"Ha olyan motorod van, amiben gyárilag van a váltóban fokozatkapcsoló, akkor minden bizonnyal az ilyen típusú fokozatkijelző a legjobb választás. Az ilyen fokozatkijelzők közvetlenül a váltóban lévő fokozatkapcsolóról kapják az információt, így ezen fokozatkijelzők nagyon pontosak és nagyon gyorsak is, már amennyiben a váltóban lévő fokozatkapcsoló tökéletesen működik. Ezeknek a beszerelése általában eléggé egyszerű, hiszen csak a váltóból jövő fokozatkapcsoló vezetéke közé kell bedugni, illetve egy kapcsolt +12V-os vezetékre rákötni és már működik is. Ezek a fokozatkijelzők előre vannak programozva, de mivel taníthatóak is, ezért célszerű az adott motor váltójához programozni."
Láttam már régebben felhozták ezt a témát de akkor nem kapott választ az illető......a fokozatkijelzőről lenne szó állítólag van egy fajta amit bele lehetne szerelni csak azt írják hogy kell lennie valami jeladónak vagy fokozatkapcsolónak a váltóban...van ilyen?
nem csak eleve 70-es henger meg áttétel csere 14-esre meg ki tudja mit csinált vele az előző gazdája amitől így megy...meg tervezem a katalizátor kivételét....meg mert 110-es utazóval közlekedek 9000-es fordulaton a vége olyan 125-körül van...
A lényeg hogy nagyon instabil (néha mintha valami hajón lennék) meg félek hogy felütközik.
Szóval nem tudja valaki hogy mennyibe fájna egy ilyen rugóstag elkészítése?
Sziasztok!
Nem tudom csinált-e már ilyet valaki de szerteném mefeszíteni az első rugóstagjaimat mert ilyen sebbességeknél már nem igen bízom bennük így gyári állapotban ötletek? Esteleg csináltassak hozzá erősebb felütközés gátló rugókat? (vagy minek hívják azt)
"Ha olyan motorod van, amiben gyárilag van a váltóban fokozatkapcsoló, akkor minden bizonnyal az ilyen típusú fokozatkijelző a legjobb választás. Az ilyen fokozatkijelzők közvetlenül a váltóban lévő fokozatkapcsolóról kapják az információt, így ezen fokozatkijelzők nagyon pontosak és nagyon gyorsak is, már amennyiben a váltóban lévő fokozatkapcsoló tökéletesen működik. Ezeknek a beszerelése általában eléggé egyszerű, hiszen csak a váltóból jövő fokozatkapcsoló vezetéke közé kell bedugni, illetve egy kapcsolt +12V-os vezetékre rákötni és már működik is. Ezek a fokozatkijelzők előre vannak programozva, de mivel taníthatóak is, ezért célszerű az adott motor váltójához programozni."
A lényeg hogy nagyon instabil (néha mintha valami hajón lennék) meg félek hogy felütközik.
Szóval nem tudja valaki hogy mennyibe fájna egy ilyen rugóstag elkészítése?
Nem tudom csinált-e már ilyet valaki de szerteném mefeszíteni az első rugóstagjaimat mert ilyen sebbességeknél már nem igen bízom bennük így gyári állapotban ötletek? Esteleg csináltassak hozzá erősebb felütközés gátló rugókat? (vagy minek hívják azt)
csababoy0@t-online.hu
8eFT!
Segítséget szeretnék kérni!
A 98 as TZR-ekbe milyen blokk van?
Minarelli AM 6?
Segítség kénenekem hatudtok
Jobb és bal gyári csutkát kresek jó áron
Ha valaki tud nekem az legyenszives írni
Előre is köszi