Köszönöm a válaszokat. Az az igazság, hogy eladtam a motoromat. Én max 3x mentem vele 90-nel. Inkább max 80-nal közlekedtem. Az új tulaj panaszkodott, hogy csak 90.et megy a gép. Ö úgy gondolja, hogy a 12 Kw miatt fojtásvan benne és azért nem megy jobban..Én viszont kuplung csúszásra gyanakszom. Az a baj, hogy soha nem próbáltam ki, hogy mennyit megy a motor.
Köszönöm a Dicséretet.
De én, a saját írásom nem tartom túl olvasmányosnak. No meg türelmem sincs még hogy egy helyben ülje, és csapkodjam a billentyűzetet.
No meg, nem vagyok celeb. Így értékesíteni is nehéz lenne az irományaimat.
Más:
Mostanában a szelep hézag állítással küzdök.
18 ezer Km-el ezelőtt volt beállítva. Hát ráellenőriztem. Szívó:0,1mm Kipufogó:0,15mm Hideg motornál.
Csak a kipufogó szelepeket kellet állítanom. Mivel ott volt kisebb a hézag. No azóta nem tetszik a hangja. Alapjáraton, szerintem nagyon hallom a szelep kopogást.
Most fogom újra ellenőrizni.
Tehát a műszaki beállítotságú fórum társaktól kérdezném.
Mi a fenét csinálhatok rosszul?
Sziasztok!
Volt, aki beszámolót kért a Salgóbányai Motoros összejövetelről. Először arra gondoltam, hogy azt írom, hogy ha valakit érdekel, hát jöjjön el és nézze meg. Ne csak a gép előtt üljön.
De talán még bele fér, hogy leírjam.
De jövőre, (ha lesz) akit érdekel, jöjjön el. Akár kocsival is. Nem fogunk kirekeszteni senkit.
Szóval Pénteken délután kezdet szállingózni a csapat. Jöttek minden honnan az országból. Sőt az egyik motoros társunk Ausztáliából érkezet. Nyolc éves korában kivitték a szülei, és ott élte le az életét. Most hatvan valahány évesen körbe motorozza Európát. Nagyon kemény a csávó. És nem is jön zavarba (erről Katanna tudna bővebben írni) Meztelen felsőtesttel, csupán bőrmellényben motorozik. És tel a teste tetoválással. Csak a hátát negyed óráig lehet böngészni. A Nomád feliraton kívül.
Jól beszél magyarul. De minden második szava a (faking).
PL „fogtam a faking gumicsövet” és hasonló. Másnapra kezdet szálló igévé válni ez a kötőszó. Páran kezdték alkalmazni. Én tüntetőleg kezdtem kötőszóként használni a Sajze szavat.
De ennyit a személyi érdekességről.
Szóval nem túl sokan jöttünk össze. 20 motor, és két autó. De így legalább családias volt a hangulat.
Péntek éjszaka, aki akart fel ment a Salgóvárba, majd jött a nyársalás.
Szombaton motoros túrára szavazott a motoros csapat. +2 autó. Zoli kinevezet engem túra vezetőnek. Hát én legkevésbé sem vágyom hasonló szerepre. Jobban szeretek hátul motorozni. És gyönyörködni a hosszú motor kígyóban.
Hát a 20 motorból álló kígyó igen csak hosszú. Már a városból kivezető út sem volt könnyű. Piros lámpák vágták szét a kígyót, meg kereszteződések. Így mindig meg kellet állnom, bevárni a végét. Aztán irány a Ceredi gyorsasági szakasz. (13 Km hosszú és 135 kanyar)
Az eredeti terv úgy volt, hogy a szakasz közepén fent. Letérünk az aszfaltról, földútra. És olyan 2km múlva megállunk a Pécskő szilvás szikla hasadéknál. Ahol nagyon szép a kilátás a Tátrára. S a hasadékból még nyáron is lehet felhozni havat.
De a kanyargós Ceredi úton már láttam, hogy ezzel a csapattal nem szabad lemenni az aszfaltról. Mivel kezdő női motorosok is voltak a csapatban.
