Erről a projektről írhatnál bővebben. Cső típusa, ki vágta hegesztette? És egyáltalán ki volt a tervező? ( Én nem hajlítottam volna ennyire ki, inkább a kipufogót fűztem volna bele.)
No de miért is? Ha már csináljuk, akkor az nézzen ki valahogyan! Ami magát az órákat illeti, pedig én szeretném látni menetközben is az értékeket. ( Volt ismerősöm akinek menet közben folyt el az olaj, és kuka lett a gép ez miatt, mert figyelmetlen volt.)
Én úgy gondoltam, hogy ha meg lesz a két óra, akkor egy krómozott csövet elvágok srégen, ( mint a szalámit ) és abba teszem az órákat bal, illetve jobb oldalra a km óra és a fordulatmérő mellé. Néztem mechanikus olajnyomás órát is, de egyik sem tetszett kivitelben. A leg durvább a régi IFA óra volt. Ezzel csak az a gondom, hogy nincsen skálázva az érték. A többi, PL: zetor, zil, és egyébb órák pedig nincsen világítás benne. Bár ezt megoldom 2-3 led égővel.
Az a gond, hogy csak a mechanikus óra jó, mert elektromos órák vannak dögivel szépek, de az elektromos nem jó. Nem az igazi értékeket mutatja.
Természetesen.
Én speciel olyan cuccot vettem (900 Ft), amit autó szivargyújtójába kell dugni, egy darab háromszínű LED van rajta. Két vezetékkel levittem a gyújtáskapcsoló kapcsolt pozitív szálához, és gyújtáson, álló motornál az akku állapotát mutatja, járó motornál pedig a töltést. (piros: 11 V vagy az alatt, sárga: 13,5 V-ig, zöld: 13,5-14,5 V-ig)
Honda Shadow-n használtam, belefért a gyári kilométerórába (kicsi belül, ha lebontod a szivargyújtó csatis házat róla), egy lyukat kellett csak készítenem neki a számlapon.
Ötletes a megoldásod, hogy ez nekem nem jutot eszembe, irigy vagyok :)
Teszik a bukócsö is, arról ha tennél fel részletesebb képet, felfogatás, miegymás.
Köszönöm a türelmet, de csak most kerültem gépközelba. No akó az igért kípek, az occó teskós lámpa szerelésről.
Megjegyzem én kicseréltem az izzót 35 W-osra.
Meg még egy kép a középállványról (csak télen használom).
Üdv
Na lassacskán elkészült az én középállványom is.
Igaz kissé vaskos lett, de hát ilyen anyag volt itthon.
Hurcolni nem kell és igy még üllőnek is megfelel :)
Az alakja azért ilyen fura, mert nálam a kipuff. lejebb van mint a váz.
Keskenyet kellett csinálni, hogy csak minimálissal legyen szélesebb a felülése mint a váz.
Meglepően könyű vele megemelni, és stabilan ül rajta..
Még hátra van a felületvédelem és a felső cső gumirozása.
Figyu haver! Adok grátisz 1 jó tippet. Vigyél magaddal egy kisméretű műanyag kannában 3L nyálat. Előtte nyond tele a tankot, és gyíííí. Megfogod látni, mikor kell tartalékra tenni, és mikor fogy ki.
Sok sikert hozzá.
Ha nagyon nem bánod, gonoszkodok veled kissé. Azonnal menj vissza a csapágyas boltba, végy egy marék golyót, és létrehozunk egy magaduramhaszolgádnincsen kft-t. utánna meg ki hirdetjük a neten, hogy öngyútó felújítást félpézé válallunk!
De félretéve a tréfát. Gratula, ügyesek vagytok! ajon maradtt még ebből a golyóbisból?
http://www.vatera.hu/olajnyoma...
http://w
ww.vatera.hu/voltmero_...
Mennyit szánsz rá?
Az a gond, hogy csak a mechanikus óra jó, mert elektromos órák vannak dögivel szépek, de az elektromos nem jó. Nem az igazi értékeket mutatja.
Én speciel olyan cuccot vettem (900 Ft), amit autó szivargyújtójába kell dugni, egy darab háromszínű LED van rajta. Két vezetékkel levittem a gyújtáskapcsoló kapcsolt pozitív szálához, és gyújtáson, álló motornál az akku állapotát mutatja, járó motornál pedig a töltést. (piros: 11 V vagy az alatt, sárga: 13,5 V-ig, zöld: 13,5-14,5 V-ig)
Honda Shadow-n használtam, belefért a gyári kilométerórába (kicsi belül, ha lebontod a szivargyújtó csatis házat róla), egy lyukat kellett csak készítenem neki a számlapon.
Ötletes a megoldásod, hogy ez nekem nem jutot eszembe, irigy vagyok :)
Teszik a bukócsö is, arról ha tennél fel részletesebb képet, felfogatás, miegymás.
végyé
Megjegyzem én kicseréltem az izzót 35 W-osra.
Meg még egy kép a középállványról (csak télen használom).
Na lassacskán elkészült az én középállványom is.
Igaz kissé vaskos lett, de hát ilyen anyag volt itthon.
Hurcolni nem kell és igy még üllőnek is megfelel :)
Az alakja azért ilyen fura, mert nálam a kipuff. lejebb van mint a váz.
Keskenyet kellett csinálni, hogy csak minimálissal legyen szélesebb a felülése mint a váz.
Meglepően könyű vele megemelni, és stabilan ül rajta..
Még hátra van a felületvédelem és a felső cső gumirozása.
végyé
ÜDV
Sok sikert hozzá.
De félretéve a tréfát. Gratula, ügyesek vagytok! ajon maradtt még ebből a golyóbisból?
06 20 3262897
Köszi.