Kedves István!
Nyugodtan tedd bele az akksit és menj vele ha jó idö van. Ha egy honapot áll sem lehet egy jo akkunak semmi baja. Én ki sem vettem a télen, fel sem töltöttem mégis tökéletes igaz hogy legalább három hetente mentem vele.
az a kerdesem, hogy ha most kiveszem a motort a pincebol visszateszem az aksit, elkezdek jarni, es jon egy ujabb minuszfokos hideghullam, es kenytelen lesz az udvaron hagyni, letakarva, mondjuk ujabb 10 napot, akkor ennek lesz kovetkezmenye? nem szeretnem az akkut naponta kapdosni ki be.... benne hagyhatom, mondjuk egy ket hetes kenyszerleallasra?
Az oldalsó rendszámtartó a bázismotor oldalán van,DE,, 60e-ft.
Ja,ja...vágom,ennyit nekem sem érne,megpróbálom majd legyártatni+a világítást megoldani..A kép alapján világosan látszanak a felfogatóhelyek!:-))
Igen, német import volt a moci, a forgalmiban is 20kW szerepel.
Most ha kicserélem nagyobb lyukúra, vajon a karbiba is kellene nagyobb fúvókákat tenni? Vagy próba, és majd kiderül.
A kuplung javítás nem drága. Nekem éppen van komplett kuplung lamellák +rugók. Megvettem, de kiderült csak az olaj miatt csúszott . Ezért jutányos áron eladó. akit érdekel szóljon. Az 5db rugó Lucas márkájú a lamellák Tourmax. Mindkettő 0km-es.
Szia.Nekem is ez volt a problémám a membránnal.próbáltam bicikli belső ragasztóval és másik membrán darabbal kifoltozni.Sajnos nem sok sikerrel.Ha tudsz venni membrán annyiért akkor vedd meg mert nekem a legolcsóbb helyen is 54000Ft-ért akarták hozni a 2db utángyártottat
sziasztok!
Tudok egy eladó 535ös Virgácsot a szomszéd faluban.Jó állapotban van csak az a baja, hogy "kuplunghibás".ettől többet sajnos nem tudok a hibáról.Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy ez a hiba sac/kb mennyi pénzből orvosolható.ill. mekkora az az összeg ami biztos futná egy ilyen javítást.
Előre is megköszönöm ha valaki válaszol.
viragozoli!Nekem is tetszik a balra letett rendszám,de kell hozzá megvilágitás,különben a közeg ellenáll.A világitás madzagját kéne valahogy stabilan és disc réten +oldani.Hol van ilyen konzol 1ébként?
Seven!Ha jol gondolom 20kW kb. 27LE-nek felel meg,ami régen Németországban a kezdő jogositványhoz igazitott lefojtásnak tűnik. Nem német importos a jószág?
Gratulálok! Egy ideje ez az első ÉRTELMES EMBER által beírt hozzászólás!
Ez a fojtás bizony elég jelentős, főleg, ha a hengeren a teljes felület szabad.
Kíváncsi lennék, hogy a karbiban mi a különbség?
Ma leszedtem a karbikat és a két gumi, amivel csatlakozik a hengerekhez, felkeltette érdeklődésemet. Kicsit be voltak repedezve. mikor leszedtem és megtörölgettem látom, hogy rá van írva: 20 kW.
http://kepfeltoltes.hu/090324/K_p0251_www.kepfeltol
tes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090324/K_p027_www.
kepfeltoltes.hu_.jpg
Lehet, hogy megtaláltam a fojtást ?
Tud valaki infót adni, hogy miért csinálja azt a motor, hogy egyszer az 1. henger egyszer a 2. henger nem működik megfelelően. Gyertyák újak, karbi kitakarítva, szinkronizálva. A tranzisztor tönkremehet? Nagy fordulaton viszont néha mindkét henger működik. Segítsen valaki! Köszi.
Nyugodtan tedd bele az akksit és menj vele ha jó idö van. Ha egy honapot áll sem lehet egy jo akkunak semmi baja. Én ki sem vettem a télen, fel sem töltöttem mégis tökéletes igaz hogy legalább három hetente mentem vele.
az a kerdesem, hogy ha most kiveszem a motort a pincebol visszateszem az aksit, elkezdek jarni, es jon egy ujabb minuszfokos hideghullam, es kenytelen lesz az udvaron hagyni, letakarva, mondjuk ujabb 10 napot, akkor ennek lesz kovetkezmenye? nem szeretnem az akkut naponta kapdosni ki be.... benne hagyhatom, mondjuk egy ket hetes kenyszerleallasra?
tisztelettel
modi istvan
Ja,ja...vágom,ennyit nekem sem érne,megpróbálom majd legyártatni+a világítást megoldani..A kép alapján világosan látszanak a felfogatóhelyek!:-))
Oszt ki lehet moderálni!
Most ha kicserélem nagyobb lyukúra, vajon a karbiba is kellene nagyobb fúvókákat tenni? Vagy próba, és majd kiderül.
535-höz keresek néhány dolgot:
Csomagtartót,háttámlát,szélesebb oldalsztendert,plexit.
Használt is érdekel.
Köszönöm,Gy.
Tudok egy eladó 535ös Virgácsot a szomszéd faluban.Jó állapotban van csak az a baja, hogy "kuplunghibás".ettől többet sajnos nem tudok a hibáról.Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy ez a hiba sac/kb mennyi pénzből orvosolható.ill. mekkora az az összeg ami biztos futná egy ilyen javítást.
Előre is megköszönöm ha valaki válaszol.
Gratulálok! Egy ideje ez az első ÉRTELMES EMBER által beírt hozzászólás!
Ez a fojtás bizony elég jelentős, főleg, ha a hengeren a teljes felület szabad.
Kíváncsi lennék, hogy a karbiban mi a különbség?
http://kepfeltoltes.hu/090324/K_p0251_www.kepfeltol
tes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090324/K_p027_www.
kepfeltoltes.hu_.jpg
Lehet, hogy megtaláltam a fojtást ?