Tehát tovább mentünk Istenmezeje, és Pétervására felé. De túl sok volt a motor egy sorban. Így elég lassan haladtunk. Pétervásárán megálltunk fagyizni. Ott megszavazta a csapat, hogy tovább megy Recsk Parád irányába és ebédelni fognak. Mi Katannáékal, mivel még egyáltalán nem voltunk éhesek, leváltunk a csapatról.
Visszagurultunk Salgótarjánba egy másik gyorsasági szakaszon keresztül. (Kazári).
Először haza ugrottunk házi vadállatokat etetni. No meg eldicsekedtem a tavaly vásárolt, menedékházunkkal. Ami nagyon hasonló környezetben van, mint a Salgóbányai tábor. Csak ezt a dombot úgy hívják, hogy Somlyóbánya.
Utána pedig meglátogattuk a Somoskői várat.
Aminek az a különlegessége, hogy ugyan a falu a vár lábánál, még magyar országon van, de a vár már szlovák területen. Legalább is Trianon óta. 40 évig nem is lehetett magyar oldalról felmenni a várba. Szlovák oldalról meg csak gyalogos túrával lehetett megközelíteni.
Szóval megcsodáltuk a várat. Majd kiugrottunk a határon szloviba ebédelni. Nagyon finom volt. És nagyon visszafogott árak.
Aztán visszamentünk a táborba és vártuk a többieket.
A csapatnak kalandos útja volt. Mivel útközben lerobbant az egyik motor. Megállt az AC pumpája. Sok Motoros, sok tudás, sok szerszám. Megoldották a problémát. Ott az útszélén átalakították a gépet ejtő tartályosra. Majd a helyi motorszerelőnél (Bocsó Ferenc igazi régi nagy tudású szaki) mellesleg a Nordpatrol oszlopos tagja. Ők szervezik a Szorospataki találkozót)http://northpatrolmc.hu/Templa... Szóval nála találtak egy hasonló benzin pumpát. Amit kölcsön adott. Hogy majd ha vett újat, akkor majd visszaküldi neki.
A szombat délután még megrendezésre került a motor szépség verseny. Amit Tamás (Katanna) kisfia, Trjákja (Műanyag kis motor) nyert végül. Vagy külön díj. Már nem tudom pontosan.
Majd a Szkander verseny női, férfi kategóriákban. Este pedig hajnalig folyt a gitár és szájharmónika kíséretében az éneklés. A régi Úttörötáborok hangulatát elevenítettük fel.
Végül vasárnap kiadós reggeli után táborbontás, és haza utazás.
Ha valakinek megtetszet a dolog, akkor jöjjön el a jövő évire. Már ha lesz. Mert Zoli egyikpercben arról beszél, hogy mi lesz jövőre, a másikban meg arról, hogy többet nem szervez. Tehát majd jövőre kiderül.
Sziasztok!
Szomoruan tájékoztatom a csapatot ,régi ismerősöket, barátokat,hogy a motorozást sajnos be kellet fejeznem /egészség/ a Dragot már sikerült is eladni, a árat amire számitottam megkapta érte, kitünő állapotban,kevés km. szép jó karbantartot volt,amit a vevő díjazott.
Végül is ezek alapján örülök neki.
Végleg a csapattól nem szeretnék elszakadni ,kocsival is lehet menni,pl. Robinzon sziget,Salgóbána stb.
Vigyázatok magatokra,egymásra.
Üdv. Jenő.
Sziasztok !
Van egy xv 750-em és menet közben tönkre ment a fesz. szabályzóm , ezért a műszerek világítására szolgáló égők lefüstöltek és az üveg belső oldala füstös lett . Tudja valaki hogyan lehet maradandó károsodás nélkül szétszedni az órákat , hogy belülről le lehessen törölni a szennyeződést ?
