Repsol 4T 15W50 olaj van benne. Motorba való. Ma kipróbálom visszatenni a régi rugókat.Igaz azok a minimum határ alatt vannak a szervizkönyv szerint. 38,5 mm a min érték. a gyári 39,5 mm hosszú. Gondoltam e miatt csúszik a kuplung. Az újabb Lucas rugókkal nem csúszik csak nem is lehet behúzni a kuplungkart csak 2 kézzel.:) ez meg elég zavaró és fárasztó.
srácok!
ha a rendszámot letenném a bal hátsó telóhoz(lehet kész konzolt kapni a virgácshoz)azt mennyire szeretik a rendőrök?
hátha valaki már igy jár közülünk! :-)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy nagygenerálnál mit is kellene cserélni?
Vezérműlánc, lánckerék, szelepszimering vagy még mi?
Illetve a fogaskerekeket a vezérműláncnál kell e cserélni és ha igen akkor honnan lehet beszerezni?
Köszi:
Péter
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy az XV 535 kuplungját hogyan kell beállítani. A rugók csavarjait teljesen be kell tekerni? Mert most cseréltem ki az 5 db kuplung rugót, mert csúszott a kuplungom. Lucas rugókat vettem bele. Most már nem csúszik. Az a gond most vele, hogy szinte 2 kézzel lehet kuplungolni. Az 5 rugó csavarjait teljesen be kell tekerni, vagy azzal állítom a rugó feszességét? A gyári rugónál ez az 5 db csavar teljesen szorosra volt betekerve és még ekkor is csúszott a kuplung. A lamellák is újak. Mit tegyek, rakjam vissza a gyári gyenge rugókat? Köszi
Sziasztok.
Az a problémám,hogy a 89-es virago 535 forgalmijába 46 kw teljesitmény van beirva.Létezik ilyen teljesitményü 535 vagy elirás történt?hol lehet beméretni a vasat mert a gépjárműadót igy kell fizetnem
Hali.Xv535 osomnek a jobb elso teleszkop,mintha szivarogna...mert egy kis motrozas utan a teleszkop fenyes resze ahol jar benne olajos lesz,de csak az egyik...megmehetet a pakolas,vagy mi lehet a baja...segitsegeteket elore is koszonom...jo motorozast.Peace
Sziasztok! Van egy Virago plexim,teljes tartozékaival,jó állapotban.
eladnám ha érdekelne valakit!
Egy 535-ös Viragon volt,de szerintem más tipusra is felrakható.
Az ára 10000ft mindenestül.
Postán is elküldöm!
Gyári plexi,nem kókány.
Érdeklődni.: motorsokk@citromail.hu
06307101501
Sziaszotk.
Azután érdeklődnék, hogy tudtok e mondani tipushibákat, betegségeket az XV blokkhoz. Kinéztem ugyanis egy 84es TR1est, amit XV1000 hajt ...ha valaki ismeri konkrétan ezt a motort, vagyestleg általánosságban erről a konstrukcióról valamit...azt nagyon megköszönném(=
A Viragot lehet "nagyobbítani" kicsit az előretolt lábtartóval .
Én még a kormánykiemelőket is előre fordítottam . Igy a villaszárral került egyvonalba a kormány . Igaz az órát is előre kellett vinni 2.5 centivel.
sziasztok van egy 250 es virgácsom elektromos problémái vannak de szivesen ujjítom a lényeg hogy vennék hozzá totálkáros de élö papirokkal rendelkező 250 es viragot megegyezés szerint az ár irjatok
Kösz Blackiex !
Erre a csillagpontra nem is figyeltem oda . Azt tudod hány amperes a generátor ?
Szabályzó : diódákat autó generátorból szedtem ki , még nem tudom hogyan férnek el a házban . Maga a szabályzó : 7812-es stabkocka , egy 15 amperes NPN tranzisztorral megtámogatva ,+ 3 dióda . Ha elkészül teszek fel képet és rajzot .
Generátor téma: igen, minden stimmel, amit leírtál. 3 fázis, csillag kapcsolás, permanens mágneses gerjesztés. Amire viszont ügyelned kell, az az, hogy a tekercselés csillagpontja nincs földelve, el van szigetelve a testtől. A legtöbb japán vasé ilyen, LS 650-nel meg is gyűlt a bajom (ugyanaz a generátora, mint az XV535-nek).
A fesszabályzó egyik fele egy háromfázisú egyenirányító, másik fele egy teljesítménytranzisztoros kapcsolás, zener diódás feszültségfigyelő szabályzással. Pontos rajzom sajnos nincs, ezt csak egy leégett szabályzóból kikapart gyanta alatt láttam. El volt szenesedve, még a kapcsolását se tudtam lerajzolni. :(
Ha esetleg van kapcsrajzod, engem érdekelne, mert azóta is b@ssza a csőröm.
Koszonom szeppen a segitseget.marad a kozeput ,a gyertya bekopeshez visszaterve,nem lehet a kabel mert nem ugyan azzon gyertyat kopi be mindeg,valtozo....eddig csak hideg inditasnal kopte be,de most elofordult mennetkozbe,es egy hengerel kellet vegig menjek a varoson....amig kijutotam orvosolni a problemat,kicsereltem a gyertyat es ment simman,utana.....
Hali
Ha a gyertyát beköpi több oka is lehet:1. Gyujtás probléma: nincs e valahol törés a kábelen ezért elégtelen a szikra. 2 porlaszto: tul sok üzemanyagot kap(porlaszto beállitás 3. olaj lehuzo gyürü kopott vagy törött. Itt az uj YAMAHA XV 950 M. STAR ma fotoztam a motorkiállitáson.
Ha már szoba került az olaj most én is REPSOL 15-50-est szeretnék beletenni, van valakinek tapasztalata rola hogy milyen? Köszike