Köszi a gyors választ blackiex.
Jól van szerelve ezek szerint a vezérmű tengelyek is jól vannak benne ahogy látom,a két tengely bütyök eltolása nem egyforma más a szög helyzetűk.
A vezérlés össze állítása lehet valami eltérés hogy szoktad összerakni a vezérlést rajta? Valami normálisabb gyújtás elektronika ? A hall jeladók milyen ohm értékeket kell adniuk? Mivel lehet helyettesíteni? Köszi szépen a segitséget.
Aham, hátsó henger az egyes, az elülső a kettes. A főtengely hátrafelé forog, ha a váltópedál felől nézed, akkor óramutató járásával megegyezően. Először a hátsó gyújt, aztán az elülső. Emiatt lett így számozva, gyújtási sorrend alapján.
Hello, azt szeretném kérdezni xv750 melyik az első henger gyári szerelés szerint számozva az1 szám beütőtt a hátsó 2 szám az menetirány szerinti első? Köszönőm előre is!
Sziasztok! Apósomnak van egy Xv 750 Virago-ja és érdeklődni szeretne, hogy a hátsó teleszkópot, hogy kell szétszedni, fel lehet e újtani egyáltalán. Válaszokat köszönöm előre is!
irányjelző áthelyező tartóvas, amivel a rendszámtábla mögé tehető a két hátsó index. A rendszámtábla tartó csavarjai alá befogatható fémkonzol két oldalán egy-egy 10 mm-es furatú fül van, amire a két index felszerelhető. Így ha pl. az oldaltáskád túl nagy és az index miatt nem tudod feltenni, kulturáltan el lehet tenni az irányjelzőket a rendszámtáblához, ahol útban sincs és jól is látja a többi közlekedő.
Sziasztok.Tud valaki egy megbízható szerelőt (Budapest,Pest megye)aki be tudná állítani a karburátoron a levegő-üzemanyag keveréket?A beteg egy Virago 1100-as .Kormolja az első henger gyertyáját.Előre is köszönöm
😲? Igen ... Az emberi tényező ... Amikor nem a biztonságról, nem a szabályokról, nem a törvényről és hasonló - nyilván jó szándékból hozott döntések betartásáról van szó, hanem teljesen másról ...
Ezek imádnak packázni az emberrel. Felénk az NKH állomáson dobtak már ki majdnem full gyári ZL600-at nem gyári tükrök miatt - csak mert a jobbágy szeretett volna jobban látni hátrafelé.
Nekem sem világos a sztori. Azt írod, hogy: ( pedig azzal vettemmeg ezeréve) Ezek szerint már nálad van egy ideje... Te most vizsgáztatod először? Ugyanis az előző vizsgán is kellettek, hogy fotók készüljenek róla. Az hol volt?
A: oda kell vinni most is
B: Ha nem került bele a rendszerbe, bejelentkezel egy másik helyen (személyesen a motorral) és megkérdezed, hogy így átmegy-e közölve, hogy azóta nem volt rajta semmilyen átalakítás, vagy a ha volt, megmondod őszintén - és kiderül egyből, hogy őket ez zavarja-e vagy sem.
Én is így csináltam, megmondtam, hogy pl. a kormány más, az indexek másak, kipufogó más stb. Megnézték, hogy van-e bennük E jel, meg ilyesmi, aztán volt amit le kellett szedni, volt amit hagytak. Sajnos nincs sztenderd, van benne sok emberi tényező. (Az én véleményem kisbetűvel írva - mert semmit nem számít és semmit sem befolyásol: minél inkább szakember, szakértő, hozzáértő, sőt akár motoros a vizsgabiztos, annál kevébé fog fennakadni ilyeneken amiket írtál)
A LED alapvetően ütközik a KÖHÉM rendeletbe foglaltakkal, a többi már csak szőrőzés sztem. A LED miatt bukni fog, hacsak nem találsz egy igazán bevállalós vizsgabiztost. Ajánlani nem tudok.
Az a baj, hogy ha már a rendszerbe bekerült, hogy miért nem ment át akkor azokat bizony vissza kell alakítani ellenben ha jóindulatúan még a folyamat megkezdése előtt szólt a jóember akkor még talán megoldható a fennálló formában is.
