Lehet az alapjáratod alacsony? 2800 Ford/perc-re kell állítani az az alapjárati fordulatszám.
vagy a gyertya, nem megfelelő (a gyártó: "NGK" és ezen belül BR9ES" kell bele. a gyertya hézag: 0.6-0.7 mm állítsátok be ha nem ekkora vagy cseréljétek ki erre.
Amúgy melyik szervízbe vittéket? Garos a gép?
Lett olajcsere benne? Milyen motorolajat használsz. És milyen hajtóműolajat?
Hovávalósivagy?
Vegyél felMSN-re..
Sziasztok!
A tzr-emet elvittük szervizbe, mert a rendellenőrző lámpa kivillant rajta és az elött olyan volt, hogy ha elindultam vele pl. parton fölfelé vagy egy kisebb lejtön akkor szépen elkezdett menni 6000-7000-ig és akkor utána már rendesen huzott,de most ha elindulok vele egy kisebb lejtön akkor megáll 5500-nál és csak úgy tudok vele menni ha fölemelem a fordulatot 7000-re, de eddig ez nem így volt, ez így normális?
A tengelyt meghozzabítva az idomot kifurva annak poziciójában már használható is. Kissé idiótán nézne ki... de cél szentesíti az eszközt. Készítsunk egyedi TZR-t.
érdekes ez a kombó , de csak akkor használható a berúgó kar, ha nincs a motoron idom...
Minden esetre elgnndolkodtató, hogy ha elromlik a "Starter motor", és már nem javítható, hogy akkor megérné az egész blokkot cserélni erre.
Akkor azt mondod hogy a henger is hozzá van? Pénzt kéne teremtenem, de am. ha az nem lenne problém.. érdekelne...
Majd még lehet visszatérünk rá ha addig nem megy el...
ha ezt a henger felfúrásom elött írtad volna megvettem volna most.
Amúgy érdekes ötlet, majd ha újra bemegyek a Yamához akkor felterjesztem az ötletedet.
Biztos a mérnökök elgondolkoznának rajta és azután felszerelnék a motort egy újabb alkatrésszel. Amúgy lehet emiatt is nőne megint az ára az új gépeknek, de egy biztos, hogy elismernék, hogy milyen szutykot gyártanak, bocsi gyártattnak. Mert a Yama már erre sem képes, hogy ők legyártsák....
Miért is az MBK gyártja le Yamaha rendelésre...
Yamaha Worldnél kérdeztem mibe kerül az indító motor.
(nem kellett mondanom alvázszámot milyen érdekes...)
Hátast dobtam attól az ártól mikor meghattottam. Annyira meglepődtem, hogy nem tudtam megjegyezni pontosan amit mondott, de 110 000 és 120 000 között mondta.
Tavaly megkérdeztem egy Robogós szerelőt, ő azt mondta 30 000 Ft.
Ez az indító motor úgy emlékeztem, hogy még csak 55 000-et mondtak a Yamánál tavaly, amikor azt megkérdeztem.
Emelik az új Tzr50-esek árát, nyilván nem akarják a motorokat eladni...de
Hogy az alkatrészek árát is az új motorok árához igazítják..
Ez durva. Yamaha nem nagyon fog ehhez a tipushoz allkatrészt eldni, de "motort" sem nagyon. Főleg, hogy minnél újabbak annál szarabbak...
nem vagyok emO:D
ezek a dolgok mar mennek
de am meg hand made v6 rendszer van alatta
de ha lesz rajta hatul nagyobb fogaskerek azt mondjak ki fog jonni:)
mert most rakok ra hatulra 2 3 mal nagyobat elore 1 el kisebbet 17 es feles karbi szivocsonkot esztergaltatom meg membran csere belezett membranra
Túl nehéz ez a motor és gyenge ahhoz, hogy egy kerekezz. 120 kg+a te súlyodat ezzel a szutyokkal sehogy sem fogod.
Inkább kétkerekezzél, ezt tanuld meg rendesen... Az ívekbe bedölve kanyarodást...időbe fékezést és nem donornak készülést 50-es géppel. Nedves úton se borulj ha hirtelen fékezned kell.
Ne akarj vagánykodni, a csajoknak nem akkor jössz be jobban, ha donor leszel.
Ha ilyeneket már profin tudsz... akkor tanulhatnál igazi motoron egykerekezni, de azoknál is profin tudd amit a tzr-hez írtam.
pl DRZ, az nagyon emeli az elejét. Van benne erő rendesen.
Mit érsz el egy nagyobb karbival? Akkor más cuccokat is kéne venned.. kipu, dob, fúvókák, nagyobb henger-dugattyú, stb... Inkább add el a gépet, póotold ki a zsét, és vegyél egy megbízható nagyobb motort ami, ha a gázt húzod emeli az elejét,ha már donor akarsz lenni. EMO vagy?
AM6 blokkok bontva keress hogy mi kell!
