Ezzel csak az a baj, hogy KÉT alkatrészkód van, az egyik az alap, a másik a "javított" alkatrész.
91316-08012 az alap, 91317-08012 a revíziós alkatrész. Utóbbiról tudom, hogy 10.9-es, az "alap" verziós besorolását nem ismerem.
Mindegy a márka, a lényeg, hogy hőtűrő és erős legyen. Ezért nem jó a kék vagy a zöld.
10.9-nél maradnék, mert igaz, hogy a 12.9 még nagyobb szakítószilárdságú, de az már törékenyebb is, a 10.9 rugalmasabban felveszi az ütést.
Szia. A piros nagyon erős
menetrögzitőn belül csak loctite vagy bármi más is lehet. Pl: K2 Bond, MA autó. Zöld van itthon az gondolom gyenge lesz. Csavarból neten inkább 12.9 is van gondolom ha erősebb az nem baj még többet bír.
Valszeg a leszakadt csavar okozta sérülés. A lemez héj azért van rajta, hogy ha esetleg elreped az öntvény, akkor se tudjon elrepülni a shrapnel, szétcseszve a blokkot. Működik nélküle is. Elég nehéz az a szar ahhoz, hogy ne vedd észre a kiegyensúlyozatlanságát.
Sikerült leszedni a lendkereket. Viszont az Olajban talált lemezdarabnak megvan a helye. A szabadonfutóról vált le. Ez befolyásol valamit így hogy egy darabja oldalt hiányzik. Vagy működik így is?
A kesei (96 utani) szabadonfuto es lendkerek is mas, ha megfurod az ontvenyt a 3 plusz csavarnak, meggyengited. Eleve toresre hajlamos, ne eroltesd.
Hasznalj 10.9-es csavart piros menetrogzitovel, ez a legjobb, amit tehetsz kispenzert.
Egy videót néztem abban a szabadonfutót 6 db M8 csavarral rögzítették a lendkerék generátor felől. Állítólag újabb típusnál változtatták. Nem tudom jó ötlet ha én is 3 csavart beteszem a szabadon futó és 3 db generátor felől. Persze úgy hogy a szabadon futónál nehogy beérjen az inditó görgöhöz.
Kis hangja mindenképp lesz a kuplungnak, csak ne csörögjön.
A durva szűrő a generátor dekli alatti kis fedél alatt van. Műanyag, o-gyűrűk tömítik, azokra vigyázz, el ne szakadjanak.
Egyébként van egy kis hangja kuplungnak is, ami behuzásra elhallgat. De 5w 40 olajjal csak szigorúan helyben járatnám. Van olajleeresztő csavar mellett egy durva olajszűrőnek nevezett kihúzható valamilyen tok így sok volt a fémdarab érdemes esetleg azt is kitakarítani? Olajból mannol 20w50 nem érdemes vele foglalkozni zsu.hu van.
Ez volt a kopogas oka. Az elso alkalommal hogy szoba hoztad, mar tudtam.
Az oblito olaj nem hulyeseg, de csak akkor tedd bele, ha nem vagja haza a kuplungodat (dizelhez valo, motorkerekparhoz valo, avagy olyan benzinmotorhoz valo olaj, amiben nincs surlodascsokkento).
10.9-es csavart ne az oemparts-rol vegyel, mert 400 Ft-ot fogsz darabjaert fizetni, hanem csavarboltbol.
Az oblites utan mehet bele akar repsol moto rider 4T, v-twin, valvoline durablend, motul 3000/5000/5100.
Háááááát.... nem semmi!
Jól szétnyíródott. Még előttem is ez a feladat áll. Én azt sem tudtam, hogy nem blendix van benne, hanem szabadonfutó. Blackiex homályosított fel. 🙂 Nekem egyelőre nem zörög, csak csak "megfut".
Sikeres javítást Neked!
Sziasztok. Nagyon szépen köszönöm blackiex segítséget.Ma nem hagyott nyugodni a dolog szétszedtem. Igazad volt szabadon futó csavarok elnyírodtak. Csak valamilyen lendkerék lehúzót kel gyártanom mert két csavaros lehúzót csináltam de inkább meghajlott de nem Jött le a lendkerék. A videóban még a 3 csavarossal is megszenvedett . Az normális egyébként ha van egy kis mozgása a főtengelynek oldalirányú ? Nem fel le. Tele volt fém szemcsékkel az olaj is meg vasdarab és csavarvég beékelődve a generátor két tekercs müanyag vége között. Ha sikerült leszedni vegyek hozzá 10.9 csavart ahogy leírtad csavarboltból vagy om partsrol. Olaj az 20w 50 repsol vtwin vagy valami mást ? Gondoltam elötte megjáratom sima maradék 5 w 40 motorolaj tiszta van itthon. Persze csak helyben járatva hogy átmossa a blokkot utánna leenged.Jó ötlet vagy neee? Nagyon bízom benne hogy csak ez volt a kopogás oka.
91316-08012 az alap, 91317-08012 a revíziós alkatrész. Utóbbiról tudom, hogy 10.9-es, az "alap" verziós besorolását nem ismerem.