Az uj akksi mifele gyartmany, hogy ennyire gyenge? Ritka szar eredmeny ez egy uj akkutol, de meg egy 4-5 evestol is. Kozvetlen az akkun merve ez botranyszar ertek.
Sziasztok,
Aposom kert meg, hogy probaljak neki keresni utasülést esetleg hattamlaval. Tudnatok esetleg tippeket adni, hogy hol keressek? XV535 VJ01 2002-es evjarat. Ausztria, Nemetorszag cim is van, ha csak kulfoldon lehetseges. Koszi elore is!
Üdv.: Balazs
Az akksit kéne megmérni indítózás közben. Ha az akku feszültsége az önindító működése közben 9V alá esik, a gyújtásvezérlő nem tud szikrát csiholni. Amikor elengeded a gombot, az önindító már nem terheli az akksit és amíg a főtengely meg nem áll, egy-két szikrát még láthatsz. Ez jellemzően annak a jele, hogy az akku nincs a helyzet magaslatán - persze ezt a méréssel lehet csak konfirmálni.
Akkor ne foglalkozz a bevagasokkal, tedd ossze es kesz. A legkulso eseteben a vastagabbik kopofelulet nezzen a fem lamella fele. Gyanitom a masik 4 lamellan is ugyanolyan vastag a koporeteg, mint a legkulso vastagabbik oldalan.
Mindenhol ezt a cikkszámot hozza xv250-hez. MCC409-5 009
Külső méretek stimmelnek. A külső szélesebb lamella amin nekem a beállító bevágás van sima,se perem se bevágás. Meg a parafa bizbaszok is kisebbek (az összesen). Plusz az egyik oldalán a parafa vastagabb a másikon vékonyak a legkülső lamellán. Akkor melyik fele megy kívülre?🤷
Blackiex help!
Megjött a lucas kopólamella a Louistól. Konkrétan a motoromhoz rendeltem. Mégcsak nem is hasonlít az eredetire. Ebben van egy ami szélesebb és 4 amin van bevágás de kettő is meg perem. Az enyémen egyen volt egy bevágás az ment legkívülre... Most küldjem vissza vagy hogyan?🤷😅
Így, hogy nem hallom, nehezen mondok okosat, de én az elülső lánckerék környékén nézelődnék először.
Mivel a GN125 kislánckereke nincs rászorítva a tengelyre (nem anyacsavar tartja feszesen a tengelyen, hanem egy záró alátét két kiscsavarral) a lánckeréknek eleve van egy kis játéka. Ha nekiáll kiverődni, egész sokat tud kotyogni.
Időben el kell csípni, ellenkező esetben tönkreteszi a bordákat a kihajtó tengelyen.
Sziasztok, kicsit tìpusidegen, de talàn àltalànos jellegű kérdés. Szóval olyat csinàl a kicsi boltbajàrós motorom, hogy beteszem egyesbe, kattanàs ( mint minden motornàl) és mikor engedem fel a kuplungot még egy kattanàs, mikor kezd gurulni. ( ezt nem biztos, hogy kéne neki csinànàlnia) Nekem elsőre a menesztőgumi, és a lànc jutott eszembe. esetleg kicsit megkopott kapcsolóköröm ....Egy baràtom szerint a vàltóból vagy kuplungból jön. Igazàból nem dràmai, szerintem csak egyesben csinàlja. A sebességet nem dobja ki, zúgni nem zúg, vàltani nem nehéz..Szerintetek mi okozhatja és érdemes-e aggódni ? ( Kb 40000 km futott a gép és kb 20 lóerős).köszönet, ha van ötlet. És mégegyszer, bocs , hogy nem virago az alany ( Az xv 500 most rendben van, csak a hàtsó sàrvédőt akarom lefújni a télen 🙂.
itt nézd meg ha itthon nem kapsz.
https://www.baboon.eu/hu/alkat...