Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kosz, de mar kiutottem 220 al mar adtak is ujat:D
Üdv robin62. Szerszámaim ugyan vannak,két szerszámos ládával.Hej is volna szereléshez csak a bátorságom, na az nincs. Ha előzőleg láttam volna hogy kell szétszedni talán akkor nekiállnék egy cserének.
Szia
A Hajnyírónak a két vibráló kését nézd meg.
Ha nem jól van rögzítve, vagy is fel van lazulva akkor a motor, hiába vibrál, a pengéket nem tudja mozgatni. Már nálam is előfordult ez a hiba.
Igazad van ( mint mindig...), feltételeztem némi műszaki vénát és minimális szerszámozottságot.Tettem ezt azért, mert - mint írtam - ettől bonyolultabb dolgoknak is nekikezdenek jópáran a fórumozók közül és úgy vélem , közülünk sokan magunk szereljük a vasat. Nyilván bizonyos korlátok ( mint pl. amiket említesz ) határt szabnak annak,hogy milyen mélységű munkákba merünk belefogni.
Sziasztok!

Tegnap kigurultam. Lepucoltam a gépet az aksi úgy néz ki mégis megfelelően tekert ...3 napja volt töltőn. Némi noszogatás után be is indult a gép. Az első 10km igen csak fura érzés volt, rettenetesen elszoktam a motorozástól így újra kelle tanulnom a vezetést vele :) 30km után már sokkal jobb volt de még mindig kevés. Az időjárás szerint a mai napon pénteken lesz a héten a legmelegebb legnapsütésesebb idő érdemes nem elszalasztani. :)

Krueger
Nem akarok kötekedni, de ehhez a kertes ház is kevés, mert szerszámok, műhely (sufni) satu, stb nem árt ha adottak.
Bocsi... elütöttem pér betűt és lemaradt, hogy 24 éves a vas....
Sziasztok!

A teló szimmering csere tipikusan az a munka, amit otthon - oldalanként- kb. 1-1,5 óra alatt kényelmesen megcsinálhatsz.Kell egy műanyag, vagy fa beütő hozzá, jó féle szimmering ( pl.nagyvas.hu )és türelem,hogy a régit kipiszkáld a fészkéből. Nekem sokat segített Blackiex lemezcsavaros ötlete. éves a motorom, nem tudom ,volt-e mér cserélve előtte, de nem jelentett különösebb problémát. A teleszkóp olaj cseréjénél a villa felső részében lévő záródugó lenyomása viszont feladta a leckét, csak melóban, a 24T prés alatt mozdult meg annyira, higy a biztosító gyűrűt ki lehessen venni. Ne félj a szimmering cserétől, jópáran ettől jóval bonyolultabb dologba belekezdenek itt a fórumozók között, ahogy olvasgatom.....
Köszönöm az infót.
1.5 éve ismerem Mireket, jó fej jók az árai és korrektül szerel. Csak ajánlani tudom. Ha beszélsz vele nyugodtan hivatkozz Brúnóra. http://mirekmotors.hu/
Megköszönném ha esetleg címet vagy telefon számot tudnál adni.
Szia!

Brúnó mégy így is többet segített mint amennyit én tudnék. Nincs szerelőismerősöm itt Pesten

... amúgy nem drága az ár, amit írt.
Szia!
Ugyan nem tőllem kérdezted, de én tavaly csinálétattam a Bp.-i Budafoki úti szerelőmmel. 20.000.- a kettő, anyaggal. Nem azért, de legalább van összehasonlitási alapod.
Üdv littlerock. A vasam baloldali teleszkóp szimeringje átereszt. De mind a két oldalon szeretném kicseréltetni,azt szeretném megtudni tudsz e szerelőt aki reális összegért megoldaná a problémámat.
akumlátor feszültség: 10,2 V... nyugalomban reggel óta. Ez game over...

Na mindegy. megrendeltem az alkatrészeket, rendeltem az autómhoz is olajat, szűrőket. Hétfő környékén házhoz jön. Az Exite aksi remélem beválik...
a kuplungnál inkább a szabályos rendeltetésszerű kopás jeleit vélem felfedezni. gyakorlatilag már nem tudok holtjátékot állítani. mert nem fog kiemelni rendesen... Olyan határeseten vagyok, még jó, de én kényes vagyok a gépre...

z abroncsok majd jövőre lesznek cserélve tavaly nem mentem annyit, hogy aktuális legyen. Idén jobban szemügyre veszem a kormánycsapágyat, de szerintem az aksicsere, és a kuplungcsere no meg egy tüzetes átnézés, kenés nem fog megártani...

a teleszkópok felújításán is gondolkodok, de majd meglátjuk... ha már motorozni nincs időm, legalább szerelgetem... :)
Az aksi működésével kb képben vagyok, csak jelen esetben kb 3 hónapnyi 10 fok feletti hőmérsékleten tárolás is tönkre tette.

Kíváncsi leszek az Exeite, vagy a Landport mit fog elviselni. 7346 huf mindkettő...

A csepptöltés meg nem mindenkinek megoldható...
amint te is tudod olajba megy a kuplunk, nem ugy kopik mint egy szaraz, a rugok gyengulnek ki legeloszor, es aztan ha mar nem nyomja ra rensesen akkor kezdi el koptatni a feradokat, de ez az en velemenyem, beke
Ha karban volt tartva a gep es nem egettel gumit , es nem veszed eszre csuszas jeleit nincs ertelme,2 eve en is akartam cserelni, lebontottam es szemugyre vettem semmi jelle nem volt kopasnak szinte, csak a rugokat kellet cserelnem es egyaltalan nem csuszot utana, tisztelet
Üdv
Ezek szerint cellazárlatos lett, de nem bizti hogy ez gyártófüggő.
Ha lemerülve áll az aktiv anyag megdagad benne és átszurhatja a szeparátort.
A szulfátosodás mellett ez is veszély, nincs mese folyamatosan töltve kell tartani.
Üdv srácok!

gyors kérdés:

a 400-as virgácsban ugye a kuplunglamella ugyanaz mint az 535-ben...
erre gondolok: http://www.m0moto.hu/product_i...

Szerintem megrendelem. Még működik a kuplung, de már gyanús... ha 54000 km alatt nem volt cserélve, akkor lehet itt az ideje...
Jóreggelt!

Ma reggel csekkoltam az aksimat... álló helyben 10,5 V-ig merült le...

Csatlakozhatok azoknak a táborához, akik kijelenthetik, hogy a Poweroad az nem akumlátor, csak egy annak látszó tárgy...
majdnem 2 orat fogtam le, es nem eget le a rohadek
koszi, egyelore a feltoltesnel tartunk :) de koszi