Blackiex > Ilyen kiegészítőm van, próbáltam felülre is, -mint ahogy említetted - de nekem nagyon nem tetszett. Ezért került alulra. De a fénye sem tetszik! 😕
(nem az én paripám, úgy találtam a képet)
Találtam a vázon baloldalt a 2-es henger felett egy csonkot gumicsővel, lemegy a hengerfejbe. Ez a kartelgáz kivezető? Nincs ott nagyon nyár? Mármit, hogy bírja az a gumicső? (még nem szedtem le a díszítő elemet)
Lajos > Ha esetleg elakadás jelzőt is szeretnél, feltettem egy képet Blackiex skicce alapján. http://www.kriszera.hu/virago
(mobilon nem mindegyik *.pdf jelenik meg. Sajna, még nem tudom, miért.)
Írtam Neked privátban, a közép sztenderrel kapcsolatban.
Nekem sem tunt fel soha, hogy oszinte legyek.
Igen, Gyulanak is volt ezzel a relevel egy kore, mondjuk kevesbe volt szerencses, mert vennie kellett egy 41R-t, az ovebol pont kisporoltak.
Köszi, csodálom az alaposságodat. No meg a türelmedet is. Most néztem, hogy a sárga-piros vezetéket már elmagyaráztad (és a 41R-71 relé és a 47G-41 relé közötti különbséget) októberben a Gyulusnak (1522 oldal). De ahogy szokták mondani: egy újszülöttnek minden vicc új ...
A vázon lévő lyukat most fedeztem fel egyébként, mert ott akarom elvezetni a kábeleket, és oda terveztem tenni egy kábelbújtatót.
De hogy honnan tudták ezt a japán mérnökök már 1987-ben? Ezt fel nem foghatom! 🙂
Az a gumi dugó meg 1. szériától, 1987-től kezdve ott van. Semmi nem megy oda, más modellen se - még a kaliforniait is megnéztem.
Esélyesen valami gyártáskor használt furat, vagy valami kábelbújtatót terveztek oda, csak meggondolták magukat és hegesztett fület dobtak fel, mint a nagyobbakon. Biztos olcsóbb volt gumidugót tenni oda, mint új vázelem formázó klisét maratni.
A korábbi képeden, ahol az ülés alatti villamossági alkatrészeket illusztráltad... Azon látszik, hogy 41R-71 az irányjelző relé a tiéden is.
Na, az a full extrás, önkikapcsolós. Sok motorból kispórolják, 47G-41 relé megy a helyére, amiből ez hiányzik, de a kábelkorbács ugyanaz, a reed relé is a helyén van, gondolom egyszerűbb nekik egyféle vezetékezést és műszert gyártani, mint két külön típust.
Azt tudja, hogy ha kiteszed az index-szet ÉS gurulsz (ezt is a reed-del érzékeli), akkor 150 méter megtett táv VAGY ~10 sec után kikapcsol magától, amelyik előbb teljesül. A pirosnál, kereszteződésben nem fogja magát lelőni, csak ha mozgásban van a motor. Okos cucc.
1: passz, sanszosan a gyartaskor hasznalt furat lesz az, de nem 100%. Lehet valami regionalis marhasagnak a helye, ami a tieden nincs.
2: a reed rele a kilometeroraban az onkikapcsolo iranyjelzohoz van. X tavolsag megtetele (es 15 sec.) utan kikapcsol az index.
3. Az onkikapcsolo szamlalojanak az inditojele. Amikor elhuzod a gombot jobbra vagy balra, egy pillanatra testeli a gomb a sarga-pirosat, ekkor indul a visszaszamlalas (tavolsag/ido) az indexreleben.
A méreteket (középsztender) megígértem, de kérek rá egy-két hetet. Úgyis le fogom szerelni, mert egy-két apróságot módosítok rajta, mert sok mindent csak tippelve csináltam. Persze így is terveztem, vagyis inkább: számítottam rá.
Viszont lennének kérdéseim:
1: A vázon (mindkét oldalon) a kormánycsapágy mögötti ledugózott kis lyuk milyen célt szolgál?
2: A Reed relé (kapcsoló) milyen célt szolgál?
3: Az index kapcsoló vezetékei közül a barna a bal, a sötétzöld a jobb, a barna-fehér a reléhez megy. De van egy sárga-piros is, ami szintén a reléhez megy. Az milyen célt szolgál?
Csak emlékeztetőül, aki led-esre cseréli a fényforrásokat, ne felejtsen el egy min. +60W-os terhelést adni a generátornak.
A miértjét már valahol jóval lejjebb kitárgyaltuk.
Tudom, arra mondtam, hogy nem használtam olyat. Csak emelt fényű izzót LED helyett.
A Nightbreaker mellett nem tűnt sokkal világosabbnak az Auxito, csak fehérebbnek. Az ezresemben Osram Ultra Life "tartósizzó" volt/van, azzal szemben elég látványos az előny a LED javára.
Jaj, nem a fényszóróra gondoltam, csak a fényvető kis lemezkére ami az izzó előtt van. Mert így nem látszik az üvegen át, hogy milyen izzó van a lámpában. Csak nem szerelik szét az út szélén ...
Nem tudom, ilyennel nem próbálkoztam. Osram Nightbreakerrel igen, az tetszett, csak állítólag olyanok, mint a mosónők. Korán halnak. Passz, mert előbb eladtam a motort, mint kinyiffant volna.
A Tungsram Megalight-ot dicsérik, hogy az bírja.
Gáz. Nehezen törődök bele, mert én is szeretnék a fényszóróból több fényt, mint Gyulus.
És ha eltakarom egy fényvetővel úgy mint ahogy ezen a fényszórón? (Vagy már nagyon makacs vagyok?) https://www.aliexpress.com/ite...
Látszik a gyári üvegen át. Egy ismerősömet megfogták idén a Mecsekben egy ilyennel: https://www.aliexpress.com/ite...
30 ezerről kapott csekket.
Ezt az Auxito-t sokan használták a briteknél is, mert a vetítési képe elég jó, nem vakít (sok másik kínaival ellentétben), elfér a Virago lámpafejben és korrekt fénye van. Csak sajnos ott is beindult a cseszegetés tavaly januártól.
Nem akartam elvenni a kedved tőle Bajszipapa, inkább buzdítani akartalak, hogy próbáld meg. A méreteket azért majd megadom, mert biztos van olyan, amivel nem kell sokat bajlódni. De mivel gyárilag nincs előre kialakított helye, mindenképpen kell tartót csinálni neki.
A gyáriba eszembe sem jutott led-et tenni.....
A kiegészítőbe az egyik a tompítottra, a másik a hosszu fényre van kötve. De hogy melyik melyikre, most nem tudom.....
Majd ha teljesen menetkészre összeraktam a gépet, foglalkozom ezekkel a kiegészítőkkel.
A kiegeszito lampara gondoltam, de ezek szerint nem cserelheto. Kar.
akkor lehet tenyleg elpasszolni a legegyszerubb.
A motor fenyszorojaba semmikepp, se muszakin, se utszelen felreallitva nem jar erte pacsi.
Mármint ebbe a LED-esbe kiegészítőbe?
Vagy a moci saját fényszórójára gondolsz?
A kiegészítő nagyon "kompakt" beépített ledekkel. Középen egy 1cmx1cm kocka, és körbe kissebbek. Külön lehet üzemeltetni.
Basszus! Nekem úgy lenne logikus..... 😂 😂 😂