Köszi! Szuper! Na már merem jelenteni, a szívműtét sikerült, és a beteg is túlélte.😅 Tegnap éjfélig kicseréltem a karbit, egy vadi új mikunira, amit ebayen találtam egy német motorszerelő műhely vagy mi oldalán, féláron mert nem volt csomagolása. Hidegen -melegen jól indul. Melegen nincs hirtelen gázra fulladás mint eddig. Csak alapjáraton állítottam, keverékhez nem nyúltam. Rész és teljes terhelésen még nem próbáltam, mert mire ma összeraktam lecsúszott pár sör.🤣 Meg becsúszott pár őszhajszál. A motor ég és föld, olyan mint amire emlékeztem, hogy lennie kellene, a kawa er-5-ből kiindulva. A váltó öreg, de működik, a neutrál még mindig nincs meg mindig. Kopott tudom, remélem nem fogja kidobálni a sebességeket, akkor el vagyok vele egyenlőre.🤷 Régen nem volt melegen üres leállítva azonnal. Most hektikus... Holnap kipróbálom nem csak a parkolóban. Régen a kuplung teljesen kint fogott, és nem lehetett csúsztatni. Fogott vagy sem. Most beljebb kezd fogni, lehet vele játszani, talán kellene még állítanom, csak nem tudom, hogy ha kijjebb fog fogni rendesen kiemel-e.🤔 Gázbowdenek szuperálnak, van holtjáték, nem változik az alapjárat kormánytekerésre.😁 Új a szivatóbowden is. Ez picit hosszabb. Nem tudom nem a régi volt-e a hibás, mert nagyon feszült az is.🤷 A szekunderluftot kikktatom, de addig is láttam, hogy van légszűrője. Nem kellene azt is kitisztítani?🤔 Meg hogyan tudom ellenőrizni, hogy a (ha jól értelmeztem) membrános ventillátor nem akadt-e meg zárt vagy nyitott helzetben? Mert bezavarhat, úgy olvastam, mint egy lyukas kipufogó.? Ja és végre nem puffog meg robban a kipufogóm.😁 Mdg csörgött ming amiben kavics van.🤣
A gumicsovet lehuzod, keritesz egy akkora csapagygolyot, ami szorosan bele tud menni. A golyot bezsirozod, betomod a csobe 2-3 centi melyen, a gumicsovet visszaakasztod oda, ahonnan lehuztad.
A ket egymas mellett futo, vastag cso es a hosszu vekony az, amivel ezt el kell vegezni. A ket rovid, gorbe osszekoto/szivocsonel nem feltetlen muszaj.
Blackiex, utána olvastam ennek a szekunder levegő xarnak, le nem merem venni, mert itt szigorúak a vizsgán. Ki tudom valahogy úgy iktatni, hogy vizsgára visszaköthessem, meg ne látszódjon ha megállît a rendőr? Tudom, ha mér bukta van, de na...
Az egy kabel/bowden rendezo ful. Lehet hajlitgatni, a mellette futo vezeteket fogja lobogas ellen. Nem biztos, hogy pont ott, azon a sarkon szukseg van ra, le lehet venni es attenni mashova, ahol esetleg van ertelme
A P betunek a vilagon semmi jelentosege. Hogy miert van ott, arrol a kinait kell megkerdezni, aki rairta.
Ez nem tűnik ólomnak inkább alumíniumnak.🤷 Igen próbálok csak annyit, mindkét feléből. Nem csiszolópapírral mert azt kiröhögte.😁 Már haladok és próbálgatom. A képen amekkora volt, most, meg az eredeti.😄
Lagy olom az a buci (bowden dionak szokas hivni), csiszolopapirral tudsz levenni a szelessegebol. Probalj meg csak annyit levenni belole, amennyit feltelten muszaj.
Köszi! A szivatóbowdenen nem kell holt játékot vagy valamit állítani?🤔 Balra tekert kormánynál nagyon feszül az egész. Úgy, hogy nem is volt a könyv szerint a helyén, de úgy még jobban.
Megint belezavarodtam. Le tudom úgy venni a tankot, hogy nem engedem le a benzint sehonnan? Lehúzhatom a csöveket a csapról, vagy van ahonnan folyhat a benzin? Az úszóház leeresztő csavarom nem jó.🤷
Nincs tudomasom videorol. Tank le, bowden a karbirol leold, utana nyitod ki a gazszektor a jobb markolatnal.
Visszafele forditott a sorrend, eloszor a gazkarnal jatszod be oket, utana vezeted le a vaz menten (ahogy volt) a karbihoz, ott beakasztod, majd a bowden holtjatekot kiigazitod az allitocsavarokkal a karburator bowdentartoin. A felso, a gazkarhoz kozeli bowdenallito mar csak finomhangol, a durva beallitast lent kell megejteni
A ket egymas mellett futo, vastag cso es a hosszu vekony az, amivel ezt el kell vegezni. A ket rovid, gorbe osszekoto/szivocsonel nem feltetlen muszaj.
A P betunek a vilagon semmi jelentosege. Hogy miert van ott, arrol a kinait kell megkerdezni, aki rairta.
A kifolyot ne bontsd meg, onnan folyni fog, az fix. A tobbit nem tudom, mert nincs elottem.
Visszafele forditott a sorrend, eloszor a gazkarnal jatszod be oket, utana vezeted le a vaz menten (ahogy volt) a karbihoz, ott beakasztod, majd a bowden holtjatekot kiigazitod az allitocsavarokkal a karburator bowdentartoin. A felso, a gazkarhoz kozeli bowdenallito mar csak finomhangol, a durva beallitast lent kell megejteni