Az öregedéssel a gerinc meggörbülése miatt megy össze az ember, és elsősorban a nők. A farkunk eggyáltalán nem megy össze , ezt csak a nők terjesztik gonoszul.
Szia Brumi !
A timsó nem rossz ötlet ! Bár az idő is sok mindent megold. Állitólag ahogy öregszik az ember úgy megy össze. A karom még nem lett rövidebb. De a farkam........
Ha netán sikerülne egy olcsót össze kaparni,a felújítás nem gond.Mármint nem sajnálnám rá az időt,meg a pénzt,lehet nem azonnal de .....valamikor kész lenne.Remélem már nem kell sokat várnom.
Háttámlát nagyon olcsón lehet szerezni Ebay -en mégpedig olyat ami csomagtartós is, utángyártott cucc Hongkongbol, mi vettunk anno a páromnak egyet es teljesen jo minosegu volt.
Köszönöm szépen, az már nagyon baráti ár lenne, ráadásul csak 70 km-re lakok, úgyhogy tavasszal szerintem megejtem ezt a kis gurulást.
Addig is dolgozgatok az egyedi háttámlámon
Azóta vettem már másikat, meg el is adtam mert az újabbat ugyan fel tudtam szerelni, de az meg nem volt kényelmes. Rájöttem hogy nem a magassággal van problémám, hanem túl hosszú a kezem ehhez a motorhoz. Tehát magát a kormányt kéne valahogy előrébb pozicionálni. Azt hogy lehet megoldani még nem tudom. Lehet hogy kéne vennem egy hosszabb motort ?
még nem jutottam odáig sajnos... Meló, nászút, egyetem, stb... és a tavasz is bonyolult lesz, mert áprilisban költözünk... addig valahogy meg kellene néznem.
Most is bent van a kocsi csomagtartójában az alkatrész, de fél méter hó van rajta... A motor meg a garázsban.
Sziasztok!
Tudom, hogy van egy kis topic is, de mivel ez Virago-s topic, én pedig egy boldog tulaj vagyok, gondoltam itt is bepróbálkozok, talán nem rúgtok ki a ccm miatt
Nem tud esetleg valaki xv 125-re olcsó bukócsövet? Használt is jó, mert az a helyzet, hogy a gyári olyan 60.000 jmf-ba kerül és annyit lehet hogy nekem nem ér meg.
Valami barátibb árúra gondoltam.
Előre is köszönöm a segítséget!
A szezonra felkészítés alkalmával most kerül majd felpróbálásra egy kormánykiemelő. Elsőre kényelmesebbre számítok, de remélem, hogy nem ront a kormányzáson...
Üdv!
Valaki tud valami sufni módszert az akku teljesítmény ellenőrzéséhez? Az elméletét ismerem, folyamatos terheléssel mérni kell a kisülési időt, stb. Nekem valami egyszerűen megvalósítható teszt kellene, amit egy multiméterrel is lehet kivitelezni. Gyanús az akksim 20Ah-s Varta, kb 3 indítózás után már csak kattog a relé. Az a jelenség amit múltkor írtam is. Frissen feltöltve nem csinálja, indul szépen. Az akkut egy enyhén fűtött 4-5 fokos műhelyben tartom és néha feltöltöm. Nyáron mérték teszterrel a zárlati áramát, akkor még tudta a gyári adatot. Valami 5let?
Igaz a teljesítményét nem mondanám kicsinek.A mérete kicsi főleg két személynek.Én is az 535-ért voltam oda de szerencsére egyszer egy mosóban találkoztam egy 24 éves 750 -el és ráülhettem.A gazdája azt mondta,hogy ez a legjobb megfogom bánni ha 535-öst veszek.Hát tutira igaza volt amikor ráültem egy 535-re mintha apám 150-s mz-én ültem volna.El is riadtam tőle.A 750 -mre amikor ráültem egy próbakörre 1 perc múlva már olyan volt mintha mindíg az enyém lett volna.Meg is vettem pedig 58000 volt benne.Azóta megragasztottam a lyukas membránjait és tél kivételével szinte ninden nap mentem vele 2009 óta.Most már70000 fölött van és semmi változás.Szinte csak a csinosításával meg az aksival kellett foglalkozni.Nem is értem ,hogy ennyi ráköltés után Vicctor mér akarja eladni.Nem ésszerű mert ennyiért a mai magyarországon szerintem nem fog elmenni,de legyen szerencséje.Ezt eladni?Hát nóóómális Móóórgit?
