Elvileg van még egy szűrő az akksitól hátrébb. Hacsak az nem ereszti át a koszt...
A tartelék opcióért szerintem érdemes, mert ha elfeledkezel róla és nem figyeled a napi számlálót, az nem buli. Arról nem beszélve, hogy a fogyasztás elég "elasztikus" ezeken. Ha teszem azt elmész motorozni és aznap az útviszonyok a szokottnál tempósabb iramot engednek, te pedig elereszted a lovakat, nagyon kellemetlen meglepetés tud lenni, ha 30-40 km-rel korábban kezd el köhögni a motor, mint várnád.
Akkor azt hiszem a csere elengedve, marad a javítás..... majd még meglátom, hogy a "tartalék" opcióért érdemes-e belefogni. Bár a tisztítás, rendbetétel nagyon nem ártana neki. Lehet a tűszelep felakadásért is ő a ludas.....
Ha 1100-et bont csak éppen, lehet nem lesz neki. És ha lesz is, kétlem, hogy sokkal jobb állapotban, mint a tiéd.
Jobban jársz, ha kinyitod és kipucolod magadnak, bármilyen időigényes. Plusz az 535 eletromos csap új ára 200-250 euró magasságában van asszem, használtan se fogja túl olcsón adni, attól tartok. Mondjuk 30 ezerért meg már nem megérős, szerintem, pláne ha kattan a szolenoid azaz nem javíthatatlan.
Tengely anya remélem nem kell, bár tervezem a hátsó féket átnézni... Persze nem kell neki blokkolni, de úgy érzem, gyengén fog.
Zsolt még nem válaszolt, hogy jó-e neki a holnap. Esetleg a benzin csapot is megnézem, de ahogy leírtad,........ A fél motort szét kell szedni hozzá... 🙁
Esetünkben csak az M10-re és M12-re. A többi, pl. M5 x 0.8, M6 x 1.0, M8 x 1.25 az Yamahánál is azonos. M10-nél és 12-nél mink 1.5-ös emelkedést használunk, mint "normál" ojrópában, ők nem.
M14-nél változik a fáma, mert abból speciel van másfeles (tengelyanyák pl.), de akad 1.25-ös is a motoron asszem.
Köszi.
Csak az M10-re vonatkozik az 1,25-ös "finom" emelkedés, vagy mindegyik menet a mocin a mi értelmezésünkben finom emelkedés?
Merthogy adott esetben az utána vágás miatt nem mindegy...
Csak attetelesen. Tobben kerestek meg a kintletem alatt, hogy kene nekik ez vagy az. Amikor rakerestem az alkatreszekre, gyakran botlottam bele a fickoba es tobb izben vol neki "helyben" a keresett cucc. A vevok pedig elegedettek voltak, azt mondtak, korrekt a ficko. Ennel tobbet nem tudok rola.
Gyarilag M10x1.25 van mindket oldalon, a jobbos balmenetes, a balos jobbmenetes, igen.
A Yamahan minden M10 csavar es anya 1.25-os. Csak nalunk szamit 'finom' menetnek ez, Japanban kb. az a normal.
Idelátsz? 😀 😀
Pont a tükrökre gondoltam én is. Vagy M8-as kell jobb/bal, vagy baloldali M10, jobboldali 10-es, balmenetes. Talán Withwort??
Ismered a srácot?
Hasonló képpen gondolom én is, merthogy nem csak kényelmi szempontja van, hanem forgalom biztonsági is. Gondoljunk egy jobbra kintfelejtett indexre főutvonalon, és jön a kereszteződés.......
Ha jó neki, holnap legurulok arra. Meg körülnézek, mik vannak.
Nyilvan, azt neked kell eldonteni, hogy ez meger-e 10 lepedot. Annyit tudok hozzatenni, hogy tolunk nyugatabbra gyakran 40-50 euro egy ilyen dobozka, ha ebben az arban benne van a posta, az annyira nem rossz azert. Masfelol a 47G-t felteheted te is a jofogasra.
Ertelemszeruen ha a jovoben tervezel LEDesiteni az iranyjelzoket, akkor nincs ertelme kolteni ra.
Persze,ezt "messziről" nem is lehet.
Külhonban is olyan simlisek vannak mint itthon? ☹️
Csak a befektetett összeg, és a kapott "kényelem" arányában gondolkodtam.
Hat, ezt innen a kanaperol, macskaval az olemben nem tudom diagnosztizalni. vagy neki is nemet import a vasa 47G relevel, vagy a reed pattant meg.
A harmadik lehetoseget mar vazoltam, pl. egy wales-i fiatalember motorjan fel orat mericskeltem, mire kiderult, hogy nemreg volt szervizben, ahol kicsereltek a dobozkajat. Bevitte, hogy csak behuzott kuplunggal inditozik a motor. kiszamlaztak neki egy 41R-t de betettek egy 20 euroval olcsobb 47G-t. Ravasz tarsasag volt, ratettek egy matricat a feliratra. Akkor jottem ra a cselre, amikor lehuztam a csatit es hianyzott a ket lab a relerol.
Csak a műanyag krómozott takarót kell levenni, egy csavar az egész.
Amúgy 3 vezeték kéne legyen, a fekete a test, a fehér-zöld a reed, kék-fekete meg a háttérvilágítása.
Meglepne, ha nem lenne benne reed. Az enyémen egy 250-es órája van, mert fekete műszeregységet szerettem volna és így volt a legköltséghatékonyabb összerakni (140-ig van órázva, ennyi a difi, annál jobban úgysem nyomom a szemét).
Még abban is van reed, pedig annak a villogóautomatája teljesen alap, 3 lábú jószág.
Köszi, a Km. órát még nem szedtem szét, na de ezek után...... 😀 😉 Bár meg lehet állapítani egy műszerrel, és forgatva a kereket.
Azt megnéztem, hogy vezeték jön ki, de lehet, hogy csak a világításé. (műanyag csőben van, nem látszik hány vezeték) Bár ha benne is van a reed cső, nem tudom, hogy vennék-e egy 41R-t 60-80$ körül. De hasznos dolog, már törtem a fejem ilyesmin is. 🙂
Az elv nagyon jó, gondolom leszámol X impulzust, és lekapcsolja a relét. Nem tudtam erről a reed csöves dologról, én NE555-ben gondolkodtam, mondjuk úgy 1 - 1,2 perc után lekapcsolja a relét. A Jófogáson valaki bontott Viragot, lehet, megnézem mije van neki.
Már annyi minden tervem van, hogy rövid lesz a tél.... 😄 😀 Bár a szabadonfutó a legfontosabb. Kínlódás volt most is. 🙁
A tartelék opcióért szerintem érdemes, mert ha elfeledkezel róla és nem figyeled a napi számlálót, az nem buli. Arról nem beszélve, hogy a fogyasztás elég "elasztikus" ezeken. Ha teszem azt elmész motorozni és aznap az útviszonyok a szokottnál tempósabb iramot engednek, te pedig elereszted a lovakat, nagyon kellemetlen meglepetés tud lenni, ha 30-40 km-rel korábban kezd el köhögni a motor, mint várnád.