Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen jók a felnik...énis gondolkodom festésen mennyiért dolgozott?úgyértem csak az idomokat nézve?
A kipufogód is jó lett.Én is most festettem de az enyémről sajnos leégett a festés és megbarnult pedig 600-as hőállóval fújtam Sztem egy-két matrica még elférne rajta vagy egyszínű lesz?
90%-os állapot
a magas fordulathoz a 10-est szokták am nekem is 9-es van benne eddig nem volt gond pedig eléggé hajtom...
Helló! Van egy eladó gyári kipufogóm, 2005-ös TZR-50 ről származik. Csak a bejáratás alatt volt használva, azóta a szerszámos kamrában pihent. Kívülről kis foltokban rozsdás, de teljesen sérülésmentes, csak a fojtás van kivéve belőle. Ha valakit érdekel: xtremist@freemail.hu
Szerintem 9-es hő értékű kéne bele aza gyári.
helló szerintetek a yamaha tzr embe elég a B8ES gyertya(giannelli sport rendszer van rajta)
Amúgy azt mondják ha tuning akkor ccm tuning mert az kíméli a legjobban a motort + ha arra még rádobsz egy kis extrát akkor igen jó kis gépet lehet csinálni.
Roil Gold nélkül kell váltani, mert nem lesz elég erő, hogy felvigyen.
Ez a cucc végsebességben nem változtat, de megkönnyíti a motor szabadab működését, hamarabbéri el a sebbességeket illetve finomabban jár a motor, és jobb hatásfokkal működik a gépezet, amit elsősorban surlódásaiból keletkezett negatív energiát szabadít fel (ami visszafogta a gépet addig, és legalább 68%-al növeli a hatékonyságát(így könnyebben felmegy ilyen területeken), mivel csökken a surlódást, így csökken a surlódás álltal termelt hő is (és egyéb a motor működéséből adódó hőből is csökkent (mivel rendlkezik hőelgyelő képességgel mint pl az olajok esetében is van ). Sokszor teszteken derül ki mennyire jó hőcsökkentő hatásfokkal rendelkezik.
Na valami ilyesmire gondoltam Köszi
Konkrétan az én esetemben 106-volt a saját órája szerint, és GPS-el 96 amit legtöbbet sík terepen kihoztam belőle, de ebben már használtam a Roilgoldot is, és emelkedőkön ezért nem kellett váltanom, teljesen jól felment, persze ha meg volt a kellő lendület is.
áttétel: 47/12 és teljesen tuning nélkül.
Jó persze nem arra gondoltam h széria tzr-rel 120-akt megyek csak van mifelénk olyan tzr ami szintén gyárilag nálam nehezebb gyerek alatt is megy 108-at az óra szerint
Hát igen áttételt akkor érdemes cserélni ha a teljesítményt is növeled pl 70es henger..mint JamborT
azt ne várd,hogy egy gyári 50es 110et menjen.Vagyis,lehet olyan áttételt rá rakni,de akkor ha mész 6.ba és jön egy kisebb emelkedő,már váltogatni kell,mert gyenge lesz úgy.
Az kemény mert az enyémen gyári van ami 12/47 ha jól tom..és 76kg vok és az enyém is minden tuning nélkül 97et megy.

Eladó a tzr em 2004es 220ért...
Helló!
Azt szeretném kérdezni h milyen első/hátsó fogaskereket tegyek fel h óra szerint kb 110 körül mennyen. most 13/60as van rajta és 97et megy és 11ig forog. Ja és 56 kg vagyok :D
mármint a tzr el?
miután fullos lesz bánni fogod hogy nem ezzel kezdted
130 km/h-ig meg lehet csinálni (fölé is de azért mégsem arra tervezték)
am megrendeltem a 14-es első lánckereket majd nyilatkozom ha megjött és kipróbáltam.
pff.Meg felül sokkal jobban megy tőle
köszi a választ, mondjuk ha sikerül majd megvenni miután az enyémet vagy elcserélem vagy eladom akkor tuti szoknom kell hogy gyengébb minden féle képpen az rs után azért is szeretném tuningolni.
*fogó
jah, kipufofó igazából csak hangra megy (ízlések és pofonok de sztem aerox hangja lesz tőle nekem nem tetszik)
Szia!
Nekem 70-es henger van rajta és nagyon jól megy csaka henger és semmi más tuning és így megy olyan 100-at végbe de ha rám hallgatsz kiveteted belőle a fojtásokat, áttételcsere,és 70-es henger,meg karbi csere,akkor már elég komolyan menne(lsd. youtube).Én is most gondolkodom az áttétel cserén meg a fojtáson mert az is benne van még.80-as henger hamar tönkreteszi az önindítót ami 60 000 FT szóval azt nem ajánlom.
Próblkozz a 125-ös forumban.
köszi a választ, csak azért érdeklődöm mert most akarom én is lecserélni az rs em aztán hogy majd mégis tudjak valamit róla.