Eszembe jutott valami: ezt a találkozot ki lehet irni a motorozz. hu-n ott van erre alkalmas oldal ahol ki lehet jelölni találkozási pontokat, lehet jelentkezni, hozzászolni és zárt körű is lehet csak virágosoknak.Mit szoltok hozzá?link
Sziasztok Motoros társak ! A sors alakította, hogy megváljak a Honda vfr800 amtól, és legyen egy Yamaha XV 750 Se. Ez KB 83 - 86 évjárat 42000 km-t futott eddig. Látszóra eléggé egyben van a gép, de bővebben csak szombaton láthatom, hallhatom. Kérdésem, MIt nézzek, halljak, lássak, milyen hibákat keressek ezen a nem mai vason? Valamint jólenne eldönteni ennek a gépnek a pontos nevét. Viragó? Már tűvé tettem a netet egy szerelési manuálért is, de semmi eredmény 86 évre. Gyanítom ez nem 86-os, hanem 83as gép. Tud nekem valaki ebben segíteni? Van valakinek ilyen vasa?
Megszelídűlt bolond vén öregember lévén, mekem a sportmotor már gyors, ezért választottam egy cserével ezt a gépet. Ha tanácsot tudtok adni nekem erre a gépre vonatkozóan, azt nagyon megköszönném, mert Április 18.án mennék megvizslatni, és ha minden ok, akkor elhozom.
Én ugy 60-65 ötnél szoktam 5-ikbe tenni és 50-el szépen elpöfög 5-ikben is ez alatt viszont vissza kapcsolok 4-be mert érzem hogy ezt már nem szereti föleg ha 2 szem megyek. Nagyon nem szoktam kihuzatni a fokozatokat csak ha muszály inkább gyorsan felkapcsolok simább a kapcsolás is valamivel nem kattan akkorát.
Kedves István a váltocsattanásrol a 930 hozzászolásnál olvashatsz az enyém is csattan de ugy látom ez általános probléma ezeknél a 80-as évekbeli tervezésű gépeknél, éppen ezért én nem tennék bele szint. olajat mindenki csak az ásványi 15-50 vagy 20-50-est ajánlja mert ez joval sűrűbb, jobb a váltonak és valszeg a vékonyabb olajat jobban fogja kajálni. A kopogásrol annyit én csak a kuplungtol hallok kopogást ha behuzom akkor elcsendesedik.Én támogatom a forumon felvetett ötletet hogy találkozzunk valahol virágosok ahol tudnánk dumálni az esetleges problémákrol véleményt tudnánk cserélni és egy jot közösen motorozni szerintem jo buli lenne. Aki benne van jelezze valamelyik forumon esetleges ötletekkel hogy hol lehetne összehozni mert ahogy látom jol szét vagyunk szorodva a térképen. Lesz egy jo kis tura szombaton Hollokőre akit érdekel a részletek a motorozz. hu találhatok/Nográdi gurulás/ én megyek ha nem esik.
nem tudom... a kapcsolassal tenyelg jo volna, ha valaki tapasztalt adna "receptet", mert en is kezdo vagyok, es kozben olyanokat kattan szegeny, a szivem szakad meg. foleg alacsony fokozatoknal, azaz 2-3.
Peace.meg az erdekelne,hogy ti hanyasba szoktatok tennia mocit amikor 50 el akartok haladni,meg csak 1 honapja vezetem rendeszeresen de meg minden nem tudom hogy mikor hanyasba hasznaljam mert ez megy akarmenyibe teszem .peace xv535
Peace,nekem is van egy ilyen kopogasa,enyem 91 es kiadas annak tuttam be hogy me regi,meg szerintem egy szelep alitas raferne,csak itten lakok Szatmarnemetiben es nem merem egy szerelonek se odadni hogy allisa be a szelepeket....
Na, kerem szepen. lassan az agyamra megy ez a kopogas / csilingeles / nevezzuk aminek akarjuk, ami a motorbol jon. Mar regebb is nyaggattalak titeket, hogy van egy finom kopogas a motorban. aztan elvittem szerelohoz. vezermulanc-csere. vadiuj, eredeti. kopogas marad. azt mondta, ne foglalkozzak, kopas nincs, kuplungbol jon. ok. nem foglalkoztam. kopogas csak megvan. mintha erosebb lenne. nem is kopogas, inkabb az a hang, mintha ket apro fempenzt utogetnenk egymashoz. nem tudom eldonteni, honnan jon, TALAN a hengerek teteje felol. de nem egyertelmu. szabalyosan erosodik es halkul el, TATATATATAtatatatatTATATATAtatata igy kb. mi a fenet tudjak csinalni? en mennek vele, de csak aggaszt, szerintem nem normalis, aztan meg sokkal erem utol..... mit csinaljak? csereljek olajat? azt mondjak, attol is lehet. vadiuj szintetikus van benne. nem akarom szetbontatni az egesz motort, ha nem muszaly, annal is inkabb, hogy nem nagyon van kivel...... tanacstalan vagyok....
Köszönöm a segítséget, kérdeztem pénteken ezt a mocit már, sajnos a komplett motort eladta a tulaj.
Kezd érni bennem az a lehetőség, hogy csere karbi/porlasztó vadászat helyett egy jó javítót keresek. Autókkal foglalkozót már találtam, de motorhoz még nem.
Valakinek van tippje ezügyben?
