Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Azt láttam hogy azon is van csak kicsit szabályosabb mint az enyémen.😁
Nem állítócsavar, az egy záródugó. Azért van beragasztva, hogy ne szivárogjon és hogy vegye ki senki.
Az eredetin is van. Nem csak erre a motorra kerül ilyen. Van olyan eset, amikor a gyártó azt a furatot ellátja vákuum csatlakozással, az annak a helye.

A Baboon Hollandiában van.
Jó a kép megint lemaradt.
B.Ú.É.K. Mindenkinek! 😁
Blacki ez milyen állítócsavar? Kicsit mintha nem középen lenne és valami átlátszó kemény ragasztóval van bekenve. 🤷 Amit linkeltél korábban, megnéztem laptopon, biztos, hogy nem olyan.😆 Igaz abból is hiányoznak csavarok, de az pótolható. Csak nem tudom vámköteles lenne-e?🤔
https://www.baboon.eu/en/part/...
A tied
Ez a voltmérő
Mármint melyik? 😁 Az enyém?
Igen ez nem a voltmérős mert az van másmilyen, kettő meg minek. Azt nem értettem milyen időt mér.😆 Mindegy az idő részét legfeljebb nem kötöm be.🤷 A voltmérőt úgy értettem az a bigyó egyértelmű.😊
Ez a gyári bilincs.
Nincs voltmérő ezen. Ez fordulatszámot és üzemórát mér.
Sehol nem találok hasonlót, így bekötési utasítást sem. Írni kell az eladónak.
Leveszem a tankot, és néztem hozzá videót. Na most az én vákumcsövemen csak ilyen van, a videóban meg azért komolyabb bilincs. Lehet ez is probléma? Cseréljem?
Fiug!😁 Segítsetek légyszi! Ezt a nyavaját hova kell bekötni?🤷 Semmilyen papír nem jött hozzá. Régebben írtátok, hogy a zöldet a gyújtótrafó narancssárgájához.🤔 De ezen van még sárga is. Meg egy kis külön kijövő drót hátul, ami a képen piros de azon ami jött fekete.😆 A másik piros a plusz a fekete a minusz az világos. De azokat hova érdemes bekötni? Gondolom nem közvetlenül az aksira? A voltmérőt azt közvetlenül oda azt vágom. De azon van biztosíték is
Motorrad Drehzahlmesser mit Time Clock Gauge Meter LED Digital für DC 12V Motorrad https://amzn.eu/d/62JIXTn
Köszi! Ilyenre gondoltam!
Szép összeg...

Azt azért megjegyezném, és nem ezen típusra érvényesen, hogy amikor egy "nagy" generál költségeit számolják, akkor felírja a mester, hogy szelepfedél tömítés mondjuk gyáriban 12 ezer, csak hát 2 hengeres soros motornál van még minimum 6 db. tömítőgyűrű a csavarok körül mondjuk /2.000,- forint, valamint a két gyertya körüli tömítőgyűrű szintúgy.

Ezért van - és nemcsak itt - hogy a végösszeg, ha tervezettnél csak olyan 15-20%-al lesz több, abban még nincs rendkívüli, pláne, ha a munkadíj is megszalad a régi berohadt csavarok, legyalult menetek miatt.
És ilyen esetben az százalékocska százezerben mérhető plusz lesz.
Amit Blackiex linkelt sokkal olcsóbb mint amit én láttam.😁 Ő profi ebben.😉
Ezek drágák és nem olyan magasak.
https://www.empmotorparts.nl/e...
Nekem ilyen van ami feleslegessé vált.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! HUF25,710.53 30%OFF | Motorcycle Backrest Sissy Bar For Yamaha V Star 250 XV250 2008-2023 Virago 250 1995-2007 XV125 1989-2011 Route 66 1988-1990
https://a.aliexpress.com/_EuIygql

Ez pl. erre idealis.
Utas támlára gondoltam. Olyan magasra, hogy egy málhazsákot oda tudjak rögzíteni. Amikor én kerestem, nem találtam semmit, így árkategóriáról nem tudok nyilatkozni. De ha linkelsz esetleg, azon a nyomon el tudok indulni.
Mondjuk felnis cegek csinalnak ilyent, nekem a helyi munkagep adaptereket epito ceg vallalta el, direktben ilyen tenyleg nem sok lehet.
Mivel en annyira nem vennem eszre, ezert a konnyebb utat valasztottam, vettem egy mondhatni ujat. Az idos motornal nekem a karbantartas miatt a gumi-muanyag reszek idoallosaga miatt is lelki problemaim vannak. Olvastam a karbi beallitasokkal kapcsolatos torteneteket, ezert azt meg eleve kizartam, igaz, a robogom az.