-főtengely felújításra várva 3ezer ft
-főtengely jó állapotban 6ezer ft
-szívócsonk 2ezer ft/db
-membrán 2ezer ft
-henger+hengerfej+dugó 6ezer ft
-berúgó tengely+racsni+rugók 6ezer ft
-blokk felek 6ezer ft/pár
-olajszivattyú 2ezer ft/db
-kuplung dekli 3ezer ft
-váltó alkatrészek
stb...
vagy a gyertya, nem megfelelő (a gyártó: "NGK" és ezen belül BR9ES" kell bele. a gyertya hézag: 0.6-0.7 mm állítsátok be ha nem ekkora vagy cseréljétek ki erre.
Amúgy melyik szervízbe vittéket? Garos a gép?
Lett olajcsere benne? Milyen motorolajat használsz. És milyen hajtóműolajat?
Hovávalósivagy?
Vegyél felMSN-re..
A tzr-emet elvittük szervizbe, mert a rendellenőrző lámpa kivillant rajta és az elött olyan volt, hogy ha elindultam vele pl. parton fölfelé vagy egy kisebb lejtön akkor szépen elkezdett menni 6000-7000-ig és akkor utána már rendesen huzott,de most ha elindulok vele egy kisebb lejtön akkor megáll 5500-nál és csak úgy tudok vele menni ha fölemelem a fordulatot 7000-re, de eddig ez nem így volt, ez így normális?
Yamaha TZR 50 2K11 AKCIÓ 1,199,990Ft!
Minden esetre elgnndolkodtató, hogy ha elromlik a "Starter motor", és már nem javítható, hogy akkor megérné az egész blokkot cserélni erre.
Akkor azt mondod hogy a henger is hozzá van? Pénzt kéne teremtenem, de am. ha az nem lenne problém.. érdekelne...
Majd még lehet visszatérünk rá ha addig nem megy el...
ha ezt a henger felfúrásom elött írtad volna megvettem volna most.
Biztos a mérnökök elgondolkoznának rajta és azután felszerelnék a motort egy újabb alkatrésszel. Amúgy lehet emiatt is nőne megint az ára az új gépeknek, de egy biztos, hogy elismernék, hogy milyen szutykot gyártanak, bocsi gyártattnak. Mert a Yama már erre sem képes, hogy ők legyártsák....
Miért is az MBK gyártja le Yamaha rendelésre...
(nem kellett mondanom alvázszámot milyen érdekes...)
Hátast dobtam attól az ártól mikor meghattottam. Annyira meglepődtem, hogy nem tudtam megjegyezni pontosan amit mondott, de 110 000 és 120 000 között mondta.
Tavaly megkérdeztem egy Robogós szerelőt, ő azt mondta 30 000 Ft.
Ez az indító motor úgy emlékeztem, hogy még csak 55 000-et mondtak a Yamánál tavaly, amikor azt megkérdeztem.
Emelik az új Tzr50-esek árát, nyilván nem akarják a motorokat eladni...de
Hogy az alkatrészek árát is az új motorok árához igazítják..
Ez durva. Yamaha nem nagyon fog ehhez a tipushoz allkatrészt eldni, de "motort" sem nagyon. Főleg, hogy minnél újabbak annál szarabbak...
Kiszeded az áramlásterelőt mi?
új nak mondható állapotban(max 1000km van benne)
ezek a dolgok mar mennek
de am meg hand made v6 rendszer van alatta
de ha lesz rajta hatul nagyobb fogaskerek azt mondjak ki fog jonni:)
mert most rakok ra hatulra 2 3 mal nagyobat elore 1 el kisebbet 17 es feles karbi szivocsonkot esztergaltatom meg membran csere belezett membranra
Pótolhatná az indítómotort...
Inkább kétkerekezzél, ezt tanuld meg rendesen... Az ívekbe bedölve kanyarodást...időbe fékezést és nem donornak készülést 50-es géppel. Nedves úton se borulj ha hirtelen fékezned kell.
Ne akarj vagánykodni, a csajoknak nem akkor jössz be jobban, ha donor leszel.
Ha ilyeneket már profin tudsz... akkor tanulhatnál igazi motoron egykerekezni, de azoknál is profin tudd amit a tzr-hez írtam.
pl DRZ, az nagyon emeli az elejét. Van benne erő rendesen.
Mit érsz el egy nagyobb karbival? Akkor más cuccokat is kéne venned.. kipu, dob, fúvókák, nagyobb henger-dugattyú, stb... Inkább add el a gépet, póotold ki a zsét, és vegyél egy megbízható nagyobb motort ami, ha a gázt húzod emeli az elejét,ha már donor akarsz lenni. EMO vagy?
-főtengely felújításra várva 3ezer ft
-főtengely jó állapotban 6ezer ft
-szívócsonk 2ezer ft/db
-membrán 2ezer ft
-henger+hengerfej+dugó 6ezer ft
-berúgó tengely+racsni+rugók 6ezer ft
-blokk felek 6ezer ft/pár
-olajszivattyú 2ezer ft/db
-kuplung dekli 3ezer ft
-váltó alkatrészek
stb...