Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam egy bizonyos mértékben "elő van feszítve" Ahonnan elkezd kiemelni, talán 3mm.
Repsol 20w50 v twin
Szerintem is az alapvető rákfenéje a kilazulás. Ha az meg lenne oldva biztonságosan, nem lenne gond ezzel a szabadon futóval.
Jovi3, ha vállalkozó szellemű vagy, szedd szét. Annak idején a CZ175-ön havonta cseréltem léptető villát. 😂
Nekem hosszan kellene tájékozódnom, hogy ennél hol álljak neki... 😂
Milyen olajat tettel bele?
Kuplung karnál most ahogy kell lazár van állítva épp hogy ne lötyögjön a Bowden.
Lehet, hogy ez otos imbusszal nyilik, nem hatossal, de nem kell nagyon megtepni a nyomatektabla szerint.
Ebben nem kisebb a kulcsnyilas egy szàmmal?
Meg az alacsonyabb fej miatt a kulcsnyilas is sekèlyebb-> nagyobb esèly hogy kifordul belöle a kulcs, kinyalja a kulcsnyilast...
Amugy nem lehet, hogy azert torik a csavar, mert , ha egy is fellazul, akkor maradek 2, aztan egy mocskosul tul lesz terhelve a lazasag miatt dinamikus igenybevetellel...
Kuplungon probaltal allitani?
Könnyen levettem a deknit ugyanolyan könnyen visszatettem nem kellet feszegetni sem . Meg hát ez olyan vastag anyag amit nagy erővel kellene feszíteni hogy görbüljön.
Dekni ricnis tengely akart lenni amit megfujtam.
De egyébként könnyen mozog a
ricnis tengely. De amikor néha nehezen fel tudtam 2.-ba rántani mintha valami roppan 1-2x mire beugrik. Utánna 3-4-5 megy simán.
Ezert irtam, hogy csak 25 Nm-rel kell max lehuzni, annyira nagy leszorito erot nem kell kifejtsen. Az anyagminosege alapjan ennek a feje se kellene, hogy lejojjon.
Igen teljesen jó volt . Ahogy írtad felni tengelynél megfujtam meg csuklókat .
Fej miatt nem mertem megvenni nem e gyenge a kis fej miatt és ott fent szakad. De végül mindegy mert vagy itt vagy ott de szakad időzített bomba ez a konstrukció 😑
Mar leirtam, hogy en mit neznek meg annal a valtonal. Lehet kokemeny szimmeringtol elgorbult kapcsolotengelyig sokminden. Az erdekesseg az, hogy lendkerek macera elott kapcsolgatott.
Igen, ez így is egy opció. Még várok az üzletre, akik megpróbálnak szerezni.
Valószínűleg visszateszem én is a régi tömítést. Ha csepeg, vágok ki papírból. (Lusta ember kétszer fárad! 😂)
Sajna én nem ismerem, azt még nem szedtem szét. Blackiex biztosan tud erre valami megoldást.
Eleve csak kb 4mm a fejenek a magassaga.
A normal hengeres feju meg 8mm magas. El fog ferni ket 2mm-es alatettel is es akkor 12mm meneted marad pont.
Én is ragasztottam a régi tömitést jó lett. Ên se találtam 10.9 hengeres fejű csavart ezért maradt a 12.9. A váltó még mindig nem jó. Most lehet leengedett az olajat és ránézek nem e rossz irányba nyomtam fel a durva olajszűrőt . Esetleg betámasztva valamit a váltó nál 😑
😂 😂 Egyszerű, mint egy faék! 😂 😂
Vagy vagsz belole.
Vagy teszel ket alatetet.
Nem semmi! ☹️
Akkor a 8.8 törölve.
Értem az alátétet, de akkor a 12-es "elveszít" 1-1/5 menetet. Vagy hosszabb csavar, de a következő méret 16. Hüüüüümmmm.....

https://barkacsshop.hu/d-feju-...
Ilyen helyeken en nem szeretem a 8.8-ast. Jo, az alabbi nyilvan nem nyirodott el, de M10 letere igy megnyulni 50Nm nyomatektol...
Nem tudom, hogy amiatt van-e. De teszel ala egy alatetet es tamasztva van. Szerintem.
Köszönöm....
Engem nem zavar, ha a szabadonfutót nem zavarja! 🙂 😂 Az nem lehet, hogy az oldalirányú támasztás miatt van a DIN 912?
8.8, 12.9-et találtam, 10.9-et csak 200, 500db-os csomagolásban.
Mi a véleményed 8.8-ról? Rugalmasabb a nyíróerő ellen? Igaz "puhább" de ha nem lazul ki, mert jól fogja a rögzítő?
...mondjuk mindosszesen 20 vagy 25Nm-t kell huzni rajta asszem.