Nekem ugyanezeket írta Johannes Fitz néven, csak én bútort akartam eladni. Rákerestem a telefonszámaira és ide jutottam. A Facebook szerint Chicago-ban van. Szerintem csaló. Utalja a pénzt PayPal-ra utána meg, ha megkapta a cuccot akkor a PayPal-tól visszakéri azzal az indokkal, hogy rossz a termék. A payPal visszafizeti és rajtad behajtja. Se termék, se pénz.
Az csak papíron 12KW, a valóságban 16KW. A 90 Km/óra a 125-ösé!
110-120-at két személlyel is!
De én, a saját írásom nem tartom túl olvasmányosnak. No meg türelmem sincs még hogy egy helyben ülje, és csapkodjam a billentyűzetet.
No meg, nem vagyok celeb. Így értékesíteni is nehéz lenne az irományaimat.
Más:
Mostanában a szelep hézag állítással küzdök.
18 ezer Km-el ezelőtt volt beállítva. Hát ráellenőriztem. Szívó:0,1mm Kipufogó:0,15mm Hideg motornál.
Csak a kipufogó szelepeket kellet állítanom. Mivel ott volt kisebb a hézag. No azóta nem tetszik a hangja. Alapjáraton, szerintem nagyon hallom a szelep kopogást.
Most fogom újra ellenőrizni.
Tehát a műszaki beállítotságú fórum társaktól kérdezném.
Mi a fenét csinálhatok rosszul?
Volt, aki beszámolót kért a Salgóbányai Motoros összejövetelről. Először arra gondoltam, hogy azt írom, hogy ha valakit érdekel, hát jöjjön el és nézze meg. Ne csak a gép előtt üljön.
De talán még bele fér, hogy leírjam.
De jövőre, (ha lesz) akit érdekel, jöjjön el. Akár kocsival is. Nem fogunk kirekeszteni senkit.
Szóval Pénteken délután kezdet szállingózni a csapat. Jöttek minden honnan az országból. Sőt az egyik motoros társunk Ausztáliából érkezet. Nyolc éves korában kivitték a szülei, és ott élte le az életét. Most hatvan valahány évesen körbe motorozza Európát. Nagyon kemény a csávó. És nem is jön zavarba (erről Katanna tudna bővebben írni) Meztelen felsőtesttel, csupán bőrmellényben motorozik. És tel a teste tetoválással. Csak a hátát negyed óráig lehet böngészni. A Nomád feliraton kívül.
Jól beszél magyarul. De minden második szava a (faking).
PL „fogtam a faking gumicsövet” és hasonló. Másnapra kezdet szálló igévé válni ez a kötőszó. Páran kezdték alkalmazni. Én tüntetőleg kezdtem kötőszóként használni a Sajze szavat.
De ennyit a személyi érdekességről.
Szóval nem túl sokan jöttünk össze. 20 motor, és két autó. De így legalább családias volt a hangulat.
Péntek éjszaka, aki akart fel ment a Salgóvárba, majd jött a nyársalás.
Szombaton motoros túrára szavazott a motoros csapat. +2 autó. Zoli kinevezet engem túra vezetőnek. Hát én legkevésbé sem vágyom hasonló szerepre. Jobban szeretek hátul motorozni. És gyönyörködni a hosszú motor kígyóban.
Hát a 20 motorból álló kígyó igen csak hosszú. Már a városból kivezető út sem volt könnyű. Piros lámpák vágták szét a kígyót, meg kereszteződések. Így mindig meg kellet állnom, bevárni a végét. Aztán irány a Ceredi gyorsasági szakasz. (13 Km hosszú és 135 kanyar)
Az eredeti terv úgy volt, hogy a szakasz közepén fent. Letérünk az aszfaltról, földútra. És olyan 2km múlva megállunk a Pécskő szilvás szikla hasadéknál. Ahol nagyon szép a kilátás a Tátrára. S a hasadékból még nyáron is lehet felhozni havat.
De a kanyargós Ceredi úton már láttam, hogy ezzel a csapattal nem szabad lemenni az aszfaltról. Mivel kezdő női motorosok is voltak a csapatban.
