Csacsit kérdeztem, de nem igaz, a Bakonyt is elég jól lehoztuk. Blackiex földet is bevesszük hamar, csak előtte Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D
Köszi a meghívást, de messze vagyok.🤔 Azt hiszem.😁 Meg még tesztelnem kell a megbízhatóságát is.😅 Első kemény 4 km-es utam után tolhattam haza.🤣 A fékeket meg akarom nézetni szerelővel, az elől már csak nem futnak el.😂 Nekem olyan mintha picit mindig surlódna, vagy fogalmam sincs mi a normális. A féktárcsa kicsit vállas. Szomszédom is mondta, hogy fura az első fék. Nem tudom, hogyan tudom a betéteket pl. megmérni. Amikor megvettem, azt mondták, fékfolyadék lett cserélve. Persze azt is mondták, hogy működik, pedig töltése se volt.🤣
Köszi szépen mindkettőtöknek a szép szavakat! 😊 A motor tényleg gyönyörű, még én se tudtam elrontani.😅 A másik képet csak azért tettem fel, mert az egyetlen vállalható kép kb. 5 éve.😂 Mivel az adatlapom hiányos, gondoltam legalább tudjatok kötni valakit a sok béna kérdéshez. 😅😘
Gratula! Blackiex sensei pedig az univerzum egyik bölcse. Gandalfhoz tudnám hasonlítani, csak modernebb. ;)
Jössz velünk motorozni? Gyulus54 a túravezér, aki 250-es gépnek is kiváló tempót diktál. :)
Gyönyörűek vagytok mindketten! 🙂
Én sem szóltam hozzá, de nagy-nagy congrats a kitartásodhoz, leleményességedhez, a motor szeretetéhez,
és nem utolsó sorban Blackiex türelméhez, segítő készségéhez! 🙂
Blackiex! Köszi, köszi a sok segítséget!😘🥰 És köszi a többieknek is!😘 Biztos lesz még kérdésem.🤣 Tudom a kormányhínár tök ciki, de ki kell próbálnom.😂 A fiam azt mondta, miért nem vágom le? Mondom mert akkor minek tettem fel?🤣 Reméldm nem megyek az idegeitekre.😬 Remélem őszig már csak megyek vele, aztán folyt.köv. (polirozgatni mindent is...) Örülök, hogy vagytok!❤️
Igen egyenesen. 😅 Hát ez 30 perc után magas volt,ha 2-3 óra után is. csak jéghidegen jó. Akkor leengedek belőle. Ugye?🤷az olajszűrőt kétszer is ellenőriztem, nem fordítva tettem be.
Igen úgy áll ahogy a képen van, azóta is ellenőriztem. Amatőr kérdés: olajat, olajszűrőt cseréltem, Liqui moly. Feltöltés után megjárattam picit, majd a szint túl magas volt, leengedtem belőle. Pont max jelen volt. Tegnap ugye rendesen bemelegedett, stb. 3 órára rá már kézzel alig volt langyos néztem az olajszintet, és túl magas volt. Azt hittem le kell engednem belőle, vagy mdgint benzines, de nem volt benzin szaga. 😬 Reggel most megnéztem és megint pont maxon van. Ez a jéghideg állapot számít? 😅
Igazából az zavar, hogy mikor a kuplungtárcsákat cseréltem, szétcsúszott a rudazat vagy mi, te írtad, hogy két emberes összerakni, de én simán egyedül, szétfeszítés nélkül rátoltam a tengelyre. Az lehet gond?
" A szekunderluftot kikktatom, de addig is láttam, hogy van légszűrője. Nem kellene azt is kitisztítani?"
- Nem. Engedd el. Ugyis kiiktatod. Semmit nem szamit.
"Meg hogyan tudom ellenőrizni, hogy a (ha jól értelmeztem) membrános ventillátor nem akadt-e meg zárt vagy nyitott helzetben?"
- Fogalmam nincs, mirol van szo. Ha az AIS-sal kapcsolatos dolog, akkor ismet, ne foglalkozz vele.
Hogy a kuplungod hol fog es hol csuszik, azt te erzed, ha nem tetszik, kiserletezz vele.
A valto es az uresallas kerdeseben meg latatlanban semmi otletem nincs, de mielott barmit birizgalnal, a pedal es a blokk kozott minden olyan forgo-csuklo pontot kenj meg alaposan, ami szorulhat. Embertelen mennyisegu panaszt lattam, ahol ment a siras, hogy szar a valto, recseg, nem kapcsol, stb. es csak a valtokar rudazata vagy csukloi voltak kicsit szorosabbak a kelletenel, amitol a pedal nem leptetett normalisan.
A kuplungnál gondoltam arra, hogy minimális beverődés van a kuplungkosáron, de tényldg épp hogy érezni újbeggyel. Síkba csiszoljam? (Neten olvastam) bár szerintem belül van elkopva valami, kukactengely, alakos tárcsa vagy mi. Ha nincs meg az üres klattyan egyet kuplungra és visszaesik egyesbe, aztán fel kettesbe. Vagy üresbe vált de nem ég a lámpa, vagyis kettő között van.🤔🤷
De ezen a nyáron mi megyünk! Nem ússza meg! 😀
250 Km. 3 nap az út! 🤣 🤣 🤣 Csak oda....
Jössz velünk motorozni? Gyulus54 a túravezér, aki 250-es gépnek is kiváló tempót diktál. :)
Én sem szóltam hozzá, de nagy-nagy congrats a kitartásodhoz, leleményességedhez, a motor szeretetéhez,
és nem utolsó sorban Blackiex türelméhez, segítő készségéhez! 🙂
Hidegen, járatás után 30 perccel (tehát miután az üzemszerűen elfoglalt helyéről lecsorgott vissza a motor aljába) a min és a max közt kell legyen.
- Nem. Engedd el. Ugyis kiiktatod. Semmit nem szamit.
"Meg hogyan tudom ellenőrizni, hogy a (ha jól értelmeztem) membrános ventillátor nem akadt-e meg zárt vagy nyitott helzetben?"
- Fogalmam nincs, mirol van szo. Ha az AIS-sal kapcsolatos dolog, akkor ismet, ne foglalkozz vele.
Hogy a kuplungod hol fog es hol csuszik, azt te erzed, ha nem tetszik, kiserletezz vele.
A valto es az uresallas kerdeseben meg latatlanban semmi otletem nincs, de mielott barmit birizgalnal, a pedal es a blokk kozott minden olyan forgo-csuklo pontot kenj meg alaposan, ami szorulhat. Embertelen mennyisegu panaszt lattam, ahol ment a siras, hogy szar a valto, recseg, nem kapcsol, stb. es csak a valtokar rudazata vagy csukloi voltak kicsit szorosabbak a kelletenel, amitol a pedal nem leptetett normalisan.