Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy, hogy ott nem kell megfúrni a blokköntvényt, mert egyforma.
Igen ilyesmi érdekelne engem!
Hogy oldják meg a Harleynél? (883-1200)
Mert fúrni kellene a blokköntvényt is.
helló!

4 helyen van imbusz csavarral rögzítve a gyári kapaszkodóhoz. természetesen rozsdamentes:P krómozni még mindíg drágább. ilyen formára gondolsz?
Kedves tozsercsaba!
Érdekelne ez a háttámlamegoldás. Jól gondolom, hogy át lett fúrva a gyári kapaszkodó és úgy lett rögzítve a háttámla?
rozsdaálló vagy krómozott?
Éppen ötletvadászatot tartok, hogy ne kerüljön többe az extra,mint maga a vas
Ment a bolt enélkül is cirka 20 évig rendesen :)
Azon gondolkodom, hogy miért nem találták ki a 750-hez egy átalakitó gyári szetet 1100-re mint a Harley sportsterénél. (882 - 1200). szerintem egy idő után minden 750-es tulaj átalakitaná a mociját.
Cső! sajnos a blokk alkatrészek közül már nincs semmi. igen ez a régebbi, de nem tudom milyen évjárat. a nyaktáblán valami 80/#### szám van írva, de csak a súlyt a köbcit meg a típust látom rajta.

képeket most raktam fel ide:
http://indafoto.hu/qtya/alap_a...

már a kipuff nincs meg, meg lestoppolták az első villát(villa kerék, kifli, fékrendszer) a sárvédő kivételével, a háttámlát, a kormánykapcsolókat, kábelköteget. de ha nem mennek el ezek akkor még megy a vásár. a fenti linken lehet nyálazni.
Pont ugyan ez a blokk, úgyhogy az indítómotor jó lenne belőlle, ha megvan és működik.
Ja, akkor hajrá :)
Ilyen mint ez szerintem:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_750_5g5-5468102
De nekem meg pont egy 84-es viragohoz kellene... Azért is figyeltem rá fel, mert látom, hogy idősebb.
Nem tudom, nem én hirdetem :)

De ez egy 84-85-86 körüli 750 -es lehet amiből az alkatrészek vannak, 91-92-93-94... 750 -esnél csomó minden más.
Hanyas évjárat?
Azert ez a régi 750 -es amiből elég levés van, a legtöbb motyó az ujabb 750 -esekhez nem jó sajna.
Esetleg indítómotorod nincs véletlenül, vagy km órád? Köszi
Az enyém 535-ös. A háttámlát pl szívesen lecserélném magasabbra, de ahogy elnézem a képen máshol vannak a felfogatások.
illetve a karosszéria nem változott. miért milyen sárkányod van?
néhány motornál van úgy hogy csak a hengeren változtattak, a karosszéria mérete változott csak. ugyhogy lehet egy két alkatrész jó lenne rá. ha gondolod lemérem neked. de köszönöm a hozzászólást. :) remélem télleg így gondolod. Tisztelettel: qtyaúr
Hűű. ezek rendkívül baráti árak, ahogy elnéztem. Ha 750-es lenne a vasam, ugranék jó néhány tételre....
HELLÓ! igazából még nem volt 535ösöm, uhogy nem tunék biztosat mondani, de az elsőt szerintem kiflikkel villákkal kis farigcsálással akadálytalanul be tudod rakni, de mivel a hátsó keréken van a gardán ezért azt nem tudom. de lehet hogy hátsó villával együtt be tudod rakni.
Hali! Egy kérdés: 535-be be lehet építeni az első-hátsó kerekeket?Vagy totál más méret?
Sziasztok!
A kezembe került egy szabadon futó a napokban és rövid tanulmányozás után a következőket állapítottam meg és erre kérnék a gépész kollegáktól megoldást.
Mint a fényképeken is látszik az indításkor keletkező nyomaték miatt a vékony lemezből készült fedél a görgőkkel átellenben kinyomódik.
Ez már velem megtörtént és a fedél beleakadt a mögötte lévő fogaskerékbe , levált és beszorult az önindító fogaskoszorúja közé.
Se előre se hátra,futóval hoztuk haza a gépet.
Sikerült a szerelőnek egy másik fedelet ráhegeszteni mert peremezni nem tudta és azóta jó.
Na most mint ezen a képen is látszik ez egy tervezési hiba mert túl vékony a fedőlemez.

Valakinek valami jó ötlete van e a megoldásra?
Ha visszakalapálom az csak átmeneti megoldás.
Ha valaki lekapja a mágnesoldali deklit akkor nem árt ha megnézi ezt is,lehet nagyobb bajt előz meg vele.
Le kell venni a mágnest is , de megéri mert egy új szab futó legolcsóbban 153 EUR + posta.
Helló!
Hirtelen eladóvá vált pár xv750 virago alkatrész, az alábbi linken tudod végignyálazni őket.
Ha érdekel valamelyik bátran hívj: 06202084310
vagy: tozser02@hotmail.com
http://www.vatera.hu/listings/...