A te motorod nem 86-os.Régebbi annál.Lapozz vissza a hetedik oldalra,ott van a Blackiexnek a 86-os Viragojáról egy kép.86-ban már drótküllő volt és a blokk formája is olyan volt már,mint a legutolsóké amikor a típus gyártását befejezték.De fel a fejjel mert azért Virago és ez a fontos.Az önindító hangjába jobb ha beletörődsz mert nem lesz jó soha. Hibás a konstrukció.
Sziasztok !
Van itt valaki aki specialista a gépek azonosításában? Még mindíg rejtály számomra, hogy mikori a gépem. Az tuti, Japán belpiacos volt, így Af motorszámot kapott anno. 3 fontos dolog van rajta. 1: központi rugóstag hátul levegő+olaj, 2: szimpla tárcsafék elől, 3: szirom alakú könyűfém felni
Itt találtok szervizkönyvet és szerelési útmutatót. :http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/?sid=8134b0ce78e
436af9b9e2dabe9507b9a
Írjatok emailt az adminnak és küldi a belépéshez szükséges kódokat .
Sziasztok! Hogy lehetne az 535-ös műszerezetségén egy kicsit javitani mert kicsit kevésnek találom az informáciot pl. oljnyomás,töltés estleg fordolatszám ha valakinek van őtlete megköszönném!
Uraim !
Örömmel jelentem, ma boldog tulajdonosa lettem egy 1986-os Yamaha xv750se verdának. Ne kíméljétek a póstaládámat, és írjatok minél többen erről a gépről le nekem mindent. Jöhetnek tanácsok, szerelések, szóval minden. ja, amúgy lessz mit ténykedni rajta. Uj gumma, első teló szimering, és valami normális elsőfék is kell rá. Kipuff generál, és krómozás, fényezés javítás, a blokkon némi olaj folyás megszüntetése.
Nekem még nincs nagy tapasztalatom a Viragoban, de mint a 943-as hozzászólásodban írtad szintetikus olajat használsz és szerintem ez a hang okozója. Legelőször, mielőtt megbontanád a blokkot, próbálj ki egy 20W50-es ásványi olajat.( mint ahogy ezt madar61 is írta)
Remélem hamar megoldódik a problémád!
uraim, tudom, hogy mindenkinek az agyara megyek, de nincs mas akitol tanacsot kerjek, ugyhogy ujra irok ide. ma egyet jartam, mivel gyonyoru ido volt, menetm ugy cca. 100 kilometert, gyonyorkodtem a tajba. voltak szep nagy egyenes szakaszok, kicsit meghuztam, meg soha nem mentem 100 folott, lassuk, milyen. 120-130ig huztam, tovabb nem mertem es nem is akartam, ott mar eleg rendes szel volt egy kezdo motorosnak, mint en. hazaertem, megalltam egy uzeltnel. bevasaroltam. visszaultem, indulok. na ekkor jott a meglepetes. eddig is volt egy finom kattogas a motorbol, amit mar regebb irtam. de kerem, ez most nem kattogas, hanem egy hatarozottan ronda hang. eloszor azt hittem, valami hozzaert a motorblokkhoz kivul, es az kocogtatja. sajnos rajottem, hogy nem. ahogy a motor terhelodik MINTHA csokkenne a hang. ez most mar ronda. mi az ordogot csinaljak? ugy tunik, elolrol jon a hang. szerelo a het hatarban nincs (legalabbis olyan, akire ra mernem bizni), tehat magamra vagyok utalva, es ratok... vagy egy kedves baratom, aki jol ert a muszaki dolgokhoz, es motorokhoz is, de o cross es enduroval foglalkozik, es nem titkoltan nem szivesen matat ehhez hozza. marpedig nem lesz mas megoldas, mint a tit hozzaszolasotok es az o szakertelme....
varom valaszotokat. es meg egyszer bocsi, hogy mar N-edszer zavarlak ezzel... lehet, hogy csak en agodalmaskodom tul az egeszet....
Sziasztok.
Láttam már többször, hogy ebben a topikban felvetődött egy Viragos találkozó gondolata.
Nos ebben én tudok segíteni. Nekem van egy motoros jellegű Pub-om, hatalmas zöld területen, folyóparton. Ezt fel tudom ajánlani, nonprofit üzemmódban. Azaz ingyen lehet sátrazni, tisztálkodni és van lehetőség bográcsozni is, tehát a kaját is meg lehet oldani önköltségen.
Ha tetszik az ötlet jelezzétek és mehet a szervezkedés!
Itt szétnézhettek: www.mediterranpub.hu
Szevasztok!Csatlakozva a sebességfokozatokhoz az én tapasztalatom lakott területen,ha tartósan tudok haladni 50-el akkor 4.,az alatt már vissza váltotok.De való igaz nem érzekeny a fokozatokra.A váltó csattogás csendesebb ha nincs nagyon kihuzatva.Ezek az én tapasztalataim,de még nem tartok 2000km-nél sem. A gép 93-as 535-ös.
Igazábol még nem láttam szétszedve de állitolag van valami kuplungkosár ami ha kicsit kopott ez adhatja a hangot gondolom ez olyan mint a kinyomocsapágy a kocsiknál.A haver szerint aki tőbbet tud a motorokrol nem kell vele még foglalkozni.
Szia! Véleményeket a TOTALBIKE -on találsz a népitélet cimszo alatt, leirást a www.motorosok.hu/szervizkönyvek/ alatt de jelszot kell kérni a hozzáféréshez e-mailben. Amiről tudok az öninditó tipushibája.
A te motorod nem 86-os.Régebbi annál.Lapozz vissza a hetedik oldalra,ott van a Blackiexnek a 86-os Viragojáról egy kép.86-ban már drótküllő volt és a blokk formája is olyan volt már,mint a legutolsóké amikor a típus gyártását befejezték.De fel a fejjel mert azért Virago és ez a fontos.Az önindító hangjába jobb ha beletörődsz mert nem lesz jó soha. Hibás a konstrukció.