Az index keregélés közben akadtam rá!
Háááááát ezt a vételt nem hagyom ki! 😂 😂 https://husale.2021outletfacto...
Ki lehet választani a méretet, én az "M" méretet választottam. 😂 Csupa jót írnak róla! 😀
Nem volt olcsó a gép, 6.814.-Ft. Postával együtt: 9.049.-Ft.
Fizettem, most izgatottan várom a postást. Remélem, rendesen becsomagolják.....
😂 😂 😂 😂 😀
Szép napot!
Anti > igen, csak összehoztuk! 🙂
A Maróti "Hoppá" lángosost azért hagytam ki, (megjegyzendő, hogy szuper hely. 🙂) mert ott..... megállt, nem folyt, indult... 😀
Blackiex > köszi, majd a leálláskor szétszedem. A helyszínen annyit tudtam, hogy egy kicsit megforgattam a tűszelepet a fészkében, és egy rövid gyújtással átmostam. Az összerakást az ellenségemnek nem kívánom... 🙂
Hogy a benzinszint most hol leledzik.... hüümm...??? na azt ne kérdezd! 😀
Volt egy 150-es Qungjiangom, azon cseréltem indexeket. Majd megnézem, olyan-e (vagy hasonló) a gumi. Én be vagyok oltva az aranyárban mért filléres dolgok vásárlása ellen.... 😂 😂 😂
A bal oldali tükör térdelt le, adapterrel van megoldva, (M8 >M10, margószélre, hogy egy rendkívül igénytelenül gyártott adapterrel.) a tükörszáron lévő kúpos (dísz) ellenanyában a menet adta meg magát. Mindössze talán három menet emelkedés van benne, valami gagyi anyagból. Egyelőre ráteszek egy önzárós rozsdamentes M8-as anyát "fordítva".
Kicsit polirozd meg azt a tuszelepfeszket, ha a tu jo allapotban van, akkor eselyesen eleg lesz. Ha be van mattulva es a feluleti korroziotol nem teljesen sima a belseje, a tu meg tud akadni nyitott allapotban. Nemileg egyszerubb megoldas, mint a csereje, de par ev mulva meg kell ismetelni. Nem tudom megsaccolni, meddig birja majd, de van olyan XV, ami 11 eve megy polir ota, igaz, azota az orszag masik felen hajtjak es nem lattam a karbijat.
Az index eseteben szerencsed van, kinaiak koppintjak, olcsobb egy par kinait venni es alkatresznek felhasznalni, mint a gyari gumi.
Ha az aluminiumban ment el a menet es a fek oldali van elfekudve, lehet tudok alkatreszt. Elvileg van egy ontvenyem jo fofekhengerrel, kipucolva.
Valaki megvetette velem 45 euroert, mert az ove nyekk es o nem beszel kulfoldiul, ebay-rol se hallott. Arrol volt szo, hogy majd eljon, osszerakom, legtelenitek, stb. es rendezzuk. Ennek 5 honapja... Szoval annak meg meg kell lennie valahol, ha neked kellene esetleg.
Lényeg, hogy tudtunk menni, nem is túl kicsit, kb 170-180 km lett. Ahhoz képest, hogy reggel azt hittem, egy hengerrel mész haza szerelni.
Ha szerencsénk lesz az időjárással, akkor nem ez volt a szezonzáró.
Szép estét nektek !
Na, megvolt a mai karika, igaz elég kalandosra sikerült.
Az első indítás, vagy négyszer, ötször nem fog a szabadonfutó. Na, csak elkapta!
Jó hangulatban gurulunk, a gép szívmelengetően duruzsol. A Vörösvár előtti körforgóból kibólintva, leáll a hátsó henger... Hümmmm.... Az indulás előtti napon került bele új gyertya. Félrehúzódva egy buszmegálló elé, oldalsztender ki, erős benzinszag. Mire leszálltunk, egy jókora folt a moci alatt.
A hátsó karbi úszóházból folyik a benzin. Micsoda..????
(itt jegyezném meg, hogy sok motoros megállt, hogy segíthet-e. Ezúton is köszönöm nekik!)
Mindegy, valamit tenni kell. Írok Antinak, hogy késünk. Alapszerszámok kiterítve, összekötő cső, úszóház fedél le. Persze a tűszelep azonnal a forró henger bordái közé. Tisztítás után, a visszaszerelési próbálkozások közepette, ez még háromszor megismétlődik, különböző rejtett helyekre. (a fűben pálcika, drótdarab, stb. keresgélés)
A moci oldalsztenderen, felém dőlve, én görnyedve alatta szentségelek. Elfektetni nem tudtam, mert előtte lett nyakonöntve csurig.
Mire összeraktam, gyertya tisztítás, szellőztetés, Antiék is leértek Tinnyéről. Útvonal módosítás, át a Pilisen keresztül Esztergom.
Esztergomból Visegrád, bobpályánál pihenő, cigi, mert felfelé elfordult a tükröm.
Szerszámok ki, próbálom húzni az ellenanyát, körbeforog. Textil szigszalag alá, na így kibírja hazáig.
