Ugyes. Remeljuk kihuzza azt a par honapot.
Baromira csiptem volna, ha a britek nem lepnek ki az uniobol meg vagy 10 evig, sok a klasszikus motor es tele vannak olcso, jo cuccokkal tukortol kipufogodobig. Meg tan nem is jottem volna haza meg negy evig. :D
Egyelőre ezt találtam ki a tükrökkel. Satuba a harangot megakasztani, a szárat erősen meghúzatni, majd satut megszorítani.
Keresztbe stiftelni. A harang megszorul, és a szár sem tud elforogni. Addig jó lesz, amíg nincs másik. 🙂
Ha ragaszkodsz ehhez, a tukrot vedd ki. Mogotte kell legyen egy csavar vagy szegecs, amivel a gombcsuklo ossze lett szerelve, lehet ott tudsz rajta fesziteni, esetleg egy fust alatt megkenni a csuklot.
Igen, erre jutottam én is. Most is az van, M8-as. Futok még egy kört, ennek a megjavítására, ha nem lesz ötletem, keresgélnem kell valami normális tükörpárt M8-al.
Ket egyforma tukrot eltero menetemelkedessel es menetirannyal nem hiszem, hogy talalsz. Vagy M8 menetes tukroket keresel es megtartod az adaptert, vagy keritesz egy kuplungkar konzolt, ami nincs meg szetbarmolva.
Vitpiennek köszönjük az infót!
Szóval, mindig történik valami, mint a Fehérvár áruházban! 🙂
Eddig is mindig lekonyult menet közben, de most......... http://www.kriszera.hu/x
Nem úgy néz ki, mint amit szét lehetne szedni..... mit lehet ezzel tenni? Kis M2-3-as hernyócsavar??
Legegyszerűbbnek tűnik venni egy párat, de amit idáig láttam, sehogy sem jó. 😕 Itt a jobboldali jó lenne, https://alkatresz.robogowebsho...
de a baloldali nem! 😕 https://alkatresz.robogowebsho...
Vagy szabvány M8-as szárral kellene egy pár.
Ennek a javítására, esetleg valami ötlet? Köszi....
Halihó!
Leszedtem a számomra felesleges dolgokat a nemrég vásárolt 535-ről. Az alábbi linken láthatjátok. Fórumtagoknak kedvezménnyel :)
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=8a148f3a7d2e964806af1e6439973a0f
Felkerült a generátor fedél.... és nem felejtettem el az önindító közkereket betenni.... 🙂 🙂
Szépen körbe csavaroztam, viszont a kupplung bowdentartó kimaradt...... 😂 😂 😂
Jo, de nem gyakran veszi ki az ember a ket vezermutengelyt pl., amikrol nem tudod szemre eldonteni, honnan jottek ki es csak a rajtuk levo 1-es es 2-es igazit el :)
Sok jelentosege nincs, de nem art tudni, mert a manualok sok esetben nem front es rear szavakkal hivatkoznak rajuk, hanem a szamukkal. Ha pl. a porlasztokban eltero a fuvokazas a ket henger kozt, jellemzoen a tablazatok #1 es #2-kent tesznek kulonbseget.
Sokakat ossze is zavar egyes tipusoknal, hogy miert az elso henger kap nagyobb fuvokat, hiszen a hatso van szelarnyekban.
Gyujtasi sorrend es forgasirany szerint vannak szamozva.
1-es a hatso, hatrafele forog a fotengely (generator felol nezve oramutato jarasa szerint). Hatso gyujt, 290 fokkal kesobb az elso gyujt, 430 fok csend. Eszerint van szamozva a kardanosokon.
A kicsik (125-250) elorefele forognak a lanchajtas miatt, ott az elso henger az egyes.
Baromira csiptem volna, ha a britek nem lepnek ki az uniobol meg vagy 10 evig, sok a klasszikus motor es tele vannak olcso, jo cuccokkal tukortol kipufogodobig. Meg tan nem is jottem volna haza meg negy evig. :D