoltunk belőle egy réteget. Aztán újra fogott. Mindeddig amíg újra fel nem tüzesedet. Ezt addig csiszolgattuk amíg el nem kopott teljesen.
Esetleg egy próbát megér.
Szia
Igen én már vettem fékbetétet. De nem tettem még be. (organic) AP Racing Standard LMP263 ST. És 5500 Ft volt
Valószínűleg csak tavasszal teszem be.
Nem értem a haverod virgácsával mi lehet. Az enyémen még most is nagyon jó a fékhatás, csak vékonynak találom már a betétet. Ezért szereztem be még az idén.
Nagyon bízom benne, hogy majd inkább a betét fog kopni és nem a tárcsa.
Mi azért józanok szoktunk maradni. Azért nem teljesen. De én is láttam már furcsaságokat. Idén Karcagi talin, az egyik ájult fickót szépen kikészítették a haverjai. Szépen nézet ki. A durva csak az volt, hogy másnap mindent letudott magáról mosni, csak a tűzpiros körömlak nem jött le a körméről. Szegény srác, még a Harlye tankjába is gyömöszölte a kezét. Hát ha a benzin leáztatja a lakkot. De nem sikerült. Női kézzel kellet neki haza motoroznia.
Sokáig hezitáltam hogy egyáltalán reagáljak-e a kapugarancia jellegü hozzászólásokra. Azt gondoltam méltatlan dolog a fórumon a sárdobálás, de mivel most személyesen is megszólítottatok, hát hallgattassék meg az én verzióm is.
Igen az én motoromat vette meg huputtya, és elmondása szerint másnap leégett a generátor tekercs. Bár célzásaival inkább azt érezteti hogy úgy adtam el neki a motort hogy már akkor szar volt, de ha mégsem akkor is az én hibám mert fordítva volt benne a tekercs és azért lett zárlatos...stb. Ezen kívűl hozzá nem értő kontár vagyok én is meg a Yamahás szerelő is mert kb másfél évvel ezelőtt mikor le volt véve az oldaldekni, nem vettük észre hogy így van benne. Ennek okán a javítási költségek felét fizessem én.
Az cseppet sem zavarja hogy én a generátorhoz hozzá sem nyúltam és ha egyáltalán tényleg fordítva is volt benne a tekercs én gond nélkül mentem vele két szezonon keresztül.
Tisztelt Uraim !
Aki nem tegnap regisztrált erre a fórumra az tudja hogy ki vagyok és azt is tudja hogy amíg nálam volt a motor milyen problémám volt vele, hogy oldódott meg stb. Nyugodtan vissza lehet keresni a topikban, töltés vagy generátor nyűgöm soha nem volt! Én a motor előéletét nem ismerem, hogy az eltelt 16 évben ki mit csinált rajta nem tudom, és nem is kéne rajtam számon kérni.
A folyamatos "kapu garanciázgatás" már unalmas, ugyanakkor eléggé sértő a feltételezés hogy elsumákolt hibával adok el valamit, úgyhogy részemről a témát lezártnak tekintem.
További jó szórakozást !
Nem megy a matek, úgy látom....a nullákkal szerintem is gond van!
Higénia az meg mi? Motoros talin nekünk kimondottan árt a víz.
Belsőleg mérgező, külsőleg meg egyenesen fertőző. Motorozás közben kimondottan a hegyi patakokat respektáljuk. Ami ettől civiziláltabb az már egyenesen luxus.
Bár még nem tudjuk az időpontokat. Meg még a saját tervünk sincs meg.
Február környékén tele szoktuk írni a naptárunkat motoros programokkal. S ha a nagy része megvalósul akkor jó sikerült a szezon. Az idén kb, 80000 km-et mentün.
Nagyon élvezem a nomád élet stílust. A motorra felpakolunk mindent a mi szükséges. (Sátor, hálózsák, stb) S világot látunk.
Lehet hogy ilyenkor az ősök vére dolgozik bennem?
Annak idején 90 években, mikor még nem jutottunk hozzá a verseny fékbetétekhez, és kénytelenek voltunk utcai betétekkel versenyezni.
Szóval az utcai rossz, vagy is gyengébb minőségi betét, tud olyat csinálni, hogy megég, megpörkölődik, felkeményedik és nem fog.
Annak idején csiszoló papírral lecsiszoltunk belőle egy réteget. Aztán újra fogott. Mindeddig amíg újra fel nem tüzesedet. Ezt addig csiszolgattuk amíg el nem kopott teljesen.
Esetleg egy próbát megér.
Igen én már vettem fékbetétet. De nem tettem még be. (organic) AP Racing Standard LMP263 ST. És 5500 Ft volt
Valószínűleg csak tavasszal teszem be.
Nem értem a haverod virgácsával mi lehet. Az enyémen még most is nagyon jó a fékhatás, csak vékonynak találom már a betétet. Ezért szereztem be még az idén.
Nagyon bízom benne, hogy majd inkább a betét fog kopni és nem a tárcsa.
Írtam vissza, nézd meg.
Megtudnád mondani mennyire gond az,hogy a D 1071 komplementer CDi végtranyó általad helytesítésre ajánlott Bu941 tranyóban nincs zéner.
Megtudnád mondani mennyire gond az,hogy a D 1071 komplementer CDi végtranyó általad helytesítésre ajánlott Bu941 tranyóban nincs zéner.
Írtam a privát emailedre , nézd meg légyszives.Köszi .Üdv