Nem állítócsavar, az egy záródugó. Azért van beragasztva, hogy ne szivárogjon és hogy vegye ki senki.
Az eredetin is van. Nem csak erre a motorra kerül ilyen. Van olyan eset, amikor a gyártó azt a furatot ellátja vákuum csatlakozással, az annak a helye.
B.Ú.É.K. Mindenkinek! 😁
Blacki ez milyen állítócsavar? Kicsit mintha nem középen lenne és valami átlátszó kemény ragasztóval van bekenve. 🤷 Amit linkeltél korábban, megnéztem laptopon, biztos, hogy nem olyan.😆 Igaz abból is hiányoznak csavarok, de az pótolható. Csak nem tudom vámköteles lenne-e?🤔 https://www.baboon.eu/en/part/...
Igen ez nem a voltmérős mert az van másmilyen, kettő meg minek. Azt nem értettem milyen időt mér.😆 Mindegy az idő részét legfeljebb nem kötöm be.🤷 A voltmérőt úgy értettem az a bigyó egyértelmű.😊
Leveszem a tankot, és néztem hozzá videót. Na most az én vákumcsövemen csak ilyen van, a videóban meg azért komolyabb bilincs. Lehet ez is probléma? Cseréljem?
Fiug!😁 Segítsetek légyszi! Ezt a nyavaját hova kell bekötni?🤷 Semmilyen papír nem jött hozzá. Régebben írtátok, hogy a zöldet a gyújtótrafó narancssárgájához.🤔 De ezen van még sárga is. Meg egy kis külön kijövő drót hátul, ami a képen piros de azon ami jött fekete.😆 A másik piros a plusz a fekete a minusz az világos. De azokat hova érdemes bekötni? Gondolom nem közvetlenül az aksira? A voltmérőt azt közvetlenül oda azt vágom. De azon van biztosíték is
Motorrad Drehzahlmesser mit Time Clock Gauge Meter LED Digital für DC 12V Motorrad https://amzn.eu/d/62JIXTn
Azt azért megjegyezném, és nem ezen típusra érvényesen, hogy amikor egy "nagy" generál költségeit számolják, akkor felírja a mester, hogy szelepfedél tömítés mondjuk gyáriban 12 ezer, csak hát 2 hengeres soros motornál van még minimum 6 db. tömítőgyűrű a csavarok körül mondjuk /2.000,- forint, valamint a két gyertya körüli tömítőgyűrű szintúgy.
Ezért van - és nemcsak itt - hogy a végösszeg, ha tervezettnél csak olyan 15-20%-al lesz több, abban még nincs rendkívüli, pláne, ha a munkadíj is megszalad a régi berohadt csavarok, legyalult menetek miatt.
És ilyen esetben az százalékocska százezerben mérhető plusz lesz.
Amit Blackiex linkelt sokkal olcsóbb mint amit én láttam.😁 Ő profi ebben.😉
Ezek drágák és nem olyan magasak. https://www.empmotorparts.nl/e...
Nekem ilyen van ami feleslegessé vált.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! HUF25,710.53 30%OFF | Motorcycle Backrest Sissy Bar For Yamaha V Star 250 XV250 2008-2023 Virago 250 1995-2007 XV125 1989-2011 Route 66 1988-1990 https://a.aliexpress.com/_EuIygql
Utas támlára gondoltam. Olyan magasra, hogy egy málhazsákot oda tudjak rögzíteni. Amikor én kerestem, nem találtam semmit, így árkategóriáról nem tudok nyilatkozni. De ha linkelsz esetleg, azon a nyomon el tudok indulni.
Mivel en annyira nem vennem eszre, ezert a konnyebb utat valasztottam, vettem egy mondhatni ujat. Az idos motornal nekem a karbantartas miatt a gumi-muanyag reszek idoallosaga miatt is lelki problemaim vannak. Olvastam a karbi beallitasokkal kapcsolatos torteneteket, ezert azt meg eleve kizartam, igaz, a robogom az.
De en pl. a karbi es a legszoro kozotti szivocsovet most cserelem, a motor ertekehez kepest sokert, 12 ezerert, es ez csak egy egyhengeres gyosz. De ez tuti jo lesz...
A kormányt nem KELL, csak rövid a karom.😂 Tudom toldjam meg egy lépéssel.😆 A rendszámtartó tényleg gáz. Alulra átszereltem, rendszámvilágítás, hátsólámpa működik. Ferde lett a rendszám, de azt én csesztem el.🤷 találnom kell majd egy kompatibilis tartót, csak most nem volt kedvem a netet túrni. Tavasszal csak találok egy szerelőt aki elvállalja... Addig meg jót játszom vele.😁 A kipuffot inkább bíznám szakemberre, de hogyan kell keresni az ilyen cégeket? Hirtelen csak ezt találtam, de itt nem látom hogy ráégetnének festéket, mint ahogy Freelac írta.🤷 https://www.korrotech.com/
Ja... tanulság? Nagyon meg kell nézni, mit veszünk.
