Lehetetlen?
Nekem XVS em van és ezen a gyertya nyíláson simán befér egy valamijen bunkósabb végű célszerszám, amely a felső holtpont előtt megtámasztja a szelepet és így lenyomható a szeleprugó és kivehetőek a szelep ékek. Habár még ezen nem kellett cserélnem,
nagyon jól működik minden zörej nélkül.
A kartelgázt egyszerűen az olajbeöntő sapka eltávolításával lehet megnézni, de ez egy kis rutint is igényel és vigyázni kell mert ki fröcskölheti az olajat. /tudni kell milyen a normális/
Egyébként régi lelkes olvasoja vagyok a fórumnak, rövidesen az adatlapomat is kifogom tölteni.
ÜDV. Jóéjszakát!
Látatlanba nehéz felelőségteljes tanácsot adni, igaza van Blackiexnek.
Amint mondtam várd meg a holnapot. Mikor éjszaka belenézek a visszapillantó tükörbe a mögöttem lévő gépjármű fényeiben még a nem füstölő motór is iszonyatosan füstölőnek tűnik. /ez az éjszakai fény hatása/
Valahol kell legyen egy gumicső a hengerfejek környékén... Nem tudom, az 535-ön hol van, de a nagyobbakon a vezérmű fogaskerék takarójánál a hengerfej oldalán, onnan pedig a vázba, illetve a szívótérbe vezeti a gázt egy gumicső. A kartergáz meg a karbiba és elég utána a hengerekben. Ezen logika alapján keresd meg...
Holnap elviszed egy karikára és megnézed szépen, hogy motorfékezéskor füstöl-e. Ha igen, akkor szelepszárszimmering a ludas és nem fogsz aggódni azon, hogy gyűrűszettet kell venned meg hengert hónoltatnod komoly pénzekért. Egy hengerfej tömítés és 4-5 óra meló még mindig jobb, hidd el.
Sokszor mondtam, és most is csak ezt tudom mondani: látatlanban nem tudom. Lehet igaza B. Laszlo-nak is, hogy a gyűrűnél kokszolja a gyertyát. Alapesetben egy füstölő motornál úgy látszik jól, hogy hol a hiba, hogy gázadásra vagy motorfékezésre füstöl-e jobban. Ha nagy gáznál = gyűrű. Ha motorféknél = szelepsz.szimmering.
Az xv szimmeringjét elég nehéz úgy cserélni, hogy nem szeded le a hengerfejet...
Ellenőrizd a kartelgáz mennyiségét!
Ha a gyűrűknél jut be +olaj akkor a valószinűleg a kartelgáz is megnő, de nem minden esetben és menet közben füstől. A szelepszár szimering hibánál főleg az indítás után, majd csökken a füstölés.
Kimondottan ezt a tipust nem ismerem de a személygépkocsiknál a hengerfej leszerelése nélkül is lehet szimeringet cserélni.
Te mit mondol igy tunetek alapjan mi lehet a ludas? es valyon miert gyult oda az a sok olaj, hogy meg a rezpakolas kozt is atfolyt pedig jol meg volt huzva
A szimmetrikus alatt azt értettem, hogy nem körkörösen, hanem oválisan. Ha ezt az ovális gyűrűt más helyzetben rakjuk bele a hengerbe, durvább illesztési problémák lehetnek mint előtte.
Majd világosban nézd meg hogy mennyire füstöl, vagy egyáltalán olajfüst e.?
Ebe a honapba mar volt szethuzva a henger akkor is teljesen mas milyen allasba kerultek vissza es mas dugot is tettem meg se fustolt egy cseppet se uttana csak aztan megent szetkelet kapjam csereltem most tobbmindend.
A szelepszár szimeringek stabilan a helyükre kerültek?
A henger és a gyűrűk mennyire kopottak?
A henger soha nem szimmetrikusan kopik, és ha teljesen jól szerelted össze a mocit, de a gyűrűk másmilyen állásban vannak most, mint előtte, akkor is növekedhet az olajfogyasztás, ill. a kartel gáz.
Szerintem tutti nem e gyurukkel van a gond, menet teljesitmennye semmit nem valtozot, nem rangat vagy ilyesmi, a hengerek szinkronba vannak csak az olaj...
Nekem XVS em van és ezen a gyertya nyíláson simán befér egy valamijen bunkósabb végű célszerszám, amely a felső holtpont előtt megtámasztja a szelepet és így lenyomható a szeleprugó és kivehetőek a szelep ékek. Habár még ezen nem kellett cserélnem,
nagyon jól működik minden zörej nélkül.