Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Szerintem...... Mikor odafújtam, megtorpant, és kis bugyborékolás. A vipolán cső bepárásodott...
Úgy gondolom, hogy akkor ott.
A foton lathato repedesen at szivja a falsot?
Megrendeltem, elmegyek érte személyesen...
Igen, teljesen vallalhato szajre.
Nem az a ket evig mukodo kinai fajta.
Köszönöm....
Ismered? Elfogadható minőségű?
Erre, de itthon is kapni.
Linkeltem lentebb.
Jaja, CHY-21. Momentan innen a legolcsobb, asszem 10 rongy felett a postat is alljak.

http://robogoalkatresz.bolt.hu...
Kösznöm...
Igen, azt a könyök gumit. Lehet, nem jól írtam a megnevezését....
A szivocsonk cserejehez nem kell a karbit kivenni, de a tankot fel kell billenteni, a levegoszurot kivenni, a karbi szajat osszekoto gumit pedig fel kell tolni kicsit a vaz uregebe (kvazi az airbox-ba).
Ha ez megvan, a szivocsonk biincseket le kell lazitani, a karbikat kibillenteni a csonkokbol es ezutan a csonk toveben ket imbusz kitekerese utan oldalra ki lehet huzni a szivokonyokoket.

Tourmax CHY-21-et vegyel.
Leomlo alatt a szivocsonkot erted a porlaszto es a hengerfej kozt?
Elkészült a szinkron mérő műszerem.
Bemelítettem, a vasat, kb. 500m után, felakadt az 1-es tűszelepe, elöntött a benzin. Hazaevickéltem, szétszedtem. Semmi okát nem láttam a felakadásnak. Teljesen tiszta tank/üza. rendszer. Soha nem bántottam Ő Sárkányságát, nem tudom miért bosszúskodik velem.
Öszeraktam, bemelegítő kör. Jöhet a szinkron mérés. Csapok elzárva, csövek a szívocsonkon. Beindít. Ketyeg, csapok kinyit, .......
örömködés...... egy-két tizedet kellett igazítani a csavaron.
örömködés addig, amíg nem nyúltam a gázkarhoz.... lassan húzva 3000-es rpm. és a 2-es majdnem kiszippantotta az olajat a csőből..... na basszus!
Ez valahol nagyon falsot szív! Féktisztító, pillangó szelep tengelyeknél semmi változás. 1-es henger leömlő, semmi változás. 2-es henger leömlő,... torpanás, a vipolán csőben megjelenik a pára, és cseppek...

http://www.kriszera.hu/x

Szóval, gond van. Ez így nem jó. Lehet vele menni, de nem egészséges, és nem is szeretnék.
Úhy-hogy leömlő vadászat.
Segítséget kérek: Le kell szedni a karburátort, vagy ki lehet billenteni alóla? ....
Gyulus betette a bogarat a fulembe, ugyhogy en is raneztem a porlasztokra. Talan akkor lottem be oket, amikor eloszor felpakoltam a karbikat, ideje volt ugyis.

A kezdeti elteres soknak tunhet, de 10 Hgmm difi a gyari tures, az olaj tizenhetszer kevesbe suru es felnagyitja a 'hibat'. Minimalis simogatasra elmult.

https://drive.google.com/file/...
Lajos, köszönöm a véleményed kormány ügyben!
Én is erre számítok (hogy az egyenest biztosabbnak érzem majd).
Én a típusazonos, gyári kivitelű egyenest tenném fel, a saját kiemelőjével.
Hááááát azt én még nem cseréltem....
A jobb oldali törött hátsó indexet megcsináltam. Útközben nem is lehetett volna izzót cserélni. Minden be volt rohadva. A baloldali szintén, plusz hiányzott a foglalat gumiágya. Műanyag darabokkal volt kitámasztva. 😕 Csináltam gumicsőből másikat.
Akkor a hétvégén előszeded a paripát! 🙂
Ha jut rá ma időm, megcsinálom a szinkron ellenőrzést is.
Szöghajtásnál is le kellene cserélnem az olajat.
Ha megyek átvenni a megrendelt 20w-50-et, veszek hajtóműolajat is.
Szombaton megcsinálom, ha nem lesz fontosabb munka.
Reméljük, Nálad minden rendben lesz. Tavaly is végigdolgoztad! 🙂🙂
Ahogy jobb lesz az idő, megyünk egy rövidebb próbakőrt. 😉