Következő Szentendre, a terv egy fagyizás. Leparkoltuk a gépeket, nézzük a jobb hátsó indexet, 90 fokos szöget zár be a sárvédővel.... hát ezzel meg mi történt? Szerszámos oldaltáskát feltúrva, találtam egy darab lemezt. A lemezzel a törést a gumin áthidalva, szigszalaggal körbe.
Ezután egy finom fagyi, elköszönés, és már gond nélkül haza. 🙂
Jövőre legurulunk majd arra. Csak 200 meg az apró! 🙂 😉
Holnap reggel olyan 08:30 körül indulunk Kispestről, ha az idő, és a szabadonfutóm is úgy akarja. 🙂
Tankolással, cigivel gondolom 10 ó körül ott leszünk Tinnyén.
Sajnos ez a szezon nekem sok munkával telt, a svájci túrát leszámítva csak egykét rövidebb itthoni kör. Mátrafüred, Parád , meg a Bakony pár hete.
.....bár mentünk tavaly még novemberben is.
Szia, Blackiex !
Múlt hétvégén ott voltam pár napot Harkányban, ha tudom, hogy ott laksz, megnéztem volna a gépedet.
A16 panzióban volt a szállás, pár motoros srác is ott pihent a nap végén.
Értem....
Harkány tényleg nem a szomszédban van!
Jövőre majd mi megyünk akkor arra! 🙂
Persze, nem érdemes "kísérteni az Ördögöt" Majd csak megérkeznek azok az alkatrészek, és talán még lesz motorozható hétvége...
Egyreszt igen, az orszag masik felen (Harkany). Masreszt muszaki okai is vannak a dolognak: elegtelen a hengerfejbe nyomott olaj mennyisege 3000 fordulat alatt es ha nem porgetem a motort, kurvara csorognek a szelepek. Par 35 eves tomites a ludas, semmi komoly, de szeptember 4 ota varok az oemparts-ra. Ugyan se a himbakon, se a himbatengelyeken, se a vezermutengelyen nincs nyoma kopasnak, beragodasnak, inkabb nem kockaztatok.
Sziasztok.
Szombaton 10 ó körül indulunk Tinnyéről a "homokszobor"-tól.
Akinek kedve van, tartson velünk.
Tervezett útvonal: (a helyszínen módosítható) Tinnye > Esztergom > Párkány > Pilismarót (HOPPÁ lángos) > Visegrád > innen már Pest felé......
...másfelől a 250-es menesztőgumija más típusokban is használatos.
Lista alant a német weboldalon, hátha spórol valamennyit a kutakodás (mondjuk innen 14 ezerér' megvan postástól és így is olcsóbb).
A Keyster valóban minőségi cucc. De a Tourmax is japó. A Keyster alap szettje 23 euró, a teljes 45 euró - ha nem tőlük jön. A Tourmax CAB-Y43 €19-20. A M0motónál lehet, hogy beragadt készlettől szabadulnának és ezért olcsóbb, de csak tipp.
A Tourmax-ot venném meg 4 lepedőért. A fúvókák pucolhatók, ha a tű nincs kopva vagy görbülve, dettó nem cserés. Ezen kívül csak az M5-ös csavarok vannak a full szettben. Membránok meg úgysincsenek a teljes szettben sem, úgyhogy nem ér az plusz lóvét.
idő közben kiderül, hogy menesztő gumi is kelleni fog (természetesen minden gumi elöregedett..).
Egyedül a motopartsshop.hu -ról jelezték vissza, hogy a honlapjukon nincs fent, de 15200ft-ért egy utángyártott szettet hozzám vágnak (érdekes módon a gyári darabosával nézve 4x5500ft kb-ból jönne ki kb.).
és elmondása szerint, a tour maxnál jobb minőségű karbi felújító szetteket kínál a "Keyster"-től (bár adna tour maxot ha kérem, azt szerezze be). https://motopartsshop.hu/?olda... (fullos kibővített szett) 15ezer https://motopartsshop.hu/?olda... (alap szett). 10 ezer
Mondjátok, ez nem lehúzás remélem, hanem valódi eltérés van a termék minőségében? Bocs, hogy amatőr kérdéseimmel ennyire felkavartam ezt a fórumot, remélem valakinek hasznára lesznek még ezek a sorok...
3LU2 3LU 0002101 XV250'92 1992 X LNR FRS NYB
3LU2 XV250'92 1992 X
Tehát a (0)002422kódból levan maradva egy nulla szándékosan, mert nem gyártottak ilyen sokat belőle, hogy a futó sorszám beteljen, és a a 0002xxx-0003xxx között van, ezért biztos a fentre bemásolt 92-es évjárat 3LU2 ami USA CAN-piacra van jelölve? A színkódokra rákerestem, silver, yellow, black (LNR FRS NYB). az egyém piros. Jól értelmezem, mert itt piros nincs megadva...? Nem is tudtam erről a keresési megoldásról. És valóban, az oem parts-on nem lehetett semmit sem méretre azonosítani, gyakorlatilag "letitkosították a maguk módszerével"
Kisertetiesen emlekeztet sok kamu-weblapra