Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xv535- ről lett volna szó. De azért köszi!
Üdv
Kis segitség kellene.
A szegedi boltban 4900 körül van az a Super Shadow légszürőbetét amit a keeway központ 1090 ért ad oda.
Esetleg ha valaki arra jár valamiért venne nekem egyet?
Átutalnám neki a költségeket, plusz imába foglanám a nevét :)

végyé
Vidd el a motort az emberhez, aki csinálja. Majd ő kitalálja.
Típust se adtál meg, szal ha lenne is rajzom, akkor se tudnám, hogy jó-e a tiédre.
Tud-e valaki segítséget ahhoz, hogy háttámlát hogyan készíttessek házilag?(Esetleg aki már készített, ábra, fénykép...valami?) Köszi!
Jól mondod, az a Colortest néven futott, a seregben volt használatban leginkább. (drága volt magáncélra)
A youtube tele van videóval, ami mutatja a működését.
Vagy:

http://doktorchopper.blog.hu/2.
..
Érdekes
Valamikor vagy 30 éve nekem is volt de elkallodott.
Az valahogy másképp nézett ki, szinte mint egy kommersz gyertya, vagy csak keverem...?
Még gondolkodom rajta, sok sok tank benzin :)


végyé
De. Ez az alapkészlet. Ehhez pluszba kapható 10-es és 12-es adapter is. Nem is ér be alapból sem. A szikrázás és az égés a gyertya testén belül, viszonylag magasan történik, hogy jól látható legyen. Szinte a hengerfejjel egy vonalban... Más, mint a szokásos gyertyák, üreges belül. Ezért lehet adapterezni és így a fűnyírótól kezdve a motorig mindenben használható. Lásd fotó.
Na de gondolom csak ha nagyobb vagy azonos a menet.
A viragoba pl. 10 es a gyertyamenet ha jól rémlik, oda adapterrel meg nem érne be.

végyé
Adapter kérdése és jó akármibe. :)
Kösz akkor nem, maga az ETZ nem ér anyit amibe néha jó lenne :)

végyé
A fórumozóknak Louis ár alatt 10 ezerrel. Asszem most 24800, szal 15-ért vihető. Nyilván nem ennyiért lesz hirdetve máshol.
Üdv
Menyi lenne az ára?

végyé
Az üveggyertya nem kell senkinek? Mert akkor teszem fel a netre hirdetésbe...
Elképzelhető, hogy a benzin ette meg, ha azzal tisztítottad. Csak az utángyártott légszűrők bizonyos típusait lehet mosni benzinnel.
Ami a házi szivacsot illeti... Nehéz eltalálni, hogy pont ugyanolyan legyen a fojtása, de megpróbálhatod. Max veszel bele valót, ha nem jön be.
Üdv

Ki akartam mosni a 250 es szivacs légszürőjét, de málik porlik széjjel.
Gondolom eredetileg nem olyan, megette a benzin, olaj?
Okozhat gondot ha házilag csinálok hasonlót és azt használom?
Vagy ez valami spec. szivacs lehet?

végyé
Igazság szerint mindegy, hol tankolsz. A kisebb kutak zöme a MOL-tól veszi a benzint. A Tesco is, csak ők a "lejárt szavatosságú", olcsó cuccot adják tovább, ezért olcsóbb valamivel.
Egyik előző hozzászólásomban kifejtettem már ezt, beidézem:

"Ahogy az előttem szólók jelezték, az 535-ösben ott van a tank alatt. Azért írtam, hogy a nagy Virgácson hol található, hátha valaki nem tudja és hozzád hasonlóan keresgéli pl. a frissen boltolt XV750-én. :)
(egyébként 1984-ig a nagy XV-k szűrője is a tank alatti airboxban van)
Javaslom neked is letölteni és olvasgatni az XV 535-1100 szerelési könyvet. A virago.ro oldalon megtalálod a linkjét."

Kis XV: XV125, XV250, XV535
Nagy XV: XV700, XV750, XV1000, XV1100
Oké! Kösz az infót!
Peace.91 es Xv535 osom van.es a tank alat van a legszuro.Peace jo motorozast
Üdv Blackiex! Azt mondod : " A nagy XV-knél is a jobb oldali krómozott bumszliban van a szűrő. " Akkor mégse a tank alatt van? Akkor szegény motor légszűrő nélkül van hajtava. Édesapám azt mondta elhiszi és nem nézte meg a tank alatt! Most akkor, hogy van ez? Tank alatt vagy a jobb oldali króm "bumszliban" van a légszürő? 535ös Virago a kérdés.
hali
van benzin és benzin között eltérés?
melyik kútnál érdemes tankolni?
Üdv a Virago klubnak V2-es bontó nyílt Pusztaföldváron az alábi veblap alatt:http://alfoldi-motorbonto.xn-s... hogyha alkatrész kell beszerzik.
Üdv : KaczkóIstván
Üdv
Mit nekem öninditó...........
Kipróbáltam a betolást, mit ne mondjak egyszerű.
Betettem 2-be és 2 m szaladás után 1-2 fordulat után beindult a moci.......
Nesze nektek nagy köbcentisek, ezért jó a 250 :)
És még rá se kellett ugrani mint az ETZ és egyéb kisebb sulyúakra, nem csúszott meg a kerék.

végyé
E ez van nekem eltorve...de igy visszaszereltuk azt mondt a a szerelo jol osszefogjak a dolgok es kibirja.....A baj meg ott volt hogy a motorba a 3 csavar ami osszefogja ezzeket kilazultak es azert koptak el a golyok es azert tort el ez is...nem gondoltam volna...
Nah szoval nekem itt bent volt a baj...nem az oninditoval....de itt is hasonlo alkatresz kellet...de v.hogy meg is mas....csak 3 olyan cspajd golyo kellet belle...