Zsolt elküldte a relét. 🙂
Úgy döntöttem, ez az egyszerűbb út az index auto. kikapcsolására.
Még majd a "blinkert", és a fényszóró lekapcsolást índításkor fogom megcsinálni. https://drive.google.com/file/...
Próbálkozz a sokszögekkel meg az egyenes vonallal, ha villamos skiccet akar az ember összedobni műszaki rajz igényességét mellőzve, arra elégséges.
Időnként azt csinálom, hogy lementem az alkatrész képét, nyitok neki egy másik ugyanilyen rajzprogramot, ott átméretezem, körbevágom és beillesztem abba a rajzba, ahol a kapcsolást az egyenes vonalakkal megrajzolom. Mint a FET-nél tegnap.
Köszi, van itt lent az Ady E. úton egy kis alkatrész bolt, haverok még az aktív szervízes koromból.
Leviszem a tipusokat, biztos tudnak adni valamit.
Melyik progival rajzolsz?
Nem csak a korabban emlitett IRFZ44 jo, termeszetesen. IRF540, IRLB8743, IRL3034... Az 540 kb. 250 Ft, 20 mOhm 10V-on, mar az is tok jo. A 3034 pl. 2 mOhm mar 2.5V-nal es 300A feletti aramot is elbir. Igaz, az mar 800 Ft tajan van.
Így van. Na, azt a piros-sárgát ha követed, az jön a HEAD biztosítékról (fényszóró), azt kell a MOSFET-tel megszakítani. Drain-re a forrás, Source-tól meg megy tovább a delej a villanykapcsolóig. A felhúzó feszültséget meg célszerű valamelyik szomszédos barnáról (signal) levenni.
A színkód mindenhol klappol, pl. a barna-fehér mindegyiken a villogó kiemente vagy a piros-fehér (későbbieken piros-fekete) a gyújtás.
Na, azon akkor látod a start gombot, hogy hogy van megoldva.
Ez meg a legfrisebb rajz az európai modellekről, rajta van a két gyújtásjeladós és az egy jeladós verzió is. Ja, és a benzinpumpa vezérlő mindkét verziója dettó rajta van.
Belerakhatták volna akkor már ezt is! 😀
Most látom, hogy lehet szerkeszteni az üzenetet.... 🙂
Úgy-hogy nem alkudoztam.
Úgy döntöttem, ez az egyszerűbb út az index auto. kikapcsolására.
Még majd a "blinkert", és a fényszóró lekapcsolást índításkor fogom megcsinálni.
https://drive.google.com/file/...
Időnként azt csinálom, hogy lementem az alkatrész képét, nyitok neki egy másik ugyanilyen rajzprogramot, ott átméretezem, körbevágom és beillesztem abba a rajzba, ahol a kapcsolást az egyenes vonalakkal megrajzolom. Mint a FET-nél tegnap.
Itt a laptopon nekem ez van. De még nem rajzoltam vele.
Mast nem is ismerek. De a celnak megfelel.
Leviszem a tipusokat, biztos tudnak adni valamit.
Melyik progival rajzolsz?
Köszi, teljesen jó. Ma nem volt időm, holnap elmegyek a FET-ért. Csak tranyóm van pill. itthon.
A színkód mindenhol klappol, pl. a barna-fehér mindegyiken a villogó kiemente vagy a piros-fehér (későbbieken piros-fekete) a gyújtás.
Ez meg a legfrisebb rajz az európai modellekről, rajta van a két gyújtásjeladós és az egy jeladós verzió is. Ja, és a benzinpumpa vezérlő mindkét verziója dettó rajta van.
Nekem az 1989 US van meg.