Köszi!
Addig is: kép egy még boldog múlt nyári motorozásról ;)
Sajnos kakasd is negatív.
Membránokat kellene cserélnem + ami a nagyobb probléma valamelyik állító (talán az alapjárati) teljesen be van állva, így nem lehet szabályozni.
Ez az egyik legjobb botorszerelő mester pesten ahogy mondják, de reméltem hogy más megoldás is lesz nem küldd el komplett porlasztó sorért...
Német Ebay-en már találtam 499Eurért... 150e Ft! :((
Szerintetek is ekkora probléma kibányászni egy állító csavart?
Sziasztok!
XV 535- höz keresek sürgősen komplett porlasztó sort! Aki tud segítsen kérem.
Olyan bontó cím/tel is jó lehet ahol előfordulnak japán chopper alkatrészek, mert ilyen ritkaság ahogy nézem...
Sajnos a szerelőm azt mondta, hogy egyszerűbb a komplett csere.... megáll az ember esze...
Köszi!
Egy barátomnak Honda panam- ja van az ö váltoja is csattan azt mondja a kardánosok ilyenek mert merev a hajtás nincs rugalmasság mint a láncosoknál a moto guzzija még rosszabb volt.Szerinte ezek ilyenek ne foglalkozzak vele.Még egy dolog: ha megyek mondjuk fél gázon és odahuzok egy nagy gázt akadásig ,felbőg a motor mintha kinyitna valami torok vagy szelep és megindul mint állat ,mitől van ez ki tudja?
a users manual, az a felhasználói kézikönyv - a yamaha.hu oldalról le lehet tölteni azt hiszem, az összes virago tipushoz.
ma délután olyan hangja lett a motoromnak, hogy bármelyik őrült tizenéves megirigyelhetné. most derült ki, hogy valamivel be volt taknyolva a blokk mögötti alsó dobon egy kb. ötforintos nagyságú lyuk, amit vagy kifúrtak, vagy kirohadt, még nem tudom. máig birta a gányolás, kiesett az odataknyolt dugó, s most alig merem elindítani a gépet,olyan hangja van.
no, meglátjuk, mi lesz, holnapután szétszedem.
majd fényképezgetek, s küldöm a híreket, hátha tanulságos lesz benne egy s más.
üdv
felleghy
Visszakapcsolásnál gázfröccsöt adj behúzott kuplungnál a visszaváltás előtt és nem hallasz semmi recsegést.Felfelé váltásnál alacsony fordulat és hirtelen mozdulat kell.
Szevasztok!Segitsetek az 535-sön bal oldalon van egy kerek dekni,ahol a kardán csatlakozik a motorhoz, le szeretném venni meg tisztitani,mert elég ronda,csak nem tudom mi van alatta,nem fog esetleg folyni az olaj. Két csavar fogja ,yamaha felirat van rajta. Köszönöm.
Megszelídűlt bolond vén öregember lévén, mekem a sportmotor már gyors, ezért választottam egy cserével ezt a gépet. Ha tanácsot tudtok adni nekem erre a gépre vonatkozóan, azt nagyon megköszönném, mert Április 18.án mennék megvizslatni, és ha minden ok, akkor elhozom.
nem tudom... a kapcsolassal tenyelg jo volna, ha valaki tapasztalt adna "receptet", mert en is kezdo vagyok, es kozben olyanokat kattan szegeny, a szivem szakad meg. foleg alacsony fokozatoknal, azaz 2-3.
Kezd érni bennem az a lehetőség, hogy csere karbi/porlasztó vadászat helyett egy jó javítót keresek. Autókkal foglalkozót már találtam, de motorhoz még nem.
Valakinek van tippje ezügyben?
Köszi!
Addig is: kép egy még boldog múlt nyári motorozásról ;)
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Membránokat kellene cserélnem + ami a nagyobb probléma valamelyik állító (talán az alapjárati) teljesen be van állva, így nem lehet szabályozni.
Ez az egyik legjobb botorszerelő mester pesten ahogy mondják, de reméltem hogy más megoldás is lesz nem küldd el komplett porlasztó sorért...
Német Ebay-en már találtam 499Eurért... 150e Ft! :((
Szerintetek is ekkora probléma kibányászni egy állító csavart?
XV 535- höz keresek sürgősen komplett porlasztó sort! Aki tud segítsen kérem.
Olyan bontó cím/tel is jó lehet ahol előfordulnak japán chopper alkatrészek, mert ilyen ritkaság ahogy nézem...
Sajnos a szerelőm azt mondta, hogy egyszerűbb a komplett csere.... megáll az ember esze...
Köszi!
tudnál benne segíteni?
üdv
felleghy
Ánglius nyelven.
üdv
felleghy
ma délután olyan hangja lett a motoromnak, hogy bármelyik őrült tizenéves megirigyelhetné. most derült ki, hogy valamivel be volt taknyolva a blokk mögötti alsó dobon egy kb. ötforintos nagyságú lyuk, amit vagy kifúrtak, vagy kirohadt, még nem tudom. máig birta a gányolás, kiesett az odataknyolt dugó, s most alig merem elindítani a gépet,olyan hangja van.
no, meglátjuk, mi lesz, holnapután szétszedem.
majd fényképezgetek, s küldöm a híreket, hátha tanulságos lesz benne egy s más.
üdv
felleghy