Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehetetlen?
Nekem XVS em van és ezen a gyertya nyíláson simán befér egy valamijen bunkósabb végű célszerszám, amely a felső holtpont előtt megtámasztja a szelepet és így lenyomható a szeleprugó és kivehetőek a szelep ékek. Habár még ezen nem kellett cserélnem,
nagyon jól működik minden zörej nélkül.
A kartelgázt egyszerűen az olajbeöntő sapka eltávolításával lehet megnézni, de ez egy kis rutint is igényel és vigyázni kell mert ki fröcskölheti az olajat. /tudni kell milyen a normális/
Egyébként régi lelkes olvasoja vagyok a fórumnak, rövidesen az adatlapomat is kifogom tölteni.
ÜDV. Jóéjszakát!
OK fiuk, koszonok mindent reggel 7 kor gurulas.szep estet nektek beke
Látatlanba nehéz felelőségteljes tanácsot adni, igaza van Blackiexnek.
Amint mondtam várd meg a holnapot. Mikor éjszaka belenézek a visszapillantó tükörbe a mögöttem lévő gépjármű fényeiben még a nem füstölő motór is iszonyatosan füstölőnek tűnik. /ez az éjszakai fény hatása/
Valahol kell legyen egy gumicső a hengerfejek környékén... Nem tudom, az 535-ön hol van, de a nagyobbakon a vezérmű fogaskerék takarójánál a hengerfej oldalán, onnan pedig a vázba, illetve a szívótérbe vezeti a gázt egy gumicső. A kartergáz meg a karbiba és elég utána a hengerekben. Ezen logika alapján keresd meg...
Holnap elviszed egy karikára és megnézed szépen, hogy motorfékezéskor füstöl-e. Ha igen, akkor szelepszárszimmering a ludas és nem fogsz aggódni azon, hogy gyűrűszettet kell venned meg hengert hónoltatnod komoly pénzekért. Egy hengerfej tömítés és 4-5 óra meló még mindig jobb, hidd el.
Tudom , hogy nehez de a jo tanacsot midneg meghallgattom, nagy gaznal nem fustol, alap jaraton vettem eszre gaz adasra szinte eltunik a fust
A kartel gazt hogy tudnam megnezni?
Sokszor mondtam, és most is csak ezt tudom mondani: látatlanban nem tudom. Lehet igaza B. Laszlo-nak is, hogy a gyűrűnél kokszolja a gyertyát. Alapesetben egy füstölő motornál úgy látszik jól, hogy hol a hiba, hogy gázadásra vagy motorfékezésre füstöl-e jobban. Ha nagy gáznál = gyűrű. Ha motorféknél = szelepsz.szimmering.
Az xv szimmeringjét elég nehéz úgy cserélni, hogy nem szeded le a hengerfejet...
3 napja ezt csinalom mar mindenhol olaj illatot erzek meg motor alkatreszt latok, elege nehez most aludnom
Ez alapjaratton fustol, magasabb fordulatnal alo helybe neztem nem igazan fustol
Várjál még vele, szerintem aludjunk.
Ellenőrizd a kartelgáz mennyiségét!
Ha a gyűrűknél jut be +olaj akkor a valószinűleg a kartelgáz is megnő, de nem minden esetben és menet közben füstől. A szelepszár szimering hibánál főleg az indítás után, majd csökken a füstölés.
Kimondottan ezt a tipust nem ismerem de a személygépkocsiknál a hengerfej leszerelése nélkül is lehet szimeringet cserélni.
Hat meg hogy kiveszem a motort meg ok, de aztan megent uj hengerfej pakkolas azt mar nem birrom ki
Te mit mondol igy tunetek alapjan mi lehet a ludas? es valyon miert gyult oda az a sok olaj, hogy meg a rezpakolas kozt is atfolyt pedig jol meg volt huzva
Hát, pedig szelepszárszimmeringet máshogy nem lehet buherálni, csak leszerelt hengerfejjel. :(
V.miert en a szimeringre gyanakszom, de hogy a tudnam lellenorizni? mert hogy a blokkon nem szivesen vennem megent ki az biztos
Megertettem, az elobb neztemmeg a garazsba kepes fel perc allat megtolteni a garazst.en feher fustnek lattom de biztosan olaj.
A szimmetrikus alatt azt értettem, hogy nem körkörösen, hanem oválisan. Ha ezt az ovális gyűrűt más helyzetben rakjuk bele a hengerbe, durvább illesztési problémák lehetnek mint előtte.
Majd világosban nézd meg hogy mennyire füstöl, vagy egyáltalán olajfüst e.?
igy tettem ra
Ebe a honapba mar volt szethuzva a henger akkor is teljesen mas milyen allasba kerultek vissza es mas dugot is tettem meg se fustolt egy cseppet se uttana csak aztan megent szetkelet kapjam csereltem most tobbmindend.
gyuruk henger jok,szakember nezte meg azt monda nyugodtan visszatehetem meg szetszedhetem tobbszor is,szimering uj, jol ranyomtam.
A szelepszár szimeringek stabilan a helyükre kerültek?
A henger és a gyűrűk mennyire kopottak?
A henger soha nem szimmetrikusan kopik, és ha teljesen jól szerelted össze a mocit, de a gyűrűk másmilyen állásban vannak most, mint előtte, akkor is növekedhet az olajfogyasztás, ill. a kartel gáz.
Szerintem tutti nem e gyurukkel van a gond, menet teljesitmennye semmit nem valtozot, nem rangat vagy ilyesmi, a hengerek szinkronba vannak csak az olaj...
Szerintem se kellene de v. mi annal a hengernel nem stimmel