Ma időhiny miatt eddig jutottam.
Lehet, én csak túl optimista vagyok, hogy nincs más tennivalóm olajcserén kívül, októberben indítottam utoljára.
Otthon minden oké, bár a tavasz sok kinti munkát is ad majd, nemcsak hétvégi motorozást.
Szia Anti!
Gyakorlatilag össze van rakva a gép, a karburátorral volt gond. Bár nem tudom, mi történt itt vele az állás közben. Szabadon futót cseréltem, alsó tankot takarítottam, benzin csapot javítottam, benzin csöveket, szűrőt cseréltem, fesz.szab. hűtőfelület tisztítás, zsírzás, Repsol 20w50-es olaj, + szűrő.
Tükröt kell majd még szereznem, mert amit NET-en vettem az "síküveges", és nekem az nem jó. A régit összehoztam annyira, hogy kibírja amig lesz másik. Szerintem a gurulás még most korai, a próbakör alatt majd lefagytam.🙂😂 Most összerakom a szikron tesztert, kíváncsi leszek az eredményre, most csak "fülre" van belőve.
Veletek minden rendben?
Sziasztok!
Én is megcsináltam a karburátor szinkronizálást 12 évvel ezelőtt . Valószínű most a szezon előtt is meg fogom ismételni a "fatengelyes" szinkronizáló installációval. Javaslom a az üzemmeleg motort -főleg nyáron- ventilátorral hűteni, nehogy hőgutát kapjon. A gyanús színű folyadéknak látszó olaj, az motorolaj. Viszkozitásból adódóan, nem olyan izgága -előnyeivel, hátrányaival.
Szia, Gyulus !
Láttam, küzdöttél rendesen a problèmákkal.
Én ma rendeltem olajat, szűrőket, a hétvégén csere.
Mikor gurulunk ?
Jó reggelt Mindenkinek,
mosolygós, szép, vidám, nyugodt napot!🙂🙂
Elöljáróban is még egyszer köszönöm a türelmet, és a hasznos tanácsokat.
Blackiex: maximálisan egyetértek az írásoddal. Nagyon jól tudom, hogy ÉRTEM, és nem ELLENEM! Mióta beszélgetünk, ez már nyilván való. Egy mondatot kiemelnék, ami nagyon "én vagyok"
"Volt, hogy panelos kolléga partvisnyélre kötözte fel az asszony varrócérnájával a szilikoncsövet és 1 óra alatt megvolt mindennel, pedig a gyertyacsere is újdonság volt neki."
És ebben a mondatban én "pozitív" töltést érzek, nem negatívat. Pont erről próbáltam írni - lehet, nem pontosan fogalmaztam - hogy meg lehet oldani dolgokat mestervizsga, meg 20 év tapasztalat nélkül is, egy kis önbizalommal, kreativitással, tudni, és tanulni akarással.
Pl. a tegnapi mókolás során is én leragadtam a túl dús keverék elméletnél, amig István nem említette a "nagyon nyitva van a pillangó szelep" és lám: igaza volt. Van, hogy az ember leragad egy elméletnél, és nem szabadul tőle, amig valaki el nem téríti. Emlékezz az index autómatikus kikapcsolás, "blinker" beszélgetésünkre. Ott is leragadtam egy - téves - elméletnél, addig, amíg - jó tanár módjára - ki nem zökkentettél belőle.🙂🙂
Elnézést ezekért a hosszú beírásokért, igazán nem szokásom. Vitatkozni, győzködni a magam igazát meg főleg nem, mert fenntartom a tévedés lehetőségét.
Ma megpróbálom beszerezni a hiányzó cuccokat, és ha még délután lesz időm, meglátjuk az eredményt.🙂🙂
"Nem teljesen helytálló, mert otthoni körülmények között is el lehet sokmindent végezni. (majdnem)mindent meg lehet tanulni."

Ezt nem is vitatom el, csak kurvasok csavart kell 8Nm-rel meghúzni kattogós kulccsal, hogy érzésre is menjen.
Nyilván így, hogy 2 nappal később műszerrel konfirmálod a beállítást nincs nagy kockázat, meg hogy szépen jár.
De tapasztalatból tudom, hogy komoly esélyed volt arra, hogy órákon át tekergethetted volna olyan eredménnyel, mint a délelőtti próbálkozásnál. Végsősoron fordulatszámokat hangoltál össze.
Lehet, a benőtt köröm rossz példa volt. Sőt.