Tehát tovább mentünk Istenmezeje, és Pétervására felé. De túl sok volt a motor egy sorban. Így elég lassan haladtunk. Pétervásárán megálltunk fagyizni. Ott megszavazta a csapat, hogy tovább megy Recsk Parád irányába és ebédelni fognak. Mi Katannáékal, mivel még egyáltalán nem voltunk éhesek, leváltunk a csapatról.
Visszagurultunk Salgótarjánba egy másik gyorsasági szakaszon keresztül. (Kazári).
Először haza ugrottunk házi vadállatokat etetni. No meg eldicsekedtem a tavaly vásárolt, menedékházunkkal. Ami nagyon hasonló környezetben van, mint a Salgóbányai tábor. Csak ezt a dombot úgy hívják, hogy Somlyóbánya.
Utána pedig meglátogattuk a Somoskői várat.
Aminek az a különlegessége, hogy ugyan a falu a vár lábánál, még magyar országon van, de a vár már szlovák területen. Legalább is Trianon óta. 40 évig nem is lehetett magyar oldalról felmenni a várba. Szlovák oldalról meg csak gyalogos túrával lehetett megközelíteni.
Szóval megcsodáltuk a várat. Majd kiugrottunk a határon szloviba ebédelni. Nagyon finom volt. És nagyon visszafogott árak.
Aztán visszamentünk a táborba és vártuk a többieket.
A csapatnak kalandos útja volt. Mivel útközben lerobbant az egyik motor. Megállt az AC pumpája. Sok Motoros, sok tudás, sok szerszám. Megoldották a problémát. Ott az útszélén átalakították a gépet ejtő tartályosra. Majd a helyi motorszerelőnél (Bocsó Ferenc igazi régi nagy tudású szaki) mellesleg a Nordpatrol oszlopos tagja. Ők szervezik a Szorospataki találkozót)http://northpatrolmc.hu/Templa... Szóval nála találtak egy hasonló benzin pumpát. Amit kölcsön adott. Hogy majd ha vett újat, akkor majd visszaküldi neki.
A szombat délután még megrendezésre került a motor szépség verseny. Amit Tamás (Katanna) kisfia, Trjákja (Műanyag kis motor) nyert végül. Vagy külön díj. Már nem tudom pontosan.
Majd a Szkander verseny női, férfi kategóriákban. Este pedig hajnalig folyt a gitár és szájharmónika kíséretében az éneklés. A régi Úttörötáborok hangulatát elevenítettük fel.
Végül vasárnap kiadós reggeli után táborbontás, és haza utazás.
Ha valakinek megtetszet a dolog, akkor jöjjön el a jövő évire. Már ha lesz. Mert Zoli egyikpercben arról beszél, hogy mi lesz jövőre, a másikban meg arról, hogy többet nem szervez. Tehát majd jövőre kiderül.
Szomoruan tájékoztatom a csapatot ,régi ismerősöket, barátokat,hogy a motorozást sajnos be kellet fejeznem /egészség/ a Dragot már sikerült is eladni, a árat amire számitottam megkapta érte, kitünő állapotban,kevés km. szép jó karbantartot volt,amit a vevő díjazott.
Végül is ezek alapján örülök neki.
Végleg a csapattól nem szeretnék elszakadni ,kocsival is lehet menni,pl. Robinzon sziget,Salgóbána stb.
Vigyázatok magatokra,egymásra.
Üdv. Jenő.
kész lett a vas, itt egy rövid videó róla:
http://youtu.be/qBVyMTSQ56g
A táska és a tartója, illetve a bukócső debreceni mesterek által lett elkészítve, mind rendkívül profi munka, csak ajánlani tudom őket.
Van egy xv 750-em és menet közben tönkre ment a fesz. szabályzóm , ezért a műszerek világítására szolgáló égők lefüstöltek és az üveg belső oldala füstös lett . Tudja valaki hogyan lehet maradandó károsodás nélkül szétszedni az órákat , hogy belülről le lehessen törölni a szennyeződést ?
Név stimmel, akkor már biztosan egy csaló. Köszi!