Minden tisztelettem mindenkinek, amint sokkan tudjatok a tavaj eros operaciokon eset at a blokkom, egy valos hiba sorran komplikaciok leptek fel mint annyagi okokbol mint figyelmetlensegbol.szezon elot megy egy szerelohoz, az alkatreszt en szerzem be mert a szerelok mindeg tul szamlazak, aztan aztan van tobb lehetoseg, lehet csak szellepszar szimering, de mindenkep bontani kell es ha mar ugy alakul akkor uj gyuru, felfuratom stb, az osszes szimeringet amit csak lehetet O gyuruket mar kicsereltme tavaj, szoval hegerfej pakolas meg egy szet gyuru kellesz minden bizonnyal mininum, hol tudnam ezt a legjobb aron beszerezni? mivel ez nem egy nagy alkatresz gondolkodom kulfoldi rendelesrol is, koszonok mindent Beke
Persze persze a tiéd is fasza tudjuk jól, de szerintem kb. az egyetlen lehet az országban ami ilyen jó állapotu a 700 -asok közul, és te sem adnád oda 500 -ért gyanítom.
Az 400-500 -ért árult motorokkal volt az összehasonlítás.
Megértelek... felvettem 650-et 66 hónapra, amiből ugye csak 625-öt kaptam, mert mindjárt levontak valami folyósítási jutalékot... 3 évig fizettem, aztán 15 000 és 21000 között volt a törlesztő részlet... az átlag 17x36 000 (természetesen 38000 huf volt az előtörlesztési díj) amikor kb 500 000 -at tettem le egy összegben. Ezek után elköszöntem az OTP-től.
wazz... Azt a kínlódást, amit levágott az ügyfélszolgálatos, hogy váltsak számlacsomagot meg hasonlók... Rohadjon meg a Csányi ott ahol van...
A timsó nem rossz ötlet ! Bár az idő is sok mindent megold. Állitólag ahogy öregszik az ember úgy megy össze. A karom még nem lett rövidebb. De a farkam........
Vagy timsóban kell áztatni a kacsóid és megrövidülnek.
Addig is dolgozgatok az egyedi háttámlámon
még nem jutottam odáig sajnos... Meló, nászút, egyetem, stb... és a tavasz is bonyolult lesz, mert áprilisban költözünk... addig valahogy meg kellene néznem.
Most is bent van a kocsi csomagtartójában az alkatrész, de fél méter hó van rajta... A motor meg a garázsban.
Megoldom majd :)
Rocky: Sikerült összehozni a kiemelőt ?
Hofecker (nem tudom hogy hány f, vagy ck -van a nevében, de a Pécsi út páros oldalán lakik.)
20 000 körül csinál csöveket.
Tudom, hogy van egy kis topic is, de mivel ez Virago-s topic, én pedig egy boldog tulaj vagyok, gondoltam itt is bepróbálkozok, talán nem rúgtok ki a ccm miatt
Nem tud esetleg valaki xv 125-re olcsó bukócsövet? Használt is jó, mert az a helyzet, hogy a gyári olyan 60.000 jmf-ba kerül és annyit lehet hogy nekem nem ér meg.
Valami barátibb árúra gondoltam.
Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat!
Valaki tud valami sufni módszert az akku teljesítmény ellenőrzéséhez? Az elméletét ismerem, folyamatos terheléssel mérni kell a kisülési időt, stb. Nekem valami egyszerűen megvalósítható teszt kellene, amit egy multiméterrel is lehet kivitelezni. Gyanús az akksim 20Ah-s Varta, kb 3 indítózás után már csak kattog a relé. Az a jelenség amit múltkor írtam is. Frissen feltöltve nem csinálja, indul szépen. Az akkut egy enyhén fűtött 4-5 fokos műhelyben tartom és néha feltöltöm. Nyáron mérték teszterrel a zárlati áramát, akkor még tudta a gyári adatot. Valami 5let?
Persze persze a tiéd is fasza tudjuk jól, de szerintem kb. az egyetlen lehet az országban ami ilyen jó állapotu a 700 -asok közul, és te sem adnád oda 500 -ért gyanítom.
Az 400-500 -ért árult motorokkal volt az összehasonlítás.
wazz... Azt a kínlódást, amit levágott az ügyfélszolgálatos, hogy váltsak számlacsomagot meg hasonlók... Rohadjon meg a Csányi ott ahol van...