Igen. Ennek a cegnek itthon is van vagy 4 honlapja motorosoknak.hu, robogosoknak.hu, m0moto.hu meg ki tudja, milyen domain alatt... Es a kinalat sem egyforma.
Olyan ismerős volt amit linkeltél🤣 aztán néztem, hogy magyar telefonszám ésa többi.😄 Ez ugyan az az oldal mint ahol én linkeltem a turmaxot csak német honlappal.😆 Telcsiszám is egyezik.
Lucas vagy tourmax a jobb?🤷 Tourmaxot magyar oldalon találtam, de persze nem opció a szállításnál ausztria.😕 https://www.m0moto.hu/tourmaxk...
Louisban Lucas van és duplájáért. De még mindig jobb mint az eredeti, az 96 euró.😄 Melyiket javaslod? Nem az ára szerint.🤔
Revideálom az álláspontom. Az agyon van egy jelölt borda, azzal kell egybe essen a nyomólapon levű nyíl.
Az 5 dörzstárcsából 4 egyforma, az ötödiken van egy félkör bemarás valamelyik nyúlványon. Az a legkülső. Annak a félkör kivágásúnak kell a külső kosáron a két nyíllal jelölt horonyba menni.
Ha ki vannak cserélve a dörzsbetétek és össze van szerelve, be kell állítani a kuplung holtjátékát.
A kormányon koppig BE kell csavarni a bowdenállítót. Ezután a kosár közepén levő anyát meglazítani, az anya közepén levő állítócsavart pedig addig tekergetni finoman, amíg a blokkon a kuplungszerkezet kulcsa a blokkon levő jelre (egy csík) áll. A kulcsot ujjal nyomni kell mindeközben.
A papirtomitest pengevel celszeru levagni az aluminiumrol, a penget a dekli elevel parhuzamosan futtatva, mint amikor uveg/keramia fozolaprol kapirgalja az ember a raegett cuccot. Ne vagj bele az aluminiumba, csak a papirt hamozd le.
Ha cafaktak maradnak rajta, 500-as vagy annal finomabb csiszolopapirral lehet eltunteni.
Az uj tomites felhelyezeseben segit, ha a zsirral megkened a feluletet es arra a papir ratapad, kevesbe fog elmocorogni.
Az uj tomitest a blokkra tapaszd, az illesztocsapok is a blokkban legyenek.
Ha a dorzstarcsak egettek, uvegesek, kuka. A fem tartcsakat 150-es csiszolopapiron fel lehet kicsit javitani. Ha nincsenek eldeformalodva, persze
A régi tömítés fekete kemény és törik. Vettem hozzá újat, de hogyan pucoljam meg a felületeket és mit tegyek rá? Mármint kell valami a tömítésen kívül?
Oké. Látok beverődéseket a kuplungkosáron, de érdekes mert nem mindenhol. A kopólamellák ugye égettek? Meg a fémlamella is elszineződött? Sík felületre még nem tettem. Szóval csere?
Szia! Ha a rövid kábelt hosszan testeled, akkor percet, ha röviden, akkor percet ugrik. Hibásan írta le, valszeg a hosszú testelés órát ugrik, míg a rövid percet.
Szia Blackiex! Írtam az eladónak angolul guglival, aki kínai és rejtélyes okból németül válaszolt.😅 Az eleje még oké, piros a plusszra fekete a minuszra zöld a gyújtástrafó narancssárgájára(? Régebben ezt írtátok) sárga a gyújtáskapcsolóra(az barna Signál lenne?) De a vége az órabeállításos nem tiszta... Guglival még értelmetlenebb.🤣
Lieber Kunde, Das gelbe Kabel ist mit dem Pluskabel des Zündschlosses verbunden, das schwarze Kabel ist mit dem Minuspol der Batterie verbunden, das grüne Kabel ist mit dem Motordrehzahlsignalkabel verbunden und das rote Kabel ist mit dem Pluspol verbunden die Batterie (dahinter befindet sich auch ein kurzes Kabel, das als Uhreinstellkabel dient. Langes Berühren des Minuspols führt dazu, dass die Uhr in Minuten springt, während eine Berührung des Minuspols dazu führt, dass die Uhr in Minuten springt.) Bitte überprüfen sie es
Pl.
https://www.biketeile-service.de/
https://www.motorsportgoetz.com/
https://www.woembi.de/
https://www.mvh-shop.de/
+ ebay.de
Amúgy mindegy, mindegyik jó
https://www.m0moto.hu/tourmaxk...
Louisban Lucas van és duplájáért. De még mindig jobb mint az eredeti, az 96 euró.😄 Melyiket javaslod? Nem az ára szerint.🤔
Az 5 dörzstárcsából 4 egyforma, az ötödiken van egy félkör bemarás valamelyik nyúlványon. Az a legkülső. Annak a félkör kivágásúnak kell a külső kosáron a két nyíllal jelölt horonyba menni.
Ha ki vannak cserélve a dörzsbetétek és össze van szerelve, be kell állítani a kuplung holtjátékát.
A kormányon koppig BE kell csavarni a bowdenállítót. Ezután a kosár közepén levő anyát meglazítani, az anya közepén levő állítócsavart pedig addig tekergetni finoman, amíg a blokkon a kuplungszerkezet kulcsa a blokkon levő jelre (egy csík) áll. A kulcsot ujjal nyomni kell mindeközben.
A papirtomitest pengevel celszeru levagni az aluminiumrol, a penget a dekli elevel parhuzamosan futtatva, mint amikor uveg/keramia fozolaprol kapirgalja az ember a raegett cuccot. Ne vagj bele az aluminiumba, csak a papirt hamozd le.
Ha cafaktak maradnak rajta, 500-as vagy annal finomabb csiszolopapirral lehet eltunteni.
Az uj tomites felhelyezeseben segit, ha a zsirral megkened a feluletet es arra a papir ratapad, kevesbe fog elmocorogni.
Az uj tomitest a blokkra tapaszd, az illesztocsapok is a blokkban legyenek.
Ha a dorzstarcsak egettek, uvegesek, kuka. A fem tartcsakat 150-es csiszolopapiron fel lehet kicsit javitani. Ha nincsenek eldeformalodva, persze
Lieber Kunde, Das gelbe Kabel ist mit dem Pluskabel des Zündschlosses verbunden, das schwarze Kabel ist mit dem Minuspol der Batterie verbunden, das grüne Kabel ist mit dem Motordrehzahlsignalkabel verbunden und das rote Kabel ist mit dem Pluspol verbunden die Batterie (dahinter befindet sich auch ein kurzes Kabel, das als Uhreinstellkabel dient. Langes Berühren des Minuspols führt dazu, dass die Uhr in Minuten springt, während eine Berührung des Minuspols dazu führt, dass die Uhr in Minuten springt.) Bitte überprüfen sie es
Dragstar topikot javasolnam egyebirant.