Amin van középsztender, a villát, kerék és a kormánycsapágyat helyben ellenőrizni kell. A tárcsák, féknyereg és betétek állapota helyben ellenőrizhető, az olajfolyások szintén, szívócsonkokhoz is belátni zseblámpával, a szivárgó karbi vagy csap is nyomot hagy. Ennek a felét le lehet faragni, ha ott hagyod, ami gyanús és keresel egy másikat. Lehet kétszázezerrel többe kerül, de ha csak a gumik és a tárcsák jobbak rajta, az már behozta a különbséget.
Ezt csak úgy általánosságban mondom, nem feltétlen Freelac-ra reagálva.
Igen, ez pontosan így van. Ez a kategória, ami már ki is halt a szalonokból egyre komplikáltabb is lesz, mert ebből az ember nem kap újat vagy lassan már pár évest sem nagyon - vagy legalábbis autentikushoz konvergálót nem.
Ha vesz az alany például egy 1100/750-es XV-t és mindent le akar cserélni, amit érdemes:
- a bowdenszett 30 eFt
- a szívócsonkok 15 eFt
- fékbetétek 18 eFt
- hátsó fékpofák 13 eFt
- féknyereg felúító 10 eFt
- főfékhenger felújító 7 eFt
- villafelújító szett 22 eFt
- kerékcsapágyak elöl-hátul 15 eFt
- kuplung dörzstárcsa szett 15 eFt
- a két deklitömítés 13 eFt
- kormánycsapágy 14 eFt
- 3 liter normális olaj szűrővel 13 eFt
- légszűrő 7 eFt
- a két porlasztó felújító szett 30 eFt
- membránok 20 eFt
- benzincsap felújító szett 6 eFt
- üzemanyagcső 3 eFt
- fém fékcsövek 25 eFt
- akku 25 ezer
- két új gumi 100 eFt
Ez 401 ezer Ft. A munkadíj ennyi mindenre (plusz szelepállítás és szinkron) 250 és 500 ezer közt mozog, műhely függvénye.
Egy megkímélt 750-es 1.2 milló, egy jobb ezeregyes másféltől indul manapság.
Egyszer itt saccra kiszámoltuk, hogy vesz a driver egy valamit mondjuk 1-1,5 millió között, ha elviszi szervizbe, és azt mondja, hogy mester, hosszú időre gondolok ezzel a járgánnyal, olcsó volt, tehát jó eséllyel fék és annak a körítése, egy szelephézag, tömítések, esetleg kuplung, esetleg gumik, ne adj Isten kormánycsapágy, meg az apró, hogy nézd meg a bowdeneket is, mert lehet, hogy kicsit túlzás, de így felírom a km óra állását, és tudom, hogy innét indul minden és így tudok tervezni, ja egy akku is, és abban a pillanatban a munkadíjjal együtt több, mint a felét otthagyja a szervizben. És ezt nemigazán vállalja be már senki, nemhogy 70/30, jobb esetben a drivernek valami technikai/mechanikai előélete, a másik esetben a haverokkal valamit csinálnak. És abból még véletlenül sem lesz jó dolog.
És nem kell kínai vacak, miközben ezt írom, itt az eredeti Dellorto karbi, mindig könnyezett, alatta csupa redva a blokk. Most van a téli karbantartás, leszedtem és látom, hogy az úszóház peremében oldalról nézve kis hordó, vagyis ez a két csavarnál a spiáter öntvényre felfekszik, távolabb a csavartól meg eláll. Ezt kellett kicsit helyrehozni, majd visszaszereléskor meglátom, mennyire sikerült. Ha nem, cserebere...
A tapasztalatom szerint 70-30 a kendácsolók javára műfajtól függetlenül, kevesen teszik bele a lét. Az inkább elmegy a látványra, LED index-re, színes plexire, eloxált kuplung- és fékkarra, de villaszimeringből meg az olcsót veszik és járnak szivacsos fékkel vagy sziloplasztozott szelepfedéllel. Ha annyi forintom lenne...
Ez van, amit leírsz. Cacsi hozzányúlt itt-ott és előkerült a kínai fesszabályzó, a kendácsolt rendszámtartó, az Aliexpress-es karburátor (ami nincs beállítva, vagy úgy gatya, ahogy van), volt valami hiányzó csavar sztori is és még a kormányt is ki kellene cserélni (még az is lehet, hogy bowdenestől-fékcsövestől). Ki tudja, mi rejtezik még ott, ahol ilyeneket találni? Az a tapasztalatom, hogy sok jó nem...
Az eredetin is van. Nem csak erre a motorra kerül ilyen. Van olyan eset, amikor a gyártó azt a furatot ellátja vákuum csatlakozással, az annak a helye.
