Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Product Description
Oil The manual suggests Yamalube 10W-40 or Yamalube 10W-50 (if you ride in heat over 100F/40C). You need 1.4L without changing the oil filter, or 1.6L with changing it, so one gallon/4L should be good for two changes. Tighten the oil drain bolt to 34 Nm (25 ft-lb).
Oil filter Replace the oil filter every time you change the oil. Standard Yamaha part is 5JX-13440-00-00, or you can use a HF145. Tighten to 10Nm (7.2 ft-lb). The benefit of the K&N is you don’t need a special tool to remove it (you can use a regular wrench).
Spark plugs Use NGK spark plugs with code C6HSA (sold individually). Make sure they’re gapped to 0.6-0.7mm with an appropriate spark plug gapping tool, and tightened to 13 Nm (9.4 lb-ft) with an appropriate torque wrench.
Air filter Standard Yamaha part number is 2UJ-14451-00-00. You can also use the K&N part YA-2588 which is more available.
Chain lube Motul chain paste is a highly-regarded chain lubricant to use on the chain (the V Star 250 doesn’t have a belt, unlike nearly all its bigger siblings). You might also need a chain cleaner brush.
Brake pads The front brake pads have parts code 4HM-W0045-00-00, and the rear brake shoes have parts code 19D-W253E-00-00.
Brake Fluid You can use any DOT 4 brake fluid (the one we recommend is a high-grade synthetic one)
Oké a második kérdés tárgytalan... Meghámoztam. 🤣 A képen látható fele volt a réginek a csavarfej felé. Bár ez már teljesen lapos volt.
Sziasztok! A 250-es könyvében a szövegben azt írja, hogy az olajleeresztő csavart 43 Nmrel kell meghúzni, a táblázatban hátul, meg 34. Most akkor melyik? 🤷 Na meg van egy új alátétem de régit meg nem találtam a helyén, vagy rá lenne gyógyulva a csavarra? Nem tudom mennyire fog látszani a képen. Ja és az új tömítés melyik oldala legyen befelé? Nem egyforma a két oldala. Blackiex a multkori instrukcióidat betartottam, kész van, csak aludnom kellett rá egyet, hogy felfogjam.😅
Én is erre gondoltam.
Köszönöm.
Akkor szerintem úszóház szellőző. Asszem az úszó túszeleppel kb. egy magasságban van egy peremes lyuk a karbi úszóházában, asszem oda vezet.
3vd
3VD vagy 4TX?
Igen, elég bénán írtam.
Egy tdm 850-net bütykölök, valamit elbaxhattam mert folyik a benya valahonnan. Csak épp nem látni. A karbin,a benzin betáp t idom fölött van egy másik t idom tömlővel.Annak pontosan mi a szerepe,és ha kell akkor hova kell csatlakoztatni??
Igen. Ahogy a karbi kopik, annal inkabb csak tajekoztato jellegu (mondjuk ugy, hogy kiindulasi alap) az eloirt pl. 2 vagy 2.5 fordulat.

Azt hittem kijelento mondat volt es mivel teljesen egyetertettem vele, nem is kerdeztem vissza. :)
Sziasztok!
Most nézem hogy nincs kérdőjel az írásom végén. Kérdezni akartam. Tehát, ha a pilot csavart,gyárilag kettőt kell kitekerni ez változik e a kilóméterek gyarapodásával?
Youtube-on sikerült videót találnom, kifotóztam a helyes kéztartást a szervízpanel eltávolítására ...
Köszönöm szépen, amerikai import , talán emlékszel rá, a MAC rendszert te szerelted fel rá. Próbáltam a betéteket megnézni, mert a robbantott ábrája alapján másik betétet hozott . amire te is utalsz ... A fékkart nehezen lehet behúzni, a fék kifogástalanul működik . Akkor idényre elég lesz egy fékollajcsere , a betétek maradnak. Köszönöm mégegyszer a gyors segítséget !
FDB337 valo a merev nyereghez.
Zarojelben jegyeznem meg, hogy a fekek es a felni NEM 95-ose, vagy amerikai szurkeimport a motor, a korabban emlitett fekbetet cikkszam NEM stimmel.
a plasztik fedo bepattintos, kormos lofasz, ket oldalat osszenyomod vagy csavarhuzoval benyulsz ala, megnyomod es lepattintod
Boven van meg rajta koporeteg.
A muanyag takaro pedig siman lejon.
Szia Blackiex, legyél kedves segíteni !Ez a szervízpanel nevű műremek hogy jön le, nem akarom eltörni, vagy feszegetni, a képen látható fékbetétek alkalmasak még a közlekedésre, vagy csereérettek ??? Köszönöm !
Sziasztok! Az alapjárati (pilot) csavar állását befolyásoló tényezők között, szerepel a megtett kilométerek száma, vagy az alkatrészek kopottsága is.
Köszönöm szépen !
Nem szeretek fékbetétet javasolni, mert mindenki mást "szeret".
De ha ilyen kritériumok szerint kell, akkor talán Ferodo FDB781P - az elég közel van a gyári GG besorolású betéthez.
Sziasztok , Blackiex 1995 nagy XV - re milyen első fékbetétet javasolsz, ami tekintettel a tárcsára kellőképpen puha ??? Köszönöm !
Köszi szépen! Rákeresek.
Semmi. Teljesen hagyományos, ezeréves dizájn.
Ugyanaz, mint a kettőötvenesé, utóbbiról Youtube-on tuti lesz videó.
Sziasztok!
125-ös Virgácsomon könnyezik az első teló, szimmeringet szeretnék cseréli. Van valami még (olajon túl) amit be kell szereznem hozzá? Illetve van-e valami trükk, huncutság, amiről érdemes tudni, mielőtt nekilátok?