Szerintem is az alapvető rákfenéje a kilazulás. Ha az meg lenne oldva biztonságosan, nem lenne gond ezzel a szabadon futóval.
Jovi3, ha vállalkozó szellemű vagy, szedd szét. Annak idején a CZ175-ön havonta cseréltem léptető villát. 😂
Nekem hosszan kellene tájékozódnom, hogy ennél hol álljak neki... 😂
Ebben nem kisebb a kulcsnyilas egy szàmmal?
Meg az alacsonyabb fej miatt a kulcsnyilas is sekèlyebb-> nagyobb esèly hogy kifordul belöle a kulcs, kinyalja a kulcsnyilast...
Amugy nem lehet, hogy azert torik a csavar, mert , ha egy is fellazul, akkor maradek 2, aztan egy mocskosul tul lesz terhelve a lazasag miatt dinamikus igenybevetellel...
Könnyen levettem a deknit ugyanolyan könnyen visszatettem nem kellet feszegetni sem . Meg hát ez olyan vastag anyag amit nagy erővel kellene feszíteni hogy görbüljön.
De egyébként könnyen mozog a
ricnis tengely. De amikor néha nehezen fel tudtam 2.-ba rántani mintha valami roppan 1-2x mire beugrik. Utánna 3-4-5 megy simán.
Ezert irtam, hogy csak 25 Nm-rel kell max lehuzni, annyira nagy leszorito erot nem kell kifejtsen. Az anyagminosege alapjan ennek a feje se kellene, hogy lejojjon.
Fej miatt nem mertem megvenni nem e gyenge a kis fej miatt és ott fent szakad. De végül mindegy mert vagy itt vagy ott de szakad időzített bomba ez a konstrukció 😑
Mar leirtam, hogy en mit neznek meg annal a valtonal. Lehet kokemeny szimmeringtol elgorbult kapcsolotengelyig sokminden. Az erdekesseg az, hogy lendkerek macera elott kapcsolgatott.
Valószínűleg visszateszem én is a régi tömítést. Ha csepeg, vágok ki papírból. (Lusta ember kétszer fárad! 😂)
Sajna én nem ismerem, azt még nem szedtem szét. Blackiex biztosan tud erre valami megoldást.
Én is ragasztottam a régi tömitést jó lett. Ên se találtam 10.9 hengeres fejű csavart ezért maradt a 12.9. A váltó még mindig nem jó. Most lehet leengedett az olajat és ránézek nem e rossz irányba nyomtam fel a durva olajszűrőt . Esetleg betámasztva valamit a váltó nál 😑
Nem semmi! ☹️
Akkor a 8.8 törölve.
Értem az alátétet, de akkor a 12-es "elveszít" 1-1/5 menetet. Vagy hosszabb csavar, de a következő méret 16. Hüüüüümmmm.....
Ilyen helyeken en nem szeretem a 8.8-ast. Jo, az alabbi nyilvan nem nyirodott el, de M10 letere igy megnyulni 50Nm nyomatektol...
Nem tudom, hogy amiatt van-e. De teszel ala egy alatetet es tamasztva van. Szerintem.
Köszönöm....
Engem nem zavar, ha a szabadonfutót nem zavarja! 🙂 😂 Az nem lehet, hogy az oldalirányú támasztás miatt van a DIN 912?
8.8, 12.9-et találtam, 10.9-et csak 200, 500db-os csomagolásban.
Mi a véleményed 8.8-ról? Rugalmasabb a nyíróerő ellen? Igaz "puhább" de ha nem lazul ki, mert jól fogja a rögzítő?
Jovi3, ha vállalkozó szellemű vagy, szedd szét. Annak idején a CZ175-ön havonta cseréltem léptető villát. 😂
Nekem hosszan kellene tájékozódnom, hogy ennél hol álljak neki... 😂
Meg az alacsonyabb fej miatt a kulcsnyilas is sekèlyebb-> nagyobb esèly hogy kifordul belöle a kulcs, kinyalja a kulcsnyilast...
Amugy nem lehet, hogy azert torik a csavar, mert , ha egy is fellazul, akkor maradek 2, aztan egy mocskosul tul lesz terhelve a lazasag miatt dinamikus igenybevetellel...
ricnis tengely. De amikor néha nehezen fel tudtam 2.-ba rántani mintha valami roppan 1-2x mire beugrik. Utánna 3-4-5 megy simán.
Sajna én nem ismerem, azt még nem szedtem szét. Blackiex biztosan tud erre valami megoldást.
A normal hengeres feju meg 8mm magas. El fog ferni ket 2mm-es alatettel is es akkor 12mm meneted marad pont.
Vagy teszel ket alatetet.
Akkor a 8.8 törölve.
Értem az alátétet, de akkor a 12-es "elveszít" 1-1/5 menetet. Vagy hosszabb csavar, de a következő méret 16. Hüüüüümmmm.....
https://barkacsshop.hu/d-feju-...
Nem tudom, hogy amiatt van-e. De teszel ala egy alatetet es tamasztva van. Szerintem.
Engem nem zavar, ha a szabadonfutót nem zavarja! 🙂 😂 Az nem lehet, hogy az oldalirányú támasztás miatt van a DIN 912?
8.8, 12.9-et találtam, 10.9-et csak 200, 500db-os csomagolásban.
Mi a véleményed 8.8-ról? Rugalmasabb a nyíróerő ellen? Igaz "puhább" de ha nem lazul ki, mert jól fogja a rögzítő?