SziaTerhelés függö a dolog. Ha keményre állitod egy személlyel pattogni fog kéttövel jó lesz, ha puhára teszed egy szem. lesz jo de kettővel gődőrbe le üt. Legjobb az arany középut, vagy állitgatod a terheléshez:egy szem. nek puha- kettönek keményre ezért van öt pzicio.Ennek a vasnak milyen lehet a rugozása szerintetek?
Szia. Elérhetőséget tudsz nekem küldeni? Akár privátban is küldheted az adatlapomon lévő emailre.( Helyileg hol van és telefonszám.) Amúgy az óra működik rendesen? Valamint az utolsó kérdés, hogy esetleg ettől milyen összegért szabadulnál meg? Egy jó ár esetén érdekelhet a dolog..
kernek egy kis segiitseget(mar megent)amint latjatok megrepet a hatso sarvedom tobb helyen,hol tudnek ilyet szerezni mit mondtok?Nyiregyhazan nem tudtok v.mi uzletet me megyek arra a hetvegen...Peace
Fiúk .
Szedett már szét valamelyikőtök virago generátort ? Elméletileg ez permanens mágneses ,külső forgórészes ,vagyis nincs gerjesztő tekercse . Jól gondolom ? A forgórész pedig háromfázisú ,csillag kapcsolású . Ha ez így van akkor építek hozzá feszszabályzót .
Másik kérdésem , hol és mennyiért lehet hozzá szerezni táskatartó konzolt ?
Peace.nah ma megjartatam egy keveset a viragomat.60 kmer utan bekopte az egyik henger a gyertyat,eddig csak hidegen csinalt ilyet most nem tudom mi utot belle,meg szerencse hogy volt nallam masik,nem tudjatok hogy ilyet menetkozbe miert csinal?nah meg megy egy tanacsot szeretnek kerni,itten Erdelybe nagyon gyakori a rosz kidres godros ut,meg ovatlanul lassan is belle megy az ember,a hatul ullonek elege razos,most 1 esen van a hatso teleszkop,2 szemelynel ilyen korulmenyke kozt hova lenne ajanlatos tekerni?tanacsaitokat nagyon szeppen koszonom,jo motorozast kivenok Peace.
Azt gondoltam, hogy még nincs rendszáma, de hova lesz felfogatva? Hisz a sárvédő erősen vágott. Sőt, ha jól látom, a váznak azon része is lekerült (vágás), amire az utasülés rögzül. Szóval, szerintem ez egy 1 személyes moci.
Hali
LEGJOBB ÁRON a Szentendrei ut-i OLAJSHOP-ban kapsz Castrol 20-50 -est 1600.- /l nekem ez van benne de most váltok Repsol 15-50-re mert hidegen tul sürünek találtam/hideg motornál a kuplung többszöri behuzása után lehet elindulni mert 1-esbe téve lefullad/ ez is1600-/l és van olajszürőjük is jo áron. A honlapon találsz részletes informáciokat.
Azért a VFR-en egész más a testhelyzet. Ezért szerintem így a méretek összehasonlítása nem ad valós képet.
Az biztos, hogy a DragStar (még a 250-es is) sokkal kényelmesebb (176 cm vagyok), mint az 535.
Ha e mellett döntesz, biztos hogy előre tolt lábtartó kell, de még egy másik kormány is szóba jöhet.
Csak hogy tovább kukacoskodjak .Mivel nem láttam 535-öt élőben megnéztem pár hete a neten a méreteit és összehasonlítottam a régi Vifferemmel.
Virago 535
Hossz: 2230 mm
Szélesség: 850 mm
Magasság: 1160 mm
VFR 750
Hossz: 2180 mm
Szélesség: 700 mm
Magasság: 1185 mm
És ez alapján azt hittem,kb.egyforma méretűek.Amúgy azért lenne az 535-ös,mert a rendelkezésemre álló büdzséből ez a gép az,ami tetszene.A sport/sport-túra nem vonz annyira,mert arról váltottam.Szal még lehet átgondolom a dolgot.Levágom a lábaimat aztán már csak fele akkora vagyok.
Szedett már szét valamelyikőtök virago generátort ? Elméletileg ez permanens mágneses ,külső forgórészes ,vagyis nincs gerjesztő tekercse . Jól gondolom ? A forgórész pedig háromfázisú ,csillag kapcsolású . Ha ez így van akkor építek hozzá feszszabályzót .
Másik kérdésem , hol és mennyiért lehet hozzá szerezni táskatartó konzolt ?
Tehát 5-ös állás.....
Köszönöm a segitséget
LEGJOBB ÁRON a Szentendrei ut-i OLAJSHOP-ban kapsz Castrol 20-50 -est 1600.- /l nekem ez van benne de most váltok Repsol 15-50-re mert hidegen tul sürünek találtam/hideg motornál a kuplung többszöri behuzása után lehet elindulni mert 1-esbe téve lefullad/ ez is1600-/l és van olajszürőjük is jo áron. A honlapon találsz részletes informáciokat.
Az biztos, hogy a DragStar (még a 250-es is) sokkal kényelmesebb (176 cm vagyok), mint az 535.
Ha e mellett döntesz, biztos hogy előre tolt lábtartó kell, de még egy másik kormány is szóba jöhet.
Amúgy ez a gép lenne.
Az lenne a kédésem hogy hol kapok SAE 20W50 olajat pesten jó áron
Virago 535
Hossz: 2230 mm
Szélesség: 850 mm
Magasság: 1160 mm
VFR 750
Hossz: 2180 mm
Szélesség: 700 mm
Magasság: 1185 mm
És ez alapján azt hittem,kb.egyforma méretűek.Amúgy azért lenne az 535-ös,mert a rendelkezésemre álló büdzséből ez a gép az,ami tetszene.A sport/sport-túra nem vonz annyira,mert arról váltottam.Szal még lehet átgondolom a dolgot.Levágom a lábaimat aztán már csak fele akkora vagyok.