Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Miklós!
Köszönöm, már szépen javul.... köröztem is itt a környéken. 🙂 Ma is gurultam egy kicsit, csak nem tudom mi történt vele, elkezdett "darabosan járni" meg durrogott a kipufogóba. Soha nem csinált ilyent.
Nem beszéltem Antival, de sajna még hosszabb utat nem vállalok be. A felfelé váltás még egy kicsit nyűgös.
Hello Gyula !
Hogy van a bokád ?
Esetleg hétvégén mentek valamerre Anti val ?
A fiam motorja.
20-án kerül hozzá vissza, ki kellett próbálnom 🙂.
Masszív gép, nekem kicsit nehéz manőverezni vele.
Városban forgolódni, parkolóból hátratolni, stb.
Ha megindul, nagyon stabil, jó futómű, nagy tempónál sincs gond, 160-at mentem vele, 130 utazó.......kanyarokban is jól viselkedik.
De a Virago kezesebb, könnyebb.
Szia Anti !
Hát sajnos most már ijen idöjárásra kell számítani . De a lényeg hogy épségben haza értetek és a motor is . És mi ez a márka hütlenség ?
Sajnos sűrűn kellett az esőruha, az igazi kanyarvadászat elmaradt, a nedves út alkalmatlan volt a nagyobb tempóhoz.
Hello Anti !
Remélem hogy szép idő vár majd rátok a svájci túrán . Baleset mentes utat és sók szép élményt kívánók nektek . Gyulát majd meg kérdezem később hogy érzi magát hátha motorra tud ülni .
Szia, Miklós !
Örülök, hogy a párod is veled tartott, a közel 300 km nem kevés. Augusztus 20 előtti gurulás nekem nem lesz jó, max 1 nap szabit tudok kicsikarni, az meg a svájci út első napja lenne 19 -én.
Mentünk mi még október-novemberben is, összehozzuk még valamikor Gyulussal és veled.
Sziasztok Gyula és Anti !
Barátom és én a feleségekkel mentünk egy 290 km-es karikát . Nem siettünk 10 óra alatt tettük meg. Négy píhenő vel , üdítőzés ebédelés sütizés . Bocsánat július 24 szombaton . Augusztus 15 töll 21 ig leszek otthon ,remélem csak össze jön egy közös gurulás . Esetleg hétköznap is lehetséges .
Szia, Gyulus !
Persze, Zsuzsi is jön, idén nem sokat motoroztunk és közeledik a szezon vége.
Augusztus 20 körül lenne még a régóta tervezett svájci túra, ott szintén az időjárás a mérvadó, amiatt hiúsult meg júniusban.
Itt most áthaladt felettünk az eső és a radaron nem látszik újabb . 9 körül indulnánk, de nem az én gépemmel, hanem a fiam Midnight Star-jával.
Jó hétvégét nektek, erősödj, kellene mennünk egyet még augusztusban.
Szia Anti!
Húúúúúhh..... az szuper lesz! Szólóban? Vagy viszed Zsu-t is?
Sajnos tényleg esőket mondanak, és pont arra az északi országrészre.
https://www.idokep.hu/elorejel...
Szóval inkább készüljetek rá.
Miklós csak augusztusban jön haza. Reméljük csak olvassa még valaki, aki csatlakozni tudna hozzátok.
Sajnos én még nem merem bevállalni, csak bruttó 340kg-ot kell adott esetben megtartani a bal lábbal. 🙂
Egy-egy "tudósítást" majd küldj az útról, vagy itt, vagy a Víberen.
Nagyon jó, és széles utat Neketek, vigyázzatok magatokra.
Sziasztok, Viragosok !
Bármilyen zivataros időt is jósolnak, ha reggel nem esik, én teszek egy nagyobb kört a Mátrában.
A tervek szerint Mátraháza, Parád környéke szombaton, alvás Egerben, vasárnap Szilvásvárad, vagy Lillafüred.
.....bár onnan haza délután húzós lesz......
Majd ahogy az égiek akarják.
Nektek is jó gurulást !
Azt sejtettem, hogy ott lehet vele gond, 5-bol haromnal van is. Csak azt nem gondoltam volna, hogy a vadonasuj tuszelepfeszek o-gyuruje merethibas.
Ahogy István írta. Az O gyűrű volt oda. Illetve az újon pedig nem megfelelő méretű. Viszont légszűrő nélkül tudtam állítani a pilot csavart. Mikor visszatettem a szűrőt némelyik indításnál pici füst megjelenik. Nagyon nagy gáznál meg jócskán.
Szerintem a szelepülék palastjàn lévö o- gyuru volt oda, mint àltalàban ennél típusnàl mindig.
Mérethibás volt vagy sérült?
Sziasztok! Végre sikerült beállítani.
A karbinál az új tű fészkének a tömítését is cserélnem kellett.
Volt-lett.
Egy dolgot ne felejts el. Az 1100-en üzemanyag szivattyú van, a benzin nyomás alatt megy a karbiba.
Emiatt pl. a 750-esek (amiken ugyanez a karbi van, de ejtőtartályos) porlasztójában az úszó szelepfészke más. A furat 2mm vagy 2.3mm, attól függ, ki gyártotta. Az 1100-é 1.4mm, mert a tápszivattyú nyomása a kettes szelepen át kinyomja a tűt és tolja az anyagot, ha kell, ha nem. Ez a nyomás a satuban nincs jelen. Van sajnos, hogy a boltban rosszat küldenek és a 750-esét teszi be az ember gyanútlanul.

A másik gyakori ok az úszó szelepfészek o-gyűrűje szokott lenni, ha csak tűt cserél az ember. Ha cserélted a tűszelep fészket is, akkor ez kilőve.

Ezt a két dolgot ellenőrizd először.
Szia Zsotty!
Itt találsz egy leírást a karburátorról. A vége felé van az úszószint beállítás.
Hátha segítségedre lesz.
Sziasztok! Lehet valaki járt már így közületek. Szétszedtem egy 1100-s karbiját. Új úszótű és kehely. Új Pilot csavar. Új légszűrő.
Összerakom és indítom. Füstől. Szinkronizálom. Füstöl. Karbi újra ki szét, úszó állítás. Összerak füstöl. Mi a frászt állíthatnék még ezen a karbin? Igaz ez egy alakított Virago de akkor sem kellene így lennie. Az egyik karbin még állítani kell az úszon mert még befolyik a pillangószelephez, viszont kint állítva a satuban teljesen jó volt a szint. Motorban úgy látszik máshogyan áll, pedig a kettőt nem szedtem ketté őket. Az első hengerét állítottam vizszintbe. Kérem aki találkozott már ilyen problémával és megvan a megoldás akkor írja le ha kérhetem. Köszönöm.
Jó utat Miklós, vigyázz magadra!
Szia Gyula !
Sajnos vasárnap már utazom vissza . Talán majd augusztus 20 körúl haza tudok jönni . Remélem akkorra össze tudunk hozni egy gurulást .
Szia, Miklós !
Jövő hét vége talán már jó lehet nekem is.
Majd jelentkezem.
Hello Gyula !
Sajnálattal olvasom hogy lassú a felépülésed . Remélem hogy augusztus közepén már motorozhatsz és Anti is elő kerül. Egy régi barátommal most gyürjük a kilométereket .