Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem? Annyira el volt boritva, tank kiszedve, stb. abban voltam, hogy a porlaszto is biztos ki lett bontva.
Köszi.
Az a lényeg, hogy ennek így kell működni.
A karburátor nem lett kiszedve, csak szabadon futót cseréltem. Meg a fesz.szab. szokásos tisztítása, szilikon zsírzása.
Az utangyartott tu sokszor (sot, tobbsegeben) nem azonos meretu a gyarival.
Köszönöm...
Holnap délelőtt megnézem. A hengereken lévő szívócsonk bilincsek lazák voltak, tudtam rajtuk húzni.
A benzinszintet meg kellett néznem, mert tavaly Vörösvárnál felakadt a tűszelep, és ömlött a benzin. Most máshoz nem nyúltam.
De valami nekem nem tetszik: az 1-es karburátoron (fújásos próbával 🙂) az úszó caca vízszintes helyzetében zár. A 2-es karburátoron majdnem fent koppanásnál. 🤔 Talán nem egyforma a két fészek? Na, mindegy, így sikerült a jelölés alatt 15mm-el beállítanom a szintet.
Alacsonynak tűnik, de már nem akartam mégegyszer szétszedni.
Lehet az, amit Istvan mond, de szikron is hibadzhat, elvegre ki volt szedve.

A szakaszos pumpa normalis, az addig kerreg, amig van hova tolni a benzint. Ha mar tele az uszohaz es nyomas van a csoben csak katt.... Szunet.... Katt. Potolja ami elfogy, aztan csend. 2-3 szekundumonkent kop egy adagot. A levegot viszont jatszd ki belole, ha lehet
Meg közben csinalj egy fektisztito spray tesztet, hogy odafujsz a szivocsonkokhoz, meg a a pillango szelep tengelyeihez.
Falsolas az egyik lehetseged dolog.
A masik, hogy nagyon nyitva a pillango, es keveset van kitekerve a pilot csavar. Utobbival kezdenem. Tekerj ki a pilot csavarokon 1-1.5 fordulatot, a központi alapjarat allitoval vedd vissza a közben megemelkedett alapjaratot.
Sziasztok.
Összeraktam a gépet, jól is indult.
A pumpa miért ilyen szakaszosan nyom? Normális ez így?
http://www.kriszera.hu/x
Jár, jár, de valami még nem stimmel.... jól veszi a fordulatot, jól húz, de az alapjárat változik. Van hogy éppen ketyeg, van, hogy a fordulatot visszavéve magas marad. Olyan 1400rpm. körül. Ismételt forgalom, gáz vissza, épp hogy ketyeg. A benzinszint a jelölés alatt 15mm. Gázbowden nem szorul, semmi sincs felakadva. Szinkron? Alapjárati csavar beállítás?
Van valmai ötlet? Köszi......
Nekem jobban bejött (kezdőként) az egyenesebb vonalú, magasabb kormány. Jobb biztonságérzetet, és irányíthatóságot adott.
Ha majd nagy leszek, visszacserélem. Egy ilyet tettem fel.https://www.ebay.com/itm/26540...
Nem tökéletes, mert a befogása kicsit eltérő, de nekem még belefér. Saját fotót nem tudok most küldeni, mert használtan vettem, és nem volt elég szép, úgyhogy most krómozáson van. (Dobtam egy hátast, hogy 1 hónap (!) határidővel vállalták. Bár abból már két hét eltelt.)
Képzeld el, mit kap otthon a szegény mama.
Kazincbarcika környékéről szervez valaki túrát?!
Pedig ebben a topikban nem is tolja a Bogyo a marhasagait... :D
Bakkar... azt olvastam, kormánycsere.
De megijedtem.
Lajos,
Neked mik voltak a tapasztalataid kormánycsere után?
(biztonság, vezethetőség, ergonómia)
Milyenre cserélted a buckhornt?
Akkor terrorizálom magam kicsit.
Az olasz gyártmányoktól eleve fázom, megmondom őszintén. Majdnem mindegy, milyen logo van a tankon.
Világos. A szívató gumisapka rémlik, az nem is oly rég volt téma a motorszerelős topikban, talán egy 600-as Gixxerrel kapcsolatosan említetted, hogy XJ600 vonatkozásban már találkoztál ezzel.

