Tegnap javitottam en is egy ma mar ritka 40mm-es mikuni sort. Eltörik a tagitasnal a rezcsö es falsol a szivatonal ezert. Ez mar a masodik ilyen sor ezzel a hibaval. Ha eltörve nincs is, de latszik, hogy repedt a csö…
Igen. Nyitott szivoszelepen szepen fel tudja tölteni a hengert, ha komoly a szivargas. Szelsöseges esetben az elsö inditasnal, ha meg at tud fordulni a gyertyat is kiloheti menettel együtt. Masik esetben, leszivarog a forgattyushazba…
Amugy akkor a benzincsappal is lehetnek tömitesi problemak, nem csak a porlasztonal.
Akkor jók az esélyek, hogy nem volt piszkálva kontárok által és nincs agyonhúzva minden.
A kereszthornyú csavarokkal légy óvatos, mert bár PH-nak látszik, valójában JIS és a sima csillagcsavarhúzó szeret kimászni belőle vagy elnyalni - vagy keríteni kell JIS-t vagy egy normál csillagnak picit levenni a hegyéből, hogy jól megkapaszkodjon.
A fúvókákat nem kell pisztergálnod. Csak a tűszelep érdekes, főképp a fészek o-gyűrűje. Az szokott megkeményedni, összezsugorodni és akkor a kerülete mentén ereszt, hiába zár a tű. Gyakori hiba, ha szivárog.
7.5 x 1.5-ös o-gyűrű kell oda. Nem egy ritka méret, a legtöbb tömítésboltban kapni, lehetőleg FKM/FPM avagy Viton anyagút vegyél, az nem megy tönkre.
1996-os a motor, 2 szervíz csináltatott a tulaj 6000 km-ig. Utána lebetegedett, a műszakik közt 20 éven át alig volt km.
Megvan az összes számla , a TÜV-ök, mind km állással.
Fűtött garázsban parkol.
Bárcsak a meleg lenne a gond.
Tartok tőle, ha a karbit megbontom, tuti, hogy egyéb hozadékai is lesznek, csavar szakad meg, fúvóka lesz berohadva stb.....
Bár előbb-utóbb elkerülhetetlen.
Nem kizart, de a karterszuszogo is ossze van kotve a legszurovel. Tehat ha pl. sokat volt a vas meleg helyen parkoltatva a karbibol parolgo cucc is lehet. Ettol fuggetlenul tuszelep, uszoszint vizsgalat nem rossz otlet.
Szia, Blacki !
Épp olajat cserélek 1100-ason, egész télen állt.
Olajszűrőnek, mintha némi benzinszaga lenne.
Elképzelhető, hogy túlfolyt a karbi? Kettes hengernél mindig volt egy kis benzinfátyol az úszóház külsején.
Urak,
XV250-esről lenne valakinek eladó gyári, majdnem egyenes kormánya, a hozzá tartozó kiemelővel és főfékhengerrel?
(meguntam várni az örökké elérhetetlen bontósra akinek _elvileg_ van)
Jó reggelt!
Köszönöm, ma kiszerelem a régit, és várom, hogy mikor mehetek az újért.
Van hőlégfúvóm, akkor a beszerelésnél felmelegítem. A karburátor felőli oldalon sima gépzsír, vagy szilikon zsír?
Pontosan igy van. Jon vele uj o-gyuru es kend meg a szajat a cuccnak, hogy a karbi becsusszanjon. Tedd ki a napra vagy valahogy melegitsd meg, az is lagyitja es konnyiti az osszeszerelest.
Az o-gyuru (ha nem marad a hornyaban a szivocsonkon) neha rakoncatlankodik, 1-2 apro csepp pillanatragasztot hasznalhatsz, ami rogziti. Nem kell aggodni a ragaszto miatt, csak annyi a funkcioja, hogy a helyen tartsa a gumigyurut, osszeszereles utan nincs szerepe.
Szia Gyulus 54!Én kb2 hónapja cseréltem ugyanezt.Nekem 500-as van,de jó hozzá.Az o gyürüket is adják vele,csak az a probléma, hogy ez egy kemény müanyagból készült könyök amit elég nehéz volt a karbira ráhuzni ,illetve a karbit belenyomni.mert a karbin van egy horony körbe, amibe a könyök belső peremét bele kell nyomni.Az elég huzós,de nem lehetetlen./pici zsir/ Na sok sikert!
De, siman lehet, csak en nem hallom ki a videobol. Mindenesetre ha lathato/hallhato eloben, hogy ott bibi van es bukik a spricni-teszten, akkor mindegy is, hogy en mit hallok.
https://www.louis.de/artikel/r...
Amugy akkor a benzincsappal is lehetnek tömitesi problemak, nem csak a porlasztonal.
Ezek szerint, ha átereszt, akkor a hengerbe folyik ?
A kereszthornyú csavarokkal légy óvatos, mert bár PH-nak látszik, valójában JIS és a sima csillagcsavarhúzó szeret kimászni belőle vagy elnyalni - vagy keríteni kell JIS-t vagy egy normál csillagnak picit levenni a hegyéből, hogy jól megkapaszkodjon.
A fúvókákat nem kell pisztergálnod. Csak a tűszelep érdekes, főképp a fészek o-gyűrűje. Az szokott megkeményedni, összezsugorodni és akkor a kerülete mentén ereszt, hiába zár a tű. Gyakori hiba, ha szivárog.
7.5 x 1.5-ös o-gyűrű kell oda. Nem egy ritka méret, a legtöbb tömítésboltban kapni, lehetőleg FKM/FPM avagy Viton anyagút vegyél, az nem megy tönkre.
Megvan az összes számla , a TÜV-ök, mind km állással.
Bárcsak a meleg lenne a gond.
Tartok tőle, ha a karbit megbontom, tuti, hogy egyéb hozadékai is lesznek, csavar szakad meg, fúvóka lesz berohadva stb.....
Bár előbb-utóbb elkerülhetetlen.
Épp olajat cserélek 1100-ason, egész télen állt.
Olajszűrőnek, mintha némi benzinszaga lenne.
Elképzelhető, hogy túlfolyt a karbi? Kettes hengernél mindig volt egy kis benzinfátyol az úszóház külsején.
XV250-esről lenne valakinek eladó gyári, majdnem egyenes kormánya, a hozzá tartozó kiemelővel és főfékhengerrel?
(meguntam várni az örökké elérhetetlen bontósra akinek _elvileg_ van)
Erre a kivitelre gondolok:
Köszönöm, ma kiszerelem a régit, és várom, hogy mikor mehetek az újért.
Van hőlégfúvóm, akkor a beszerelésnél felmelegítem. A karburátor felőli oldalon sima gépzsír, vagy szilikon zsír?
Az o-gyuru (ha nem marad a hornyaban a szivocsonkon) neha rakoncatlankodik, 1-2 apro csepp pillanatragasztot hasznalhatsz, ami rogziti. Nem kell aggodni a ragaszto miatt, csak annyi a funkcioja, hogy a helyen tartsa a gumigyurut, osszeszereles utan nincs szerepe.
- ha a vakuum csatlakozo ki van szakadva/ereszt a tovenel
- ha az o-gyuru a hengerfej feluletenel szakadt
- ha a bilincs nincs rahuzva
Hol szívhat még ekkora falsot a pillangó szelep után?
Vagy lehet, hogy mésem ott???