Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

végülis akkor a power road 2 szezonra lehet megoldás...hümm
Üdv!

A yuasa- nálam 4 évet ment. ha a poweroad bír kettőt, akkor ugyanott vagyok, mint a yuasa-val... ha 3-at, akkor már nyertem

kb 6500 vagy mennyi volt. (bár ha most a tavasszal nem indul a gép, akkor )
yuasa? :))) elvileg drágább mint egy kinai(7-8eft) kb 13e ft de az üzemidöre 3-8 évet mondanak...nem rég olvastam mig a kinaira pl power road 2-4 év
Valaki mondjon jó és olcsó akkumlátor márkát! Nagy segítség lenne egy nyugdíjasnak!
Hali Amennyiben találsz jó akkumulátor ár érték arányban kérlek oszd meg velem
Sziasztok !

Végre eljött a jó idő én is elővettem a gépet.
Sajnos az akumlátor felmondta a szolgálatot . Így újat kell vennem.
Még mondhatni friss olaj van a motorban jó ha 600km van benne ...tényleg le kell cserélni ? Tényleg ennyit romlana az olaj minősége ? Most abból indulok ki ha egy üzlet megveszi a literes motorolajat felteszi a polcára ott áll fél évig akkor az már nem jó minőségű ? Jó persze nem ugyanaz mintha a motorblokkban állna de azért mégis .

A másik nem találok levegőszűrőt a motoromhoz 1998as xv535 dx virago . Ebben kérem a segítségetek.

Krueger
szervusztok.

Sajnos megint megmocskoltak a virago.ro forumjat, valami 7000 baromsagot kellett lepucoljak. szigoritottam a regisztracios felteteleket, es ISMETELTEN KEREK MINDENKIT, aki regisztral oda, hogy valahogy tudassa, hogy magyar. legegyszerubb, ha beirja a nevet es a telepulest ahonnan van.

ismetelten kerlek, ertestek meg, hogy a bigjimmy02@gmail.com email cimbol nem derul ki, hogy johiszemu felhasznalo vagy valami ujabb ukran faszfej regisztralt.

koszonom, s jo motorozast annak, akinel jo az ido, nalunk meg ho van....
Ma meló után én is megejtettem a tél utáni első gurulást, de sajnos már sötétedett, így csak kb. 20 km-t sikerült kihoznom a dologból. Hideg volt (5 fok), és az erős oldalszél miatt döntenem kellett, ha egyenesen akartam haladni. De azért én kemény voltam !
Pedig, ha nem dolgoztam volna, akkor szép szélcsendes időben és verőfényes napsütésben gurulhattam volna egy nagyobbat is.
Így csak egy kis rutinismétlésre volt idő, de ami késik, az nem mindig a vonat .

Jó gurulásokat, széles utat és balesetmentes szezont kívánok mindenkinek!
Ez cumi is lehet. Ugye kevés az esélye annak, hogy kosz került alá vagy meggyűrődött. Ha jól tetted a helyére semmi gond nem lehet. Ugyis le kell venned nézd meg alaposan nincs e hajszálrepedés a rögzítő csavar környékén és azért nem tömit rendesen.
Igen erről van szó.
Itt a kép.
Igen arról van szó. Csak az enyém fekete.
Lehet van feketében is nekem piros de a kerek alól jön az ciki, mert lehetséges a törés.
Nekem át kellet tenni a régiből a tömítést mert a tokos német nem küldte el de tökéletes lett ami bizonyítja ,hogy nem mindig a tömítés a baj.
Itt van az O gyürű. Bekarikáztam feketével.
Na kérem nekem mind a kettő fekete. Az olajszűrő végén lévő piros.
akkor fogd a szajrét - tömítésekkel, fedéllel együtt, és ugorj be ide:

http://www.cylex-tudakozo.hu/c...

99% hogy lesz nekik amit kérsz...
A kép bal fölső részén az elvékonyodó felfelé menő , a végén ott a felfogató csavar, a tömités piros szinű és kerek. A másik tömítés nagyobb, fekete és téglalap alaku.
A képet nézve a keskeny nyúlvány végébe rakott O-gyűrű alól szivárog.
A piros O gyűrű?
Akkor viszont letörhetett a felfogatásnál. nekem a másik szélén csepegett.
Nekem a jobb alsó tört le. A baloldali az nem törhet le mert az a közepén van inkább a balfelső törhet még le. Lehet valami kosz alá kerűlt és azért erszt.
Nem. Annak az alumínium alkatrésznek most a jobb oldali végén lévő tömítését mutatod. A szivárgás az alumínium alkatrész másik végén lévő O-gyűrű alól szivárog.
Így kezdte nekem is csak a jobboldali csavarnál. Vágtam alá vékony tömítést nem lett jó aztán új tömítés még szarabb lett és mikor harmadjára szétszedtem a kezemben maradt a sarka, letört a spiátert, nem lehet túl húzni nekem lehet sikerült és a harmadik próbálkozáskor a kezemben maradt. Beraktam a használt másikat érzéssel meghúztam a három csavart és tökéletes lett.
Erröl a tömitésről van szó ami a spiáteren van ,, a fekete?
Ha szembe állsz vele a baloldali csavar alól szivárog egy picit.
A tömítés valójában egy O-gyűrű ami kb-3mm vastag fekete színű gumi.