Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit keresel, azt angolul "forward controls" néven emlegetik. Amin nincs pedál, csak lábtartó, az "highway bar" néven fut.
Király! Már rendelem is. Köszike.
36 X 48 X 9.5 -ös
Kedves Dóra Attila! Az előretolt lábtartó szetted felől szeretnék érdeklődni. Külön nem lenne eladó? Köszönöm előre is!
Sziasztok!
Tudja valaki véletlenül az első teleszkóp szimering méretét? 36-os a szár átmérője.
Tiszteletem, van egy kis gondom a gépsárkánnyal (535-ös) és szeretnék megkérni valakit aki tudja a gépecske technikai dolgait, hogy e-mailben konzultáljunk, mivel csak ritkán vagyok gépközelben!
Remélem lesz valaki, aki tud segíteni!
E-mail címem: kobza79@freemail.hu (nem tévedés: kobza79!)
Üdv!

Addig is itt egy kép a kicsikéről:
Bent volt a motorban amikor vettem.
Feri
koszonom a valaszodat. meg tudnad mondani, mit keressek pontosan? mi a neve angolul? vagy a tipusa?

koszi
modi
Sziasztok. Sajnos több szabályzót kipróbáltam egyik sem engedi feljebb 13v-nál feljebb a feszültséget. Hosszú távon sztem nem az igazi. Ezért szántam rá magam az építésre. Az általam belinkelt szabályzóval szépen be lehet állítani 14v környékére. Nekem is torpan gázadásra a moci, főleg most , hogy nagyobb meleg van, szerintem sokat kap a gép. Üdv: Tomi
Én az ebay.de-n néztem ki és vettem meg, kb 120eur-ért tudtam megszerezni, bár még kellett rá vennem 2 pedál véget (taposó), de így is sokkal jobb áron mint egy Louis.

Hajrá.
Üdv,
sikerült karburátor membránt szerezned végül?
Utángyártott vagy új? Milyen árban? kitől?
Köszi a választ, nagyon szeretném már ha összeálna a gépsárkány... :(
Kérdezem a nálam okosabbakat,az 535-ről ismét.Ha valaki mért már töltőfeszültséget,vagy tudja a gyárit,kérem irja le.Aztán van még egy kis gondom,hidegen szivatóval nem indul pöccre,csak 2-3 inditózásra
/melegen pöccre/aztán szivatóval a fordulat csak lassan megy föl,talán 2 perc is, addig csak pöfög.Most mi van,sürü az olajam,vagy
üzemanyag a kevés,/dugulás ?/Ha már kérdeznék,van olyan érzésem mintha néha megtorpanna a gép,ez mi a szösz. Köszi.
Hogy híjják, hol vetted? (az izzót)
Nekem sárga izzó van benne,de az 60/55w-os.
Szerintem a 25 A -be bőven belefér .
Sziasztok!
Ha már ilyen elektromos dolgokról van szó, én is kérdeznék.
Nekem nem merül le az akksim a világítással, de szeretem a sárga fényszóróizzót (nappal jobban látszik, és ködben szuper).
Ez viszont 80/100 W-os, és nem tudom, bele merjem-e tenni?
Esetleg olyan júzerek válaszát is várom, akik kiegészítő fényszórókkal közlekednek, hogy bírja a masina.
Nem tudom, az 535-ös generátora milyen teljesítményű, az enyém 25 A.
Az enyém is hasonlóan viselkedik . Hosszú távon nekem lemerül az akku ha végig világítással megyek . Szerintem gyenge a feszszabályzó .
535-ötösömnél a töltőáram 13,5 V alapjáraton,gázfröccsre és világitással lemegy 13,1 ig.Akksi jó, megmérték, min.8o % állapotu.
Kérek segitséget ez jó vagy nem/szerintem alacsony a fesz./Lehet e korrigálni,generátor vagy fesszabályzó lehet a ludas.
Akkor ez a megoldás . Nem ismertem az eredetit , ezért sorssal kísérleteztem . Feltehetően nem véletlen alkalmazzák ezt a módszert .
Szia. Ílyen elven működik az eredeti is. a tirisztorok zárogatják rövidre a fázistekercseket. A 3 kábel melegszik is rendesen. Nekem működik benne , sikerült beleépíteni. Üdv: Tomi
udv.

tudnatok segiteni, hogy tudnek eloretol labtartot kuplung pedalt es feket szerelni 535osore? mondanom sem kell, hogy nem akarok 419 eurot fizetni erte a louis.de oldalon....


tisztelettel
modi
Tomi .
Az eredeti Virago is ilyen shunt szabályzós ?
Üdvi

Kellene egy kis segítség, hogy hol lehetne kapni, vagy csináltatni aránylag olcsón Yamaha XVS 250-hez háttámlát.

Előre is köszönöm ha tudtok segíteni.
Szia. Igazad van. Nálam működik. Ez egy honda 750-nek a gyári rajza. Csak a zenert változattam meg és szépen szabályoz 13,8v-ra. Tomi
Tomi
Biztos hogy jó ez ? Olyan mintha az egyik periódust párhuzamosan szabályozná .