És így ezzel a kipufogóval, hogy alakul a fogyasztása?
És hogy megy?
Szívesen kipróbálnám. S össze hasonlítanám az enyémmel. Nekem még gyári a dob. És sajnálom kifurkálni. Ezért gondoltam a cserére.
Műszakira meg csak vissza rakni az eredetit.
pontosan egy hete rendeltem rmcmotor.hu rol hengertáskát,de még semmi,csak egy rendelésvisszaigazoló mail. Az oldaltáskák 2 napon belül mdekegjöttek. Most már kezdek idegeskedni
Ha jól tudom ez a cucc egy nyomás érzékelő szenzor, ami úgy változtatja az ellenállását, ahogy terheled az anyósülést. Azért találták ki, mert ha pl. gyerekülést raksz az ülésre hogy kéznél legyen a kis poronty, akkor nem szerencsés ha ütközésnél nyílik az anyós légzsák, mert az nagyobb kárt csinálna. Szóval ha mondjuk 50kg-ot érzékel az ülésen, csak akkor aktiválja a légzsákot. Akkor jön elő a hiba, ha mondjuk beletérdelnek az ülésbe és megszakad a szenzor, ilyenkor jelzi a hibát, mint ahogy írtad is. Ez a kis ellenállásos kütyü csak átveri a számítógépet, mintha mindig ülne benn valaki, a hibajelzés megszűnik. A képen látszik hogy a szenzoron is kék-fehér vezetékek vannak, a másik képen is így rakták össze a kapcsolást. A dióda szerintem csak védelem, záróirányban semmit nem fog csinálni. Nem egy agyműtét, simán meg tudod oldani.
A többiektől elnézést az OFF-ért, szerintem térjünk vissza a Virago témához!
Nem kellett kiütni a hibajelzést, beszereltük és kész. Az akksit sem kötöttük le, elég ha kiveszed a kulcsot. Ezt a fordítva bekötős dolgot nem hiszem el, csak simán kösd be a megfelelő polaritással, ahogy le van írva.
Szevasz, nah ez jo hir, beszereles utan nem kellet geppel kiszedni a hibajelzest?meg azt olvastam meg, hogy ha nem megfelelo iranyba van bekotve ugy jelzi, hogy ures, es persze nekem az kellene hogy azt, jelleze, hogy mindeg ulnek benne, es ezt gepppel lehet csak megnezni, kosz, meg v.mi , vegyem le az aksi sarult szerelesnel?
Ez az egesz csak annyit csinal, hogy egyeniranyitja az aramot(vagyis csak egyik iranyba vezeti az aramot) es amerre vezet, abba az iranyba lesz kicsivel tobb mint 200 Ohm ellenallasod. Nagyon egyszeru a magyarazat: Ennek a szenzornak ami a kepen is lathato kb 200 Ohm lehet az ellenallasa(ha ul a szekbe valaki). Ha meg nem ul senki, akkor egyertelmuen 0. A diodanak a szerepe meg csak annyi, hogy a keringo aram csakis egy iranyba tudjon haladni. Nincs mit elrontani rajta. Sorba kell kotni: ellenallas-dioda-ellenallas. Es amint mar brumeszkosz is irta: a kek szal a minusz, tehat oda kell kotni, ahol a sorba kotott (ellenallas-dioda-ellenallas) szerkezeted felol lesz a dioda szurke korbefuto csikja.
Remelem elegge ertheto voltam.
Tisztelet.
Nemet oldalrol van 100% osan mukodik allitolag, meg magyar forumon is beszeltem olyanal aki mar csinalta es minden ok, nah szóval, a jobb oldali ulesben van egy ilyen.ha ul benne v.ki tudja az air-bag szamitogep, aztan ez egy olyan dologtol, hogy rátérdelnek megmehet, meg is ment, a diodátol meg az ellenálastol ugy hiszi a gép, hogy mindeg ul benne v.ki igy hát kinyilik a jobb oldalt is a légszák, az eredeti erzékelo 150 euro es 2 evet garantálnak neki, azan ezt ajálj mindenki, mert igy most nem nyilik egy légzsák se
Előszőr is ez egy dioda és két ellenálls aminek az értéke 100 ohm, nem kondenzátor. A diódának van pozitiv és negatív kivezetése(Anód és katód). A rajzon a dióda jelölésnél a függőleges vanalnál lévő végéhez kell a negativot kötni a másik a plusz.A valóságban egy ezüst szinű vékony jelzés ami körbefut a diódán az a negatív pólusa.Amúgy miez a szar ez nem csinál semmit csak kinyírja a többi elektronikát.
Ez kérlek szépen a német EBAY_on van. Tapasztalatból mondom oda nem szoktak feltenni rosszakat.Sok mindent vettem már onnan és mind működött, hibátlan volt és a leírás a valóságot tükrözte.
Akikkel én kapcsolatba kerűltem az 22 ember volt és mind megbízható és korrekten viselkedett. Ez meg egy bolt , ami különösen vigyázz a hírnevére.
Udvozlet mindenkinek, egy kis segitseg kellene nekem, egy ilyet kell osszehoznom az autoba, ez egy szenzort fog helyetesiteni, holnap veszem meg a diodakat aztan osszeforrasztasnal mire vigyazak? van a diodanak meg a kondenzatornak polusa, ilyesmi mert ha nem a kep utan rakom ossze nem fogok semmi jot csinalni az a helyzet, koszonom a segitseget
Ez egy Osztrák bolt, de a szab futó az kurva olcsó náluk.
Én még nem láttam 110-120 Eur-nál olcsóbbat.
Csak ez az egy van belőle és lehet a tulaj unja már pakolgatni a polcon.
Szeretnék picit komolyabb hangú kipufogót a gyári helyére (esetleg átalakítva).
Ha valakinek van tapasztalata valamilyen márkával/gyártóval kapcsolatban (használhatóság, fogyasztás, karbiállítás, elszineződés stb.) kérem ossza meg velem. (1997 XV 1100)
És hogy megy?
Szívesen kipróbálnám. S össze hasonlítanám az enyémmel. Nekem még gyári a dob. És sajnálom kifurkálni. Ezért gondoltam a cserére.
Műszakira meg csak vissza rakni az eredetit.