Eloszor is koszonom ismet a hasznos infokat mindenkinek, melyeket itt kaptam.
Megrendeltem a szukseges alkatreszeket, de sajnos a csomagom nem erkezett meg a 4 het alatt, amig kint voltam. Az amerikai posta vhol elkeverte es nem tudta megmondani tracking alapjan sem, hogy hol a csomagom es vegul visszafizette a webshop a penzt.
A fentiek miatt most ugy dontottem, h inkabb beszerzek egy Mikuni karbit es arra koltok, ha szukseges.
A jofogason most epp van egy XV 750, melyet bontanak es elvileg okes a karbija.
Sajnos az elozo tulaj jelezte, h a vmi van a toltessel is. Ugy neztem, h az alloresz kabelen is tobb az ellenallas az eloirtnal es test fele is zarlatos. Illetve a fesz szabalyzo is hibas :(
Ezeket erdemes venni bontottan vagy inkabb mas forrast keressek?
Ha le akarod OT-zni, akkor ja, kalligraf Virago logo kell a tankra, arany tonusu Yamaha matrica a deklikre. Persz attol is fugg, mi a gyari szinkodja (vazcsovon kene legyen matrica az ules alatt valahol)
De szerintem is mutatosabb a szarnyas matricas kivitel.
Igen, a tank design nem stimmel a 2YL típussal, de a szárnyas logó és a kéttónusú fényezés kimondottan tetszik. A tankot viszont javítani kell apró horpadások miatt, valószínűleg ugyanilyen fényezést és matricát kapna. A sima yamaha felirat túl egyszerű. Elképzelhető, hogy ha megjavítottam a gyári dobot, akkor keresek egy korhű tankot és úgy tolom majd be minősíteni az autóklubhoz, de addig sok dolog van még hátra.
A tank 96 utáni, a fék 95 előtti. A fék még egy dugattyús, a tankon viszont már szárnyas V logó van.
Nem feltétlen baj, csak szokatlan látvány a kettő együtt.
Valszeg a tank, az első fék kor- és altípushű. A tank fényezése szerintem sem stimmel az évjárattal. Neked azért nagyobb tapasztalatod van benne, mit láttál meg?
Sziasztok! Ígértem, hogy teszek fel képeket a Silvertailről. Mentem egy kört is, vigyorogva szálltam le a gépről. Ez az eddigi legjobb "olcsó és rossz" motorom amit valaha vettem. Egyáltalán nem bántam meg a Silvertailt, terhelésen iszonyú jót gurgulászik, csak úgy forognak a népek utána. :) Felvettem a hangját, de egyelőre csak telefonnal: http://youtu.be/A6lmY40JfTk
A régi tömítések kibányászása és a leömlő csonkok Dremeles-drótkorongos kezelésével együtt 3 óra volt. Ebből közel 3/4 csak a króm takarók felszerelése. Sok dolgom van még a mocival, de már most nagyon élvezem, bevallom nem számítottam erre.
OK. Jó fejek vagytok. De úgy érzem tekintettel kell lennem a röbbiekre is. Mármint azokra a barátainkra, akik épp most is a motorjuk mellett tédrelnek, és segítséget várnak. Közben lapozzák kétségbeesetten a fórumot, és "már megint egy Lajos hülyeség, már megint egy Lajos hülyeség már megint ..." Szóval ilyenekről is fantáziálok. (Jaj! És ez már megint egy Lajos hülyeség volt.) 🤐
Ezt most konkretan nem ertem, de ha szamodra igy logikus es hasznalhato, akkor hajra.
En torekszem a gyari kodolast megtartani, mert ha utanam mas szakihoz kerul, ne az anyam kapjon csuklorohamot, hogy a rajzzal nem passzol.
OK. nyilván. De az is előfordul velem, hogy kihasználom, hogy a vezetéknek mindegy, hogy melyik irányba megy rajta a feszkó, és megcserélem a két végüket. A piros/kék mellett lesz egy kék/piros, a kék/fehér mellett egy fehér/kék a piros/fekete mellett egy fekete/piros stb. és máris kétszer annyi variációm lesz.
Igen, 4 euró tája per szín 10 méterért. No, ezért szoktam inkább itthon megvenni az alap színeket és színes szigszalaggal/zsugorcsővel a végén adom hozzá a plusz színt, ha pl. prios/feketét, piros/kéket vagy sárga/pirosat kell csinálni. Ha nyitni kell a korbácsot, akkor úgyis ott van kiterítve és fizikailag elkülöníthető.
Igen, fogalmazhatunk így is. 🙂 Meg asszem, hogy 10m-es tekercsben lehet rendelni. Ha jól számoltam 28 szín. Bár ha összeállunk hatan-heten, már nem is olyan sok! (Ez vicc volt)
Megrendeltem a szukseges alkatreszeket, de sajnos a csomagom nem erkezett meg a 4 het alatt, amig kint voltam. Az amerikai posta vhol elkeverte es nem tudta megmondani tracking alapjan sem, hogy hol a csomagom es vegul visszafizette a webshop a penzt.
A fentiek miatt most ugy dontottem, h inkabb beszerzek egy Mikuni karbit es arra koltok, ha szukseges.
A jofogason most epp van egy XV 750, melyet bontanak es elvileg okes a karbija.
Sajnos az elozo tulaj jelezte, h a vmi van a toltessel is. Ugy neztem, h az alloresz kabelen is tobb az ellenallas az eloirtnal es test fele is zarlatos. Illetve a fesz szabalyzo is hibas :(
Ezeket erdemes venni bontottan vagy inkabb mas forrast keressek?
De szerintem is mutatosabb a szarnyas matricas kivitel.
Nem feltétlen baj, csak szokatlan látvány a kettő együtt.
Mindenesetre megbökte a szemem az első fék és a tank. Melyik volt cserélve, azt lehet tudni?
A régi tömítések kibányászása és a leömlő csonkok Dremeles-drótkorongos kezelésével együtt 3 óra volt. Ebből közel 3/4 csak a króm takarók felszerelése. Sok dolgom van még a mocival, de már most nagyon élvezem, bevallom nem számítottam erre.
Akinek segítségre van szüksége, az meg is fogja kapni... Mindenki abban segít, amiben éppen tud. Ez biztos!
Mert ugye a kígyó is a fejétől a farkáig 2 méter,
a farkától a fejéig 2 méter, tehát a kígyó 4 méter!
Bátran.
Hirtelen nem tudtam elkepzelni, mire celzol, de ez engem minosit.
En torekszem a gyari kodolast megtartani, mert ha utanam mas szakihoz kerul, ne az anyam kapjon csuklorohamot, hogy a rajzzal nem passzol.
wireslave.com-on van mindenfele csikos is asszem.