Ledes, de nem csak az a baj,hanem a formája is...mutatott nekem a csávò egy fotòt,ami kb.16 éve készült.És hogy ezt az állapotot kell visszaállìtani.A markolat sem jò,mert kròm,gumi...az irányjelzők is kisebbek,a kormány is "szűkebb" ( pedig azzal vettemmeg ezeréve)
Sziasztok! Pest megyében, esetleg Tárnok közelében nem tudtok ajánlani vizsgahelyet,vagy szerelőt aki leműszakiztatja a motoromat, " nem gyári hátsòlámpával,nem gyári irányjelzőkkel, markolatokkal"? :) minden E- jelzéses,mégsem engedték....
Vasárnap valakinek lenne kedve egy gurulásra?
Találkozó 10 órakor XIX, Üllöi u. Kisfaludy u. sarok. (belső parkoló)
Kispest > Visegrád (NO pénzköltés) > Pilismarót Hoppá lángos > Párkány fagyizás. Onnan majd kitaláljuk. 🙂
Sziasztok!
125-ös Virgácsra szeretnék tenni egy "szivargyújtó" aljzatot GPS-hez. Hová célszerű bekötni, hogy csak akkor működjön, ha a gyújtás rajta van.
A karbit minimum meg kell emelni.
Fuggolegesen, egymas felett az alabbi sorrendben "rakodnak" egymasra az alkatreszek:
- Hengerfej
- Szivocsonk
- Porlaszto
- legszuro osszekoto gumi
- legszurohaz (=vazgerinc)
Namost az utolso a listan az, ami a kerekkotoje a dolognak, ugyanis a vaz nem mocorog, nem tudok a fent leirt kupac tetejerol levenni.
A metodus valami olyasmi, hogy a legszuro osszekoto gumi bilincset el kell oldani, a gumi oszekotot fel kell nyomni a vazuregbe (ami nem egyszeru, ha kemeny a gumi) amig engedi.
Ezzel nyersz egy kis helyet a karbik felett. Ezutan a szivocsonkok bilincseit lazitod le, a karbit kibillented a szivocsonkbol es a legszuro osszekotonel nyert hezag adta elonyt itt tudod hasznositani - kiveszed az imbuszcsavarokat a szivocsonkokbol, a karbit megemeled, kiveszed, beteszed az ujat. Osszeszereles forditott sorrendben.
A merev gumi alkatreszeket holegfuvoval megmelegitve, kis olajozas / zsirozas segitsegevel esetenkent konnyebb manipulalni.
Sziasztok! Csak érdeklődni szeretnék, hogy egy 400-as Virago-n hogy a búbánatba lehet felimádkozni a szívócsonkokat? Leszedni nyilván le lehetett a fosra érett csonkot (eddig egyet szabadítottam ki, a másikra rá van gyógyulva a csavar), de az újat nem tudtam beforgatni a helyére. Jól sejtem, hogy a karbit is le kell venni a helyéről? Karbit én még nem szedtem le, igazából fogalmam sincsen, honnan kellene elindulni - gondolom a légszűrő ház felől? Van esetleg erre valami írott infó?
Köszönöm, ha megdobtok valamivel.
"Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D "
Mint a régi személyvonat..... minden oszlopnál.... 😂 😂
Lacikonyha, cukrászda, dohányzás, lángos, nyuggerpihenő....(40Km.) stb. ezek fontos dogok.. 😉 🙂
Ha hosszabbat megyek, vagy nem tudok leszállni, vagy ha sikerül, nem tudok visszaülni! 😂 😂
Jól van szerelve ezek szerint a vezérmű tengelyek is jól vannak benne ahogy látom,a két tengely bütyök eltolása nem egyforma más a szög helyzetűk.
A vezérlés össze állítása lehet valami eltérés hogy szoktad összerakni a vezérlést rajta? Valami normálisabb gyújtás elektronika ? A hall jeladók milyen ohm értékeket kell adniuk? Mivel lehet helyettesíteni? Köszi szépen a segitséget.