Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsi...na ez a jó
na...
Sziasztok. Itt a rajz. Múkodik. Én még az elhelyezéssel és a diódasorral küzdök kicsit. Akkorában mint az eredeti , valahogy nem tudom megcsinálni
Keewayét tettem fel az is jó! tavaly összel 3650 ft volt!
Tegyél fel rajzot! Annak alapján többen is letölthetik!
Tomi980
Engem érdekel feszszabályzó ,módfelett .
Igazábol az enyémen is meg van ez a jelenség egy kis lötyögés van a kuplung kosárnál gyanitom ez okozza a haver szerint nem kell vele foglalkozni.
Szia! Jó a honda is az van egy barátomnak is.
uraim, tudom, nem idevalo tema, de megkeredem, mi a velemenyetek a honda shadowrol es a suzuki intruderrol? egy baratom akar venni es vagy virago vagy az emlitett ketto jon szoba, es ezert kerdem.

koszonom elore is a hozzaszolasokat :D

tisztelettel
modi istvan
Hali madar61 Ha már belenéztél vajon mi től van az egyenletes halk kattogás meleg olajnál behúzott kuplungnál csendes, hideg sűrű oljnál sem hallani semmit? űdv absa07
Nekem 535-ösöm van és a kuplung kar amit a bowden huzogat annak a hegye nyilban végzödik ennek kell egybe esnie a blokkon lévö pöcökkel ha jol van béállitva.
Sziasztok megtörtént a kuplung javitás tárcsák rendben voltak alig kopottak még viszont a rugok méret alatt voltak ezért nem tudtak elég erőt kifejteni ezért csuszott meg. Sufnituning gyanánt kaptak 1mm-es alátétet összeraktuk és tökéletesen müködik.Tehát 15 év alatt elfáradtak a rugok ennyi a történet.A téli leállás alatt azért valszeg kicserélem gyárira/ 6.500.- egy garnitura/az utángyártott 15%-al erösebb ezért nem ajánlom mert nehéz lesz behuzni a kuplungot. Ja és le kell bontani az egész kipufogot, láb és fékkonzolt hogy hozzálehessen férni a dekli csavarokhoz, szidtam is a ferdeszemüeket.
Szeva Peti!
Sajnos ez van.
Halli! Érdekel minden, kivált kép a végsebessége!
Sziasztok. Adott egy xv400 töltés problémával. Nos több keserves próbálkozás után építettem egyet. Ha valakinek szüksége van szívesen megosztom a tapasztalatokat. Üdv: Tomi980
Sziasztok! Meg van a müszaki a motoromnak 13700-volt a szerelő vitte müszekira akipufogon se variáltak,nem az eredeti volt felszerelve.
Szia Attila nem örülök,hogy eladod de te tudod.Ürültem ,hogy a közelben van egy márkatársam.Peti.
Szevasztok!
Fájó szívvel,de anyagi okok miatt meg kell válnom a motoromtól.
Tipus:xv 1100 virago
Télen teljes motorfelújítás volt.Hengerek fúrva,új dugattyúk,vezérmű és olajszivattyú lánc cserélve,hajtókarcsapágyak cserélve,főtengely nyugvócsapágyak cserélve.Marhabőr üléskárpit bőr nyeregtáskák villatáska és légterelő plexi is van hozzá.Adok még két kiegészítő lámpát és gyári előre tolt lábtartókat is.Az ára 1000000 Ft.Ha érdekel valakit jelezze.
Szevasztok:
Attila
Peace....milye jelolesrol van szo?kepet tudnal felteni mert nem vagom hogy mirre gondolsz....kosz peace
Ugy néz ki ma szétszedjük a haverral és kiderül mért csuszik, az olaj nem lehet mert repsol 15-50 van beenne. Meg vannak a gyári értékek a rugorol és a tárcsa vastagságrol. A haver azt mondja hogy lehet csak állitani kell a nyomo rudon mert kitámaszt és nem érvényesül a rugok nyomo ereje. Már rájöttem mit jelent a jelölés a blokkon a kuplungnál: a service manuál szerint a két jelölést egy vonalba kell állitani de ehhez le kell venni a deknit meglazitani a rögzitö anyát és és beállitani a jelöléseket. Nekem nincs egy vonalba de ha már szét szedjük leellenörizzük az értékeket. Köszi az infokat majd leirom a tapasztaltakat.
Érdeklődnék, hogy valaki megtudná mondani a 400.-as végsebességét! Nekem 130 a vége szólóban 125 két személlyel!
Hát igen. Sok a jó szakember!
Én is így jártam. A kép bizonyítja, a hozzá nem értés, magasfokú dilettentizmusát.
Jó volt a makói motoros felvonulás! Azok a gyönyörű hangok és a látvány sem volt utolsó.