A korai nagy XV-k Hitachi porlasztói eléggé nehézkesen hozhatók rendbe, Európában a legelső 750SE-n kívül talán nem is lehet kapni cuccot semmihez. Az amcsiktól beszerezni meg igen költséges. A későbbi XV-k Mikuni BST40 bontott porlasztói is erősen drágulnak, időnként a modernebb XVS/BT porlasztók olcsóbban beszerezhetők.
Igaz, kicsit több macera őket adaptálni, mert a szívócsonk belső átmérője szűkebb és az airbox összekötő gumicsövet is eská kell legyártani 57-es szilikon könyökből. De mivel a blokk, hengerszög, porlasztó elhelyezés kb. ugyanaz 1981-es XV750SE-től a szoftcsopper Virago-n át a BT1100 Bulldogig, átültehtetők.
Modernebb karbi, könnyebb műanyag tolattyúval és a FZS600 tömítésszettje (amiből kapni Viton anyagút) is passzol bele.
http://youtu.be/BZ-6S72bUNc
Nem tudom szoktál-e ilyenket nézni? :-D csak akkor érdemes ha alacsony a vérnyomásod...
Tegnap feldobta az algoritmus, hát végigszenvedtem...nem tudtam eldönteni, hogy a drámaiiság jegyében pancserkodta végig az egész szerelést, vagy tényleg ekkora koca szerelö...
De gondoltam, rákeresek, hogy mekkora szopolorrel egy ilyet birtokolni...van pár darab németben amire semmit nem kéne költeni, de müanyag tankos résznél elengetem a történetet nagyon gyorsan...föleg miután találtam egy oldalt ahol gyári alkatrészt lehet hozzá venni...Hát kb 90%-ban már semmi nem volt hozzá...Na most egy épeszü ember nem ilyet restaurál magának ha külfödre akar túrázni... vagy akkor legyen neki egy jó aszisztencia biztosítása is a túrán, ha kell hazatrélerezzék neki...
Igen, tök jó fej volt a szerelő, ha kell tudok adni telefonszámot is.
Csak az "átjárhatóságot" keresem, gyüjtöm...
Ugye vannak tucat típusok, meg vannak amikböl keveset, és rövid ideig gyártottak, és ha ha egy tucat típus azonos alkatrészeiböl taplra lehet állítani egy ritkább modellét, az szemmel jól látható összeg megtakarításában is jeleskedik. Sok esetben az azonos porlasztó gyártó miatt az is elöfordul, hogy pl a drága yamaha alkatrész helyett a suzuki töredék áron biztosít gyári alkatrészt. De neked ezt nem hiszem, hogy részletezni kéne... :) Ez amúgy a 1200 GSF Banditok porlasztóira hasonlít a 2. generacióból (kb 2000-2006). Mert amúgy az alkatrészkeresök is ha jól emlékszem, csak márkákon belöl hozzák az azonos alkatrészeket...
egy példa:
https://www.partzilla.com/prod...
Ez a 80 -as évek motorjain volt mikunik egyik tömítése a szívató dugattyúján.

https://en.impex-jp.com/parts/...
Ha itt megnézem csak a suzukihoz hozza. Persze azért, mert a yamaha, csak egyben árulta a komplett szivató-dugattyú alösszeállítást. A gumisapka kb 5€ a suzukinál, a szivató 30-40€ a yamahánál...
Azt nem tudom sajnos, hogy Bulldog vagy Drag Star-e a donor, mert a fúvókázáson kívül ugyanaz a karburátor mindkettőn, de ebben már járt valaki, mielőtt hozzám került.
Annyi biztos, hogy 2006 előtti motorról származik, mert az úszóház alján a késeieknek van egy-egy szolenoid, ami a gyújtás elvétele után elzárja a főfúvókához vezető üzemanyag járatot - ezeken pedig nincs olyan.
Köszönöm.
BSR37, asszem BT1100 Bulldog-ról vagy XVS1100-ről.
Ez melyik Mikuni típus? BST? Mekkora torokkal? 38 vagy 40mm-es?
No az is jó 🙂.
Ah, ezek ilyen rugalmasak?