Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a Dunlop is elég jó márka és nem is drága.
Hali!
Megérett a hátsó gumi a cserére.
Dunlop 21eFt
Michelin 27eFt
Conti 34eFt

Melyik lehet a jó választás?
Mindenképp jó minőségű gumit szeretnék, de nem akarok csak a márkanév miatt többet fizetni. Lehet a drágább se bír több Km-t mint az olcsób.

Csőváz!
Hali! most kell olajatcserélnem a viragoban. átmossam a motort motormosóval? nem bántja a kuplungot? Köszi
Hali!
Én amikor vettem a gépet állították,hogy frissen szervizelt,csak mennem kell vele,de álló helyzetben nem akarta kiadni magát üresbe.Lecseréltem az olajat,és amikor engedtem le akkor volt a meglepi:több mint 3 liter jött ki belöle,és elég fekete volt.Raktam bele Repsol 15-50-est,és azóta sokkal simábban veszi a fokozatokat,szóval szerintem jó neki. Meg hát az a biztos amit magad csinálsz!
Feri
Sajnos elvesztettem a címed! Ha véletlen találtál más km órát akkor megtartom!
Üdv! Tudna valaki xv 535 karbihoz membránt? Vagys bontott karbit?Az enyém kicsit lyukacsos. Vagy meg lehet valamivel ragasztani? Az új ára kb 15-18.000 körül mozog és ebből 2 db kellene.Ha más nincs akkor marad az új.
Nem tünik soknak ezért a melóért, bár én még nem csinálta(tta)m ilyet.
Hali.Nah beszeltem egy szerelovel....azt mondta a a teleszkop azert szivarog mert a szimering megment,nektek fordult mar ello ilyen?es azt mondta hogy teleszkop felujitasra lesz szukseg es hogy szimeringel+olajal+munkadijal 50euro.mit mondtok realis osszeg?peace
Adná az Úr hogy így legyen . A siklócsapágyak nagyon örülnének neki ,és kevésbé melegedne .
A metabondos fórumon ezt olvastam:

A kuplung tehát nem csúszik meg a Metabond termékektől, mert a
hatásmechanizmus CSAK fémek között jöhet létrre, kuplungnál és más
fém-nemfém kapcsolatnál nem!
Az én motoromba az előző tulaj valószínű autóba való olajat rakott, mivel állítólag autószerelő. De most a belevaló olajjal végre tökéletes. Most éppen a karbit takaríttatom ki és szinkronizáltatom,mert néha nem ment az egyik hengerem és durrogott, hol a karbiba hol a légszűrőnél. Talán ma megyek érte és ha kicsit kisüt a nap akkor kicsit megjáratom.
Szerintem se tegyél bele METABOND-ot. Mert annak ha jól tudom az a lényege, hogy az alkatrészek megfelelően csússzanak egymáson, minél kevesebb súrlódással. Ez autókban tökéletesen működik. A motornál ettől biztos hogy csúszna a kuplung is.
A magyarnyelvű leírás szerint nem szabad belerakni ha jól emlékszem . A kuplungban is van fémfelület . Szerintem ne tegyél bele .
Sziasztok!
Valaki használt már közületek Metabondot a motorjába?
Van aki azt mondja, nem szabad, mert csúszni fog a kuplung, van aki meg azt mondja erre, hogy hülyeség, mert a metabond csak a fémekbe épül be, van akinek a motorja elkezdte enni az olajat mikor beleöntötte, szóval érdekelne, hogy mik a tapasztalatok.
Az olajjal az a helyzet az sem mindegy milyen motorba való . Nekünk kimondottan olyan kell ami olyan motorba való ,ahol egy olaj keni a motort ,váltót .és a kuplungot .
Engem is megetettek a másik fajtával ,szerencsére elolvastam mi van ráírva .
Sziasztok!
Nekem egy 97es gépem van és szeretnék rá előretolt lábtartót. Kérdésem az lenne, hogy ez hogyan oldható meg? Van hozzá valami gyári konzol, vagy házilag barkácsolva is van rá mód és ha van akkor hogyan?
Köszi
Ja, még annyit, minek kéne a régi tulajnak a törzskönyv?
Úgyhogy inkább el kell kérni tőle.
"Most Repsol 15-50 van benne és ezzel tökéletes a váltás is jóval kellemesebb és a kuplung sem csúszik."

lehet, hogy az előző tulaj autó-olajat tett bele, hallottam már ilyet.
Szerintem kell a törzskönyv, bár én kereskedőtől vettem, és nem láttam a régit. Eredetvizsga biztos, hogy kell, megegyezés kérdése, kifizeti a révészt.
"ezt ajánlották a márkaszervizek"
Erről inkább ne beszéljünk, tisztelet a kivételnek.
Én egyszer voltam szelephézag állításon, nem volt jó tapasztalatom.
Azt jól tudod, idősebb gépbe nem kell a híg. A Virago régi konstrukció, elég neki az SE-vagy SF olaj is.
Végre jó lett az a tetű kuplung. Kicseréltem a lamellákat a rugókat, minden új. Utána öntöttem bele az olajat. Próbaképpen visszaraktam minden gyárit +az új olajat. Na ekkor tiszta ideg lettem. Így sem csúszott a kuplung. CSAK OLAJ KELLETT! Én meg vettem komplett kuplungot. Na mindegy. A hülye a saját kárán tanul.
Egyébként kell valakinek Új kuplung lamella Tour max +kuplung rugók /5db/ kb 2 km-t használt!
Most Repsol 15-50 van benne és ezzel tökéletes a váltás is jóval kellemesebb és a kuplung sem csúszik.
HALI! Holnap megyünk a havernak motort venni egy 125-ös YAMAHA kis choppert nem tudjátok a tulajnak kell adni hozzá törzskönyvet? Ja és eredetvizsga kell-e az átiratáshoz?
Most 20-50-es Castrol van benne ezt ajánlották a márkaszervizek de azért váltanák mert már 10 C fokba is szoktam motorozni. A 10-40 -es viszont már min. félszintetikus (és sokkal drágább is)viszont inkább ásványit ajánlanak az idősebb v2-es motorokba, mert hogy jobban eszi a higabb olajat.
Ha jársz vele hidegben is, akkor a 15 hidegoldali viszkozitás nem jó, asszem 10 az előírt. Én korábban próbáltam az előírt 10W-40 helyett 15W-50-est, semmivel nem volt könnyebb üresbe tenni melegen. (pedig azt hittem, ezért próbáltam)
Már én is láttam ilyet. Ha a rencámvilágítást megoldod, nem dumálhat bele. Viszont a képen, úgy látom hátsó lámpa van (ha piros ledes) az rémlik, hogy középen kell elhelyezni. Valahol a neten biztos megtalálod a lámpa előírásait.