Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meleg feher LED izzot nem probaltal keresni hozza?
Valahogy nem "harmonizált"
Kimaradt a "nem" 🙂 🙂
Nem tudom....... ha szemből néztem, valahogy "harmonizált" nem illett össze a két fény.... A halogén, meg a LED....
Jaja, a kinai kiegeszito lampaszettek 95%-a 10W-os izzoval jon.
A Drag Staromon is az volt, elso dolgom volt eladni a fenebe.
A Quingjiang-on is volt, az hagyományos izzós volt, de sok fényt az sem adott.... azt hiszem, 10W izzó volt enne.
A szinhomerseklet? Ja, igy ertem. A szurofeny nalam is 4500K a fenyszoro meg 3000K magassaga, bar erosen gondolkodom emelt fenyereju kadmiumsarga H4 beszerzesen.
Valami olyasmi..... valamennyi kis fényt ad, de nem annyit, mint amire szolgálni kellene....
Meg nem jól jön ki a fényszóró "rendes" izzós fénye mellett, az a LED fény....
Aszondod inkabb csak helyzetjelzonek alkalmas?
Ez sajnos nem egészít ki semmit! 🙁
Én is sokat nézegettem, de nem igazán "illik bele a képbe". Nem tetszik igazán....
Feljebb nem fér el az indextől. Még feljebb még rosszabb! Valószínűleg leszerel, elad, és nézek rá valami jobban odaillőt, de főleg hasznosabbat...
Cseppet nagynak erzem a motorhoz kepest azokat a plusz lampakat, szemre legalabb 12 centisek atmerore. Kisebbek, felulrol rogzitve azon a rudon szerintem jobban allnanak neki.
De nyilvan gusztus dolga ez. Az enyem se a szepsege miatt kerult fel, hanem mert 20W-bol igen emberesen kiegesziti a fenyszoro holttereit.
Itt is volt szó róla, több témában is.
Generátor terhelés, design, nem illik a mi gépeinkre, stb.
Nekem is van két kiegészítő, sajnos LED-est kaptam, bekötöttem, de nem tetszik. Valószínű, marad csak dísznek....
Mas. Itt volt szo a kiegeszito lampakrol vagy mashol emlegettem a 2 x 10W-os LED cuccot?
Ja, ja igen.
Pl. kuplungozáshoz én se az emelőn levő villákkat használom, hanem raklapból bontott fa "ágyazás" megy az öntvény meg az emelő közé.
De karbiszereléshez, szelepállításhoz, kerékcseréhez, vezérmű basztatáshoz pont jó a villás is.
Igen, ez is egy nélkülözhetetlen eszköz! Én a "csőtámasztókat" egyből leszedtem róla, és a a blokkot emelem alulról - gumi vagy kemény hungarocell kipárnázással - mert néha a lábtartók a csövezéssel együtt útban vannak. A középsztender szereléshez is le kellett őket venni.
Tippem nincs, jó lenne, ha mérnél. Sosem volt érkezésem rá, hogy 535-öm legyen így ez a kérdés nem foglalkoztatott.
Szereléshez meg a blokkot körülölelő, a lábtartókat rögzítő csövezésnél fogva emeltem meg őket egy ilyennel.
Na, akkor még több, mint amit írtam.
Mondjuk azt, hogy hogy csinálják a szakértők azt nem tudom, mert még én nem láttam XV535-ösön, de szívesen megnéznék egyet közelről.
Amikor keresgéltem az eladó motorok között egyet láttam középsztenderrel szerelve - Lengyelországban, talán Bydgoszcz-ban - de annyira nem volt vonzó ajánlat. Nem tudom, hogy hány lehet belőle Magyarországon, de nem sok lehet.
Ha nem tudod, mi lenne a jó donor, majd leméretezem, hátha valakinek az majd segít végigtúrni a bontókat.
Most 72 ezer közvetlenül a gyártótól, a bázismotornál 90 lepedőt kérnek érte.
Sajnos nem tudom, mi lenne jó donor, sosem jártam ennek ennyire utána.
Igen, rákerestem én is, de olyan 60 000 Ft magasságában volt, amit túl soknak találtam.
Egyébként nagyon jó dolog a középsztender, de azt az utat, ahogy én csináltam, csak erős idegzetűeknek ajánlom.
Ugyanis az első és nagyon fontos lépést kihagytam!
1. lépés: megkérdezni egy hozzáértőt (pl. blackiex 😉) milyet ajánl alapul.
Nahát én ezt kihagyva, vettem egy olyat, ami kb. jó lesz. (asszem Yamaha FJR 1300-as? ) Amikor összemértem a motorral, kiderült, mi nem stimmel: a magassága, a terpesztése, a szélessége, a rugó hossza, a felfogatása, szóval semmi. Illetve nem, mert egy dolog stimmelt: a színe. 😂
Szép fekete volt. (Tudom, nincs is másmilyen, de ezzel vígasztaltam magam 🙂), Persze az sem lényeg, mert úgyis le kell festeni.
Ha érdekel, csinálok róla képeket - a gyártás folyamatáról már nem sokat tudok, de megpróbálom érthetően, ha bele mersz vágni.
Az fontos info, hogy nekem nem gyári a kipufogóm, de lehet, hogy a gyári is elfér (elférne) tőle, mert számítok rá, hogy lehet, hogy be kell majd valamikor szereznem hozzá azt is, mert riogatnak a vizsgaszigorítással. De ez most nem lényeg. Ami mindenképpen kell: szerelőakna, lakatos cuccok (flex, hegesztő, satu, stb.) és türelem. Ha szereted a barkácsolást, akkor biztatlak, hogy vágj bele!
Szemre emlekeztet a nagy XV sztenderere, de ugy emlekszem o csinalta. Nagyon profi, szemre nem mondanam meg, hogy nem gyari.

Aki nem tud ilyen szinten hegeszteni, annak is van opcio: az SW Motech gyart kozepsztendert 535-hoz, asszem a bazismotor arulja, de nagyon nem olcso.
Szia Lajos 01! A középsztendert Te gyártottad? Mert én is gondolkodom rajta.
Valami azt sugja, hogy nem kell teged felteni.
Lassan elkezdem összerakni a gépet.
Nézzetek be ide néha, mert már elfelejtettem mit, honnan, hogyan szedtem le/szét. 😂 😂 😂
Köszi.......
A benzin oldotta korom csinált bennük zárlatot, előfordul. Ezek szerint nem égett ki rendesen.
Sebaj, az új gyertya sosem árthat és nem kell érte az embernek eladni a veséjét.
Üdv blackiex. A durranás után amikor ki vettem a gyertyákat, semmi szikra nem volt. Nagyon köszönöm a tanácsodat,ki égettem a gázláng fölött és utána próbálkoztam a gyújtással de semmi. Közben le vettem az egyik gyertya pipát és úgy akartam megnézni hogy van e szikra. Indítózás közben hozzá értem dróthoz úgy meg ütött azt hittem kiszakad a karom. Elmentem az autós boltba vettem 2db gyertyát amikor azt betettem egyből beindult. Csak az furcsa hogy egyszerre hogy tudott mind két gyertya elromlani?