"Azt sem hinném, hogy bárki is 2 diplomával, mestrvizsgával célszerszámokkal felszerelt laboratóriumban szedte szét pl. az első karburátorát. Biztos vagyok benne, hogy sokan, akik mára már komoly tudással rendelkeznek, a sufniban tunningolták az első járgányukat, tanulva a már tapasztaltaktól, na meg a kudarcaikból. "

Természetesen így van, és én nem ELLENED mondtam, amit, hanem ÉRTED.
Ez a csöves lófütty 30 perc alatt összetehető, ha kéznél van minden. Volt, hogy panelos kolléga partvisnyélre kötözte fel az asszony varrócérnájával a szilikoncsövet és 1 óra alatt megvolt mindennel, pedig a gyertyacsere is újdonság volt neki. Egyszerűen arról van szó, hogy látod, mi történik.
Pl. a bal csőben kúszik felfelé az olaj, ergo nincs szinkron, tekersz a csavaron finoman, jajaj, még gyorsabban kúszik felfelé. Gyorsan tekerjünk ellenirányba, oké, megindult visszafelé, de nem állt meg egyen szintben, most jobb oldalt emelkedik lassan, na, akkor icipicit vissza, nagyon lassan csihad és közelítenek a szintek...ééés most a jó. Ez a sztori maximum 5 perc alatt lezajlik és kvázi halálbiztos, nulla kockázat, oszt tiéd az egész délután.
István!
Nagymértékben igazad van, és jogos amit írsz. Egyetértek sok dologban. Persze más "szervizes"-ként nézni a dolgokat. Én a magam példájából indultam ki, persze nem motorkerékpár ügyben. Bár az MZ minden csavarja volt már a kezemben, de az más.
Itt a parkolóban hüvelyeztem meg a Dáciát, cseréltem kupplungot. A konyhában szedtem szét a Wartburg motorját. Itt szedtem ezer darabra a Merci KE jetronicot. Félre ne érts, csak azért írtam, hogy majdnem/mindent meg lehet oldani "otthoni" körülmények között is. Ha nincs csilli-villi krómozott precízios csillagkulcsom, majd kiszedem másképp.
Más: Nem szakmám az elektronika. A saját cucaimon tanultam meg, sikerrel/kudarccal. De csak én csináltam az első Danubius konvertereket a taxis kollégák autórádiójába. Telepítettem AM mikró, és műholdas rendszereket. CB rádiókat javítottam, tunningoltam. Sokszor öten, hatan ültek itt várva a készüléküket, mert a munka eszközük volt. Taxisok, segélyesek, teherfuvarosok. Itt tapasztaltam amit írtál a csontvázakról. Nem érdekelt, nekem az volt a dolgom, hogy megjavítsam. Közöttük is volt aki (mint most én) akit érdekelt tanulni akart. Soha nem mondtam, hogy ne nyúlj hozzá! Azt sem, hogy 60ezer forintos Weller nélkül neki se állj! Azt mondtam, hogy biza azzal kellene. Tanuljon, ha kérdez, segítek. Ha nekiállt pisztolypákával az IC-nek, megtapasztalja hogy nem azzal kellett volna. - Oké, hozd el megcsinálom.
Most a négyütemű paripákat tanulom, és ezer köszönet a sok segítségért.
Ismételten aláhúzom, hogy nem "arcoskodásból" írtam, hanem csak pusztán magamból kiindulva.
Szeretek tanulni, ismeretlen dogokat megismerni. Ez a mai dolog is inkább tapasztalat gyűjtés volt. Érdekes volt a motor viselkedése a különböző beállítások hatására. Amennyiben a szinkron mérő jó eredményt hoz, egy tapasztalattal több, hogy adott esetben így is be lehet állítani a komolyabb beállításig. Ha nem jó az erdmény, az is egy tapasztalat, bár akkor nem érteném (egyelőre) hogy akkor miért tűnik minden jónak. Azonnal harap, ugrik. A motorfék határozott, nem beszél vissza. Az alapjárat is egyenletesnek, jónak tűnik.