Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Silvetail van a LeoVince-től meg a Falcon ChromoLine.
A Black Widow rohadtul sárgul és lilul, valamint a hátsó leömlőnél a kanyarban szeret égetni, arra számíts.
A Delkevic-nek van kicsivel többért szintén E-nélküli, de tisztességes minőségű rendszere. Annál gyapotpakolással lehet hatni a hangjára valamennyit.
Én is két termékről tudok, de mindkettőnél olvastam negatív véleményt a pár hónap után korrodáló varratokról.
Ha nem találok magánszemélynél régebbi, jó minőségű csöveket, akkor (bár nem E-jeles) Blackwidow Drag Pipe lesz, azon nincs felesleges varrat.
Nem tudlak biztatni. Kb. 8-10 fo aktiv itt. Sajnos eleve nincs sok E-szamos opcio (talan kettorol ha tudok).
Szervusztok Fórumozók!
Régóta olvasom a sportmotor fórumot, de csak most regisztráltam.
Szeretnék kipufogót cserélni az 535-ön és gondoltam megkérdem itt, mielőtt berendelek egyet a netről, hogy: lapul-e valakinél a típushoz passzoló, nem gyári, E-jeles, morcos hangú, de nem teljesen nyitott kidörgő?
Nem, bocs. Ausztral.
Nem. Ez asszem egy kanadai csávó hétötvenese.
😂 😂 😂
Blackiex ez a Tiéd?
:) Szép! :)

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK! 🎄 🤘 🍻
Na, ma este már talán időszerű...
Akkor mindenkinek boldogat!
A nyakunkon!
😂 😂 😂
Üdvözlünk a fórumon.
Hol van az még?

ui: Amúgy sziasztok! :) (Pécsről vagyok egy XV535-tel)
Akkor javallom a viragotech.blog.hu-n megkeresni a Hitachi-ról szóló PDF-eket, jól megnézni vagy átküldeni neki.
Nem tudom, mennyire ismeri őket és a belvilágukat, de hátha segít.
Koszi szepen a segitseget! :)

Beszeltem a szerelovel es azt mondta, h fut meg egy kort a meglevo karbival. Meglatjuk milyen lesz... Ha jo lenne a karbi es marad hosszutavon a motor, akkor mindenkeppen elgondolkodom majd a Mikunin, az altalad leirt okok miatt is.
Van C-terv a porlasztócserére, de az is ugyanilyen esetleges - ha épp van olcsón használható karbi, akkor megéri.
Ez a Drag Star karburátora, 1100-esről. Annyival nehezedik a pálya a kései Virago Mikunihoz képest, hogy a két gumi szívócsonkot és a két levegőkönyököt is cserélni kell. Előbbi természetesen kapható, utóbbi viszont barkács. 90 fokos szilikon könyökből (57mm belső átm.) kell két darab, amit szikével méretre vágsz magadnak.

A bowdenekkel meg kreatívnak kell lenni, vágni nem kell őket, csak mivel máshogy vannak elrendezve a Drag Staron nekem pl. úgy jött ki a legsimábban az átalakítás, hogy 180 fokot fordítottam az egészen. Ami eredetileg a hátsó karburátor volt, az nálam az elülső és a bowdenek keresztbe futnak, pl. a blokk bal oldalán jön ki a gázbowden és a lámpa alatt van átfűzve a villán, hogy a jobb oldali gázmarkolathoz pont jó legyen. Szívató bowden meg fordítva, a jobb oldalon jön ki és a villanyak mellett fordul el a bal kormánykapcsoló felé. De nálam ez a mutatvány egyedi szükséglet miatt alakult így, csak példának hoztam fel.
A lényeg, hogy rá lehet applikálni.
Anonym147:
Ez elég emészthető áron van, de tárgyalni kell az eladóval, hogy küldje el Magyarországra.
https://www.ebay.de/itm/203731...

Ezt meg nekiálltak szétkapni, de elnyaltak egy csavart. Szerintem javítható (ki kell fúrni a beszakadt csavart).
https://www.ebay.de/itm/275000...

Sajnos nagyon gyenge a felhozatal per pillanat.
Ok, köszi. Tényleg ráér amúgy.
Tavaly már kitaláltam, hogy egy AC/DC sörösdobozból fogok borítást készíteni, de szabadidő hiányában meghiúsult.
Kifundalom es jelzek, Tormy. Le is veszem akkor ebay-rol. Szerintem ajanlott kuldemenykent el fogom tudni kuldeni. Csutortokig tetot szigetelek, de ha minden jol alakul, penteken akar fel is tudom majd adni.

Amikor hozzam kerult az a negyzet alaku fekete tepozar volt a biztositasa leeses ellen. :D muszaj volt JB Welddel es acelfullel megtamogatni.
A szerelodnek igaza van, a Hitachi ezereves cucc lehet es nagyon kunsztos barmit szerezni hozza. Meg draga is: csak a jenkiknel van hozza alkatresz.

Mikuni karbi ugyben nem tudok sokat hozzatenni, valoban, az egy minden szempontbol jobb porlaszto. A Jofogason arulnak virago 1100 alkatreszeket, a karbi csereszabatos. Asszem 60 ezret ker erte a Zsolt.
B-terv: ebay. Nemreg volt egy "kuncsaftom" , akinek detto ez volt a baja, neki olaszbol sikerult szerezni (ebay-rol) 150 euro tajan es felujitassal egyutt hatvan parezer tajan allt meg a tortenet.

Roviden es tomoren, 100%-ig igaza van a szerelodnek.
Akkor tökéletes, mert valami biztosítást én is ráberheltem volna, hogy ne hagyjam el még egyszer.
Hova küldjek pénzt, és hogy jut el hozzám? Mondjuk nem sürgős. Jöhet privát üzenetben is.
Sziasztok,

Par hete en is egy 750-es Virago tulaja lettem. Eleg reg ota nem volt hasznalva a masina es a benzin belekotott a karbiba. A szerelo mar tobbedszer tisztitotta ultrahangos mosoban, de meg mindig nem az igazi.
A motor 97-es de valamelyik korabbi tulaj Hitachi karbikat rakott ra. A szerelo szerint ha ki is tudja tisztitina, akkor sem biztos, h sikerul majd behangolni tokeletesen a karbi kopasa miatt.
A leirasokban ugy olvastam, hogy a Mikuni karbik jobbak. Nezegettem a neten, de sajnos nem talaltam a sehol. Nem lenne itt valakinek esetleg elado, ha azt javasolna a szerelom, h inkabb menjunk el a karbi csere iranyaba?

Koszi elore is!

udv,
Gabor
A legtöbbnek letörik a műanyag füle. Ez egy csík rozsdamentes acéllal meg van fixálva és csavarral biztosítva, ez a helyén marad.
Az új ára 23500, jófogáson a fiatalember 10-et kér egy lerúgottért, én nyolcért elengedem.
Üdv blackiex Mester!
Mit kérsz a benzinpumpa króm fedélért, ha megvan még?