A Baboon Hollandiában van.
Blacki ez milyen állítócsavar? Kicsit mintha nem középen lenne és valami átlátszó kemény ragasztóval van bekenve. 🤷 Amit linkeltél korábban, megnéztem laptopon, biztos, hogy nem olyan.😆 Igaz abból is hiányoznak csavarok, de az pótolható. Csak nem tudom vámköteles lenne-e?🤔
https://www.baboon.eu/en/part/...
Sehol nem találok hasonlót, így bekötési utasítást sem. Írni kell az eladónak.
Motorrad Drehzahlmesser mit Time Clock Gauge Meter LED Digital für DC 12V Motorrad https://amzn.eu/d/62JIXTn
Azt azért megjegyezném, és nem ezen típusra érvényesen, hogy amikor egy "nagy" generál költségeit számolják, akkor felírja a mester, hogy szelepfedél tömítés mondjuk gyáriban 12 ezer, csak hát 2 hengeres soros motornál van még minimum 6 db. tömítőgyűrű a csavarok körül mondjuk /2.000,- forint, valamint a két gyertya körüli tömítőgyűrű szintúgy.
Ezért van - és nemcsak itt - hogy a végösszeg, ha tervezettnél csak olyan 15-20%-al lesz több, abban még nincs rendkívüli, pláne, ha a munkadíj is megszalad a régi berohadt csavarok, legyalult menetek miatt.
És ilyen esetben az százalékocska százezerben mérhető plusz lesz.
Ezek drágák és nem olyan magasak.
https://www.empmotorparts.nl/e...
Nekem ilyen van ami feleslegessé vált.
https://a.aliexpress.com/_EuIygql
Ez pl. erre idealis.
De en pl. a karbi es a legszoro kozotti szivocsovet most cserelem, a motor ertekehez kepest sokert, 12 ezerert, es ez csak egy egyhengeres gyosz. De ez tuti jo lesz...
https://www.korrotech.com/
Amin van középsztender, a villát, kerék és a kormánycsapágyat helyben ellenőrizni kell. A tárcsák, féknyereg és betétek állapota helyben ellenőrizhető, az olajfolyások szintén, szívócsonkokhoz is belátni zseblámpával, a szivárgó karbi vagy csap is nyomot hagy. Ennek a felét le lehet faragni, ha ott hagyod, ami gyanús és keresel egy másikat. Lehet kétszázezerrel többe kerül, de ha csak a gumik és a tárcsák jobbak rajta, az már behozta a különbséget.
Ezt csak úgy általánosságban mondom, nem feltétlen Freelac-ra reagálva.
Ha vesz az alany például egy 1100/750-es XV-t és mindent le akar cserélni, amit érdemes:
- a bowdenszett 30 eFt
- a szívócsonkok 15 eFt
- fékbetétek 18 eFt
- hátsó fékpofák 13 eFt
- féknyereg felúító 10 eFt
- főfékhenger felújító 7 eFt
- villafelújító szett 22 eFt
- kerékcsapágyak elöl-hátul 15 eFt
- kuplung dörzstárcsa szett 15 eFt
- a két deklitömítés 13 eFt
- kormánycsapágy 14 eFt
- 3 liter normális olaj szűrővel 13 eFt
- légszűrő 7 eFt
- a két porlasztó felújító szett 30 eFt
- membránok 20 eFt
- benzincsap felújító szett 6 eFt
- üzemanyagcső 3 eFt
- fém fékcsövek 25 eFt
- akku 25 ezer
- két új gumi 100 eFt
Ez 401 ezer Ft. A munkadíj ennyi mindenre (plusz szelepállítás és szinkron) 250 és 500 ezer közt mozog, műhely függvénye.
Egy megkímélt 750-es 1.2 milló, egy jobb ezeregyes másféltől indul manapság.
És nem kell kínai vacak, miközben ezt írom, itt az eredeti Dellorto karbi, mindig könnyezett, alatta csupa redva a blokk. Most van a téli karbantartás, leszedtem és látom, hogy az úszóház peremében oldalról nézve kis hordó, vagyis ez a két csavarnál a spiáter öntvényre felfekszik, távolabb a csavartól meg eláll. Ezt kellett kicsit helyrehozni, majd visszaszereléskor meglátom, mennyire sikerült. Ha nem, cserebere...
Ez van, amit leírsz. Cacsi hozzányúlt itt-ott és előkerült a kínai fesszabályzó, a kendácsolt rendszámtartó, az Aliexpress-es karburátor (ami nincs beállítva, vagy úgy gatya, ahogy van), volt valami hiányzó csavar sztori is és még a kormányt is ki kellene cserélni (még az is lehet, hogy bowdenestől-fékcsövestől). Ki tudja, mi rejtezik még ott, ahol ilyeneket találni? Az a tapasztalatom, hogy sok jó nem...