De en pl. a karbi es a legszoro kozotti szivocsovet most cserelem, a motor ertekehez kepest sokert, 12 ezerert, es ez csak egy egyhengeres gyosz. De ez tuti jo lesz...
A kormányt nem KELL, csak rövid a karom.😂 Tudom toldjam meg egy lépéssel.😆 A rendszámtartó tényleg gáz. Alulra átszereltem, rendszámvilágítás, hátsólámpa működik. Ferde lett a rendszám, de azt én csesztem el.🤷 találnom kell majd egy kompatibilis tartót, csak most nem volt kedvem a netet túrni. Tavasszal csak találok egy szerelőt aki elvállalja... Addig meg jót játszom vele.😁 A kipuffot inkább bíznám szakemberre, de hogyan kell keresni az ilyen cégeket? Hirtelen csak ezt találtam, de itt nem látom hogy ráégetnének festéket, mint ahogy Freelac írta.🤷
https://www.korrotech.com/
Ja... tanulság? Nagyon meg kell nézni, mit veszünk.
Amin van középsztender, a villát, kerék és a kormánycsapágyat helyben ellenőrizni kell. A tárcsák, féknyereg és betétek állapota helyben ellenőrizhető, az olajfolyások szintén, szívócsonkokhoz is belátni zseblámpával, a szivárgó karbi vagy csap is nyomot hagy. Ennek a felét le lehet faragni, ha ott hagyod, ami gyanús és keresel egy másikat. Lehet kétszázezerrel többe kerül, de ha csak a gumik és a tárcsák jobbak rajta, az már behozta a különbséget.

Ezt csak úgy általánosságban mondom, nem feltétlen Freelac-ra reagálva.
Igen, ez pontosan így van. Ez a kategória, ami már ki is halt a szalonokból egyre komplikáltabb is lesz, mert ebből az ember nem kap újat vagy lassan már pár évest sem nagyon - vagy legalábbis autentikushoz konvergálót nem.

Ha vesz az alany például egy 1100/750-es XV-t és mindent le akar cserélni, amit érdemes:
- a bowdenszett 30 eFt
- a szívócsonkok 15 eFt
- fékbetétek 18 eFt
- hátsó fékpofák 13 eFt
- féknyereg felúító 10 eFt
- főfékhenger felújító 7 eFt
- villafelújító szett 22 eFt
- kerékcsapágyak elöl-hátul 15 eFt
- kuplung dörzstárcsa szett 15 eFt
- a két deklitömítés 13 eFt
- kormánycsapágy 14 eFt
- 3 liter normális olaj szűrővel 13 eFt
- légszűrő 7 eFt
- a két porlasztó felújító szett 30 eFt
- membránok 20 eFt
- benzincsap felújító szett 6 eFt
- üzemanyagcső 3 eFt
- fém fékcsövek 25 eFt
- akku 25 ezer
- két új gumi 100 eFt

Ez 401 ezer Ft. A munkadíj ennyi mindenre (plusz szelepállítás és szinkron) 250 és 500 ezer közt mozog, műhely függvénye.
Egy megkímélt 750-es 1.2 milló, egy jobb ezeregyes másféltől indul manapság.
Egyszer itt saccra kiszámoltuk, hogy vesz a driver egy valamit mondjuk 1-1,5 millió között, ha elviszi szervizbe, és azt mondja, hogy mester, hosszú időre gondolok ezzel a járgánnyal, olcsó volt, tehát jó eséllyel fék és annak a körítése, egy szelephézag, tömítések, esetleg kuplung, esetleg gumik, ne adj Isten kormánycsapágy, meg az apró, hogy nézd meg a bowdeneket is, mert lehet, hogy kicsit túlzás, de így felírom a km óra állását, és tudom, hogy innét indul minden és így tudok tervezni, ja egy akku is, és abban a pillanatban a munkadíjjal együtt több, mint a felét otthagyja a szervizben. És ezt nemigazán vállalja be már senki, nemhogy 70/30, jobb esetben a drivernek valami technikai/mechanikai előélete, a másik esetben a haverokkal valamit csinálnak. És abból még véletlenül sem lesz jó dolog.

És nem kell kínai vacak, miközben ezt írom, itt az eredeti Dellorto karbi, mindig könnyezett, alatta csupa redva a blokk. Most van a téli karbantartás, leszedtem és látom, hogy az úszóház peremében oldalról nézve kis hordó, vagyis ez a két csavarnál a spiáter öntvényre felfekszik, távolabb a csavartól meg eláll. Ezt kellett kicsit helyrehozni, majd visszaszereléskor meglátom, mennyire sikerült. Ha nem, cserebere...
A tapasztalatom szerint 70-30 a kendácsolók javára műfajtól függetlenül, kevesen teszik bele a lét. Az inkább elmegy a látványra, LED index-re, színes plexire, eloxált kuplung- és fékkarra, de villaszimeringből meg az olcsót veszik és járnak szivacsos fékkel vagy sziloplasztozott szelepfedéllel. Ha annyi forintom lenne...

Ez van, amit leírsz. Cacsi hozzányúlt itt-ott és előkerült a kínai fesszabályzó, a kendácsolt rendszámtartó, az Aliexpress-es karburátor (ami nincs beállítva, vagy úgy gatya, ahogy van), volt valami hiányzó csavar sztori is és még a kormányt is ki kellene cserélni (még az is lehet, hogy bowdenestől-fékcsövestől). Ki tudja, mi rejtezik még ott, ahol ilyeneket találni? Az a tapasztalatom